دکتر فهیمه بیاتی

متولد ۱۳۵۶ در شهر اصفهان می باشد، پس از اتمام تحصیلات متوسطه در سال ۷۴ در رشته پرشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پذیرفته شد.وی در دوران تحصیل خود حایز رتبه ممتاز بوده و رتبه اول امتحان جامع انترنی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را کسب نموده اند. در سال ۸۳ در دانشگاه علوم پزشکی یزد در رشته تخصصی حلق و گوش و بینی پذیرفته شد و در سال ۸۷ با کسب مقام اول کشوری در بورد شفاهی و مقام چهارم کشوری در بورد کتبی کشور موفق به اخذ دانشنامه تخصصی جراحی گوش حلق بینی و سروگردن شد.

” دکتر فهیمه بیاتی بیش از ۱۰ سال سابقه جراحی در رشته گوش و حلق و بینی دارند و بیشترین تمرکز دکتر بیات بر روی جراحی صورت خصوصا جراحی و زیبایی بینی می باشد.

اعمال جراحی دکتر فهیمه بیاتی

جراحی زیبایی بینی

جراحی ترمیمی بینی

جراحی زیبایی گوش

جراحی زیبایی پلک

تزریق ژل و پروتز

ساکشن گوش

افتادگی ابرو

لیفت صورت با نخ و جراحی

زاویه سازی فک

 

لیفت با نخ :

از روش درمانی لیفت با نخ می‌توان برای بالا کشیدن پوست صورت و قسمت‌های تعیین‌شده‌ای در بدن و به‌طورکلی برای جوان‌سازی و شادابی بخشیدن به پوست استفاده نمود. این روش درمانی می‌تواند برای از بین بردن چین‌وچروک‌ها، افتادگی پوست، جای زخم و سایر اختلالات پوستی دکلته (خط سینه)، باسن، زانو، بازو و آرنج مفید باشد. برای انجام عمل بدون جراحی لیفت با نخ در سایر قسمت‌های بدن می‌توانید با پزشک مشاوره کنید. لیفتینگ صورت با نخ روش درمانی سازگار و انعطاف‌پذیری است که می‌تواند برای بسیاری از قسمت‌های بدن مناسب باشد.

چرا عمل لیفت با نخ؟

از مزایای تقبل هزینه لیفت با نخ این است که نتیجه آن ۲-۱ سال دوام دارد. این عمل بدون جراحی است و برای افرادی که نمی‌خواهند تحت عمل جراحی قرار گیرند مناسب است. کاهش چین‌وچروک و خطوط ریز پوست بلافاصله پس از درمان قابل‌ مشاهده است و هیچ‌گونه عوارض نخ لیفت صورت وجود ندارد. علاوه بر این جایگزین خوبی برای بوتاکس است. در لیفت صورت با نخ ماهیچه‌ها دچار فلج نمی‌شوند. لیفتینگ با نخ نوعی آرامش در پوست ایجاد می‌نماید این حالت آرامش این اطمینان را می‌دهد که پوست بدون چین‌وچروک شده است و در نتیجه پوست شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر خواهد رسید. مزیت‌های دیگر لیفت صورت با نخ عبارت‌اند از :

بدون برش و بدون گره بخیه است.
بسیار ایمنی است و تنها ۳۰ دقیقه بی‌حسی موضعی نیاز دارد.
بدون ورم، کبودی، اسکار یا(جای زخم ) است.
زمان بهبودی کوتاه‌مدت است.
تأثیرات آن نیمه دائمی است

انواع نخ لیفت:

ضخامت و طول نخ بسته به نوع نقطه مورد درمان متفاوت است.

۱ . نخ‌های صاف یا معلق: این نوع نخ‌ها باید به یک ساختار ثابت مانند جمجمه وصل شوند.

۲ . نخ‌های دندانه‌دار(گره): این نوع نخ نیازی به بخیه شدن و اتصال پوست برای بالا بردن پوست ندارد. این نخ‌ها از یکدیگر محافظت می‌کنند و گره‌های کوچک روی نخ به پوست متصل می‌شوند.

آیا شما فرد مناسب لیفت با نخ هستید؟

اگر چه مناسب‌ترین افراد کسانی هستند که اشک ریزش کمتری دارند اما خانم‌ها و آقایان در هر سنی که هستند و می‌خواهند ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشند و نمی‌خواهند تحت عمل جراحی قرار گیرند و همچنین به دنبال جایگزینی ارزان‌تر برای جراحی هستند، تقبل هزینه لیفت صورت با نخ برای آن‌ها مناسب است

کدام قسمت‌های بدن را می‌توان به‌وسیله لیفت با نخ درمان کرد؟

خطوط پیشانی ( افقی/عمودی)
بافت‌های ضعیف ابروها
پلک پایین
گونه‌ها
چین نازولبیال ( خط خنده)
خطوط گوشه دهان ( ماریونت)
شیارهای پوست / چین‌وچروک ( گردن ، گونه )
فک و غبغب
خط سینه ( چروک‌های سینه)
سایر قسمت‌های بدنتلفن : ۰۳۱۴۵۲۷۸۷۱۶ و ۰۳۱۴۵۲۷۰۹۲۱

وب سایت : http://fahimebayati.com

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sina
Sina
6 سال قبل

سلام من میخوام بینی ام رو جراحی کنم و مشکلش فقط یکم انحراف نوک بینی هست . دکتر فهیمه بیاتی رو به من معرفی کردن اگر کسی تجربه جراحی بینی با دکتر فهیمه بیاتی رو داره لطفا بگه

گلي
گلي
6 سال قبل

من خودم با فهیمه بیاتی عمل کردم که اشتباه بزرگی کردم….دو طرف بینیم کااااااملا با هم فرق دارن و غیر قرینه…..اصلا هم زیر بار نمیره و قبول نمیکنه !!!!
،الان دارم در به در دنبال جراح خوب و با وجدان برای ترمیم بینیم میگردم…معلوم نیست چه اتفاقی میوفته
خطا تو کارش خیلی زیاده
دقت تو کارش فوق العاده پایین
اصلا توصیه نمیکنم که بهش اعتماد کنید
به سایتش هم اعتماد نکنید،بهترین کاراشو گذاشته که بازم بد عمل شدن خیلیااااا