کربوکسی تراپی

پزشکان از سال۲۰۰۰ در اروپا برای زیبایی از این روش استفاده کردند و این روش علمی است. تزریق این گاز با تحریک افزایش خون و ایجاد مویرگ های جدید، به بازسازی کلاژن پوست کمک می کند و درنهایت وضعیت پوست شما را بهبود می دهد.
در سن ۳۰ سالگی سطح اکسیژن پوست افت می کند و ۲۵ تا ۵۰ درصد آن تا ۴۰ سالگی کاهش می یابد. زمانیکه پوست به اندازه کافی اکسیژن دریافت نمی کند بیشتر در معرض ابتلا به علائم پیری از قبیل لک های پوستی،آکنه،قرمزی،افتادگی و شل شدن و چروک های پوستی قرار می گیرد.در کربوکسی تراپی گاز CO2 زیر پوست تزریق و بدن آن را به عنوان کمبود اکسیژن تلقی می کند و جریان خون در این منطقه افزایش می یابد و این افزایش گردش خون سبب رسیدن مواد مغذی به این منطقه می شود و ترمیم سلولی اتفاق می افتد.

کربوکسی نام علمی گاز دی اکسید کربن (CO2) بوده و در کربوکسی تراپی گاز CO2 زیر پوست تزریق میشود. بدن این مورد را به عنوان کمبود اکسیژن تلقی می کند و جریان خون در این منطقه افزایش می یابد و این افزایش گردش خون سبب رسیدن مواد مغذی به این منطقه می شود و ترمیم سلولی اتفاق می افتد. از این تکنیک به منظور جوانسازی، ترمیم سیاهی و گودی پای چشم ،کاستن از چروک ها وترک های پوستی و کاهش سلول های چربی یا سلولیت ها استفاده می شود.

 

کربوکسی تراپی روش درمانی موثر و کم عارضه ای برای جوانسازی سطحی پوست ، درمان آکنه یا جوش صورت و رفع چروک صورت میباشد … انتخاب صحیح بیمار ، مهارت پزشک و تجربه کافی او در انجام این درمان معجزه آسا و نیز استفاده از دستگاهی که قادر باشد غلظت درمانی گاز کربنیک را با حرارت مناسب و با حجم و فشار مناسب وارد بافت مورد نظر کند باعث تفاوت گسترده نتایج درمانی خواهد شد ..

کربوکسی تراپی چیست ؟
تزریق گاز کربنیک را در زیر پوست کربوکسی تراپی می گویند ، جهت برطرف سازی مشکلات زیبایی و درمان سلولیت می توان از این روش استفاده کرد .

در این روش در نواحی زیر پوست از سوزن های بسیار ظریف جهت تزریق استفاده می شود ، در روش کربوکسی تراپی از گاز بی خطر CO2 استفاده می شود ، با این روش درمانی در بافت ها اکسیژن افزایش می یابد ، تحریک فیبروپلاست ها ،بهبود یافتن میکرو جریان ها در بخش کلاژن می باشد .

 

در ذیل به بیان کاربردهای کربوکسی تراپی می پردازیم :

درمان سلولیت

درمان چاقی نواحی باسن ، ران ، پهلوها ، شکم

درمان جای جوش

بالا بردن استحکام پوست

درمان آلوپسی

درمان آکنه ، درمان چین و چروک

درمان پلاک های پسوریازیس

درمان افتادگی پوست

 

کربوکسى تراپى