دکتر محمد پیشان

دکتر محمد پیشان

چهره یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های هر فرد است که متاسفانه همگام با افزایش سن، چروک و خطوط ظریف، لک‌های پیری و دیگر نشانه‌های گذر عمر زیبایی آن را خدشه‌دار می‌سازد و گرد و غبار پیری را بر چهره می‌نشاند. سن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استعمال دخانیات و دیگر عامل‌ها، چهره را دستخوش تغییر می‌سازد. هر چند برخی به راحتی با این نشانه‌های افزایش سن کنار می‌آیند، اما بسیاری بی‌صبرانه برای بازیافتن جوان سازی پوست سپری شده به جراحان زیبایی یا متخصص پوست مراجعه می‌کنند. عمل‌های جراحی زیبایی تکنیک‌های گوناگونی را برای بازگرداندن جوانی به چهره ارائه می‌دهند که از آن‌ها با اصطلاح درمان جوانسازی پوست صورت یاد می‌شود که یکی از این روش ها جوان سازی پوست با لیزر RF میباشد.

لیزرتراپی
تزریق چربی
تزریق بوتاکس
لیفت با نخ
جوانسازی
پاک سازی پوست
پی ار پی
ریزش مو
مزوتراپی
میکرودرم ابریژن
کرایولیپولیز

 

بوتاکس: بوتاکس یکی از راههای جوانسازی پوست است که برای صاف کردن پوست و فلج کردن عضله‌های زیر خطوط و چروک‌ها به کار می‌رود تا حالت خسته، غمگین و خموده صورت برطرف شود. بوتاکس نام تجاری پروتئینی طبیعی و تلخیص شده به نام سم بوتولینوم A است. تزریق مستقیم مقادیر اندک بوتاکس در عضله‌های بیش فعال باعث فلج شدن آن‌ها و در نتیجه کاهش چروک‌های پوست روی عضله‌ها می‌شود. بوتاکس بر خلاف جراحی، سریع و ساده است، تهاجم آن حداقل است و نیازی به استراحت پس از عمل وجود ندارد. اکثر بیماران بلافاصله پس از تزریق بوتاکس به سر کار بازمی‌گردند یا فعالیت‌های روزانه خود را ادامه می‌دهند. نتایج حاصل از این عمل پس از گذشت چند روز طبیعی‌تر می‌شود.

مزایای درمان‌های جوان‌سازی صورت
این درمان‌ها پیری صورت را متوقف نمی‌کند، اما چهره را با کاهش چروک‌ها و دیگر نشانه‌های پیری و کشیدن پوست صورت ، سال‌ها جوان می‌سازد. مزایای روش‌های جوان‌ سازی متغیر است و به نوع درمان انتخابی بستگی دارد. طول دوران بهبود روش‌های مختلف نیز متفاوت است.تلفن : ۰۲۶۳۲۲۶۳۷۳۰ و ۰۲۶۳۲۲۶۳۷۲۳

پزشک محترم ، با سلام و احترام ، در صورت تمایل می توانید ، اطلاعات معرفی خود را بصورت رایگان در سایت بادرمان بروز نمایید

لطفا اطلاعات معرفی ، تخصص ها و اطلاعات تماس و عکس را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید