دکتر زمانی

دارای بورد تخصصی در گوش حلق وبینی و جراحی های سرو گردن از دانشگاه وین در اتریش ودانشگاه تهران میباشد. دارای سوابق کار در کارهای ترمیمی در جراحی های سر و گردن بوده و ۲۰ سال تجربه مفید در امر جراحی زیبایی بینی داشته اند. در طی این مدت از تجربیات خود کتابی در مورد آشنایی با جراحی زیبایی بینی تالیف کرده اند که چند بار به چاپ رسیده است و چاپ جدید آن نیز با مطالب جدید تردرشرف انجام است. در این کتاب مطالب علمی به ساده و قابل فهم برای همگان بوده وبا تصاویر گوناگون از انواع ناهنجاری های بینی همراه است. و مطالب این سایت نیز تفریبا برداشتی از این کتاب است. ایشان در سال ۱۳۷۴ برای اولین بار کاشت مو بصورت میکرو گرفت وفولیکولر یونیت را به ایران آورده و در کنار کار های خود قرار داد و کتابی نیز در این مورد به چاپ رسانده اند.

“ایشان در سال ۱۳۷۴ برای اولین بار کاشت مو بصورت میکرو گرفت وفولیکولر یونیت را به ایران آورده و در کنار کار های خود قرار داد و کتابی نیز در این مورد به چاپ رسانده اند.”

آشنایی با این جراحی برای کسانیکه قصد عمل بینی دارند بسیار مفید وکمک کننده است. زیرا در این صورت برای آنان آسان خواهد بود که نوع ناهنجاری بینی خود را بدرستی شناسایی کرده و به آسانی بتوانند خواست دقیق خویش را در رفع ناهنجاری بینی خود به پزشک معالجشان بگویند. زیرا که در واقع هدف از جراحی زیبایی بینی رفع ناهنجارهای آن است و در اینصورت است که بینی میتواند زیبایی واقعی خود را بدست آورد.نمونه قبل و بعد جراحی بینی دکتر زمانیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2015/10/g1site007.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2015/10/g1site006.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2015/10/g1site004.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2015/10/g1site001.jpgارسال پیام به دکتر زمانی