نحوه لیفت بازو

عمل جراحی لیفت بازو برای فرم دادن به قسمت بالای بازوها، کشیدن پوست شُل شده و برداشتن چربی‌های اضافه‌ای که موجب به وجود آمدن “بال خفاشی” در زیر پوست و لاغر کرد ن بازو ها شده‌اند، انجام می‌شود. برداشتن پوست اضافه‌ای که به خاطر کاهش وزن یا پیری در زیر بازوها به وجود آمده است، می‌تواند افتادگی پوست بازو

را برطرف کند و کل پوست این ناحیه تا آرنج را بکشد. در بعضی از موارد از عمل لیپوساکشن نیز همراه با جراحی لیفت بازو برای دستیابی به نتایج بهتر استفاده می‌شود.

تاثیر لیفت بازو بر روی زیبایی

کاهش پوست چروک خورده اضافی که افتادگی دارد
کشیدن و صاف کردن بافت های نگهدارنده زمینه که شکل بازو را تعیین می کنند
کاهش چربی های موضعی که بصورت توده در بازو تجمع یافته اند .

پوست اضافی و چربی های بین زیربغل تا آرنج را کاهش می دهد

شکل بازو را به واسطه صاف شدن پوست و چروک ها تغییر می دهد
منجر به ظاهری باقوام و مناسب خواهد شد

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای براکیوپلاستی هستند؟

بهترین کاندیدا ها برای این عمل افرادی هستند که شل شدگی و آویزان بودن پوست ناحیه بالای بازویشان، مهم ترین دلیل ناراحتی و نارضایتی آنهاست. تغییرات پوستی اغلب به دلایل تغییرات وزنی (افزایش / کاهش وزن)، اثرات تخریبی نور خورشید، سن و یا ژنتیک افراد اتفاق می افتد.

بسیاری از بیمارانی که سایز بازوهایشان بسیار بزرگتر از سایز سایر اندام آنهاست ، و آنها به دنبال متناسب کردن بازوهایشان نسبت به بدنشان هستند.
برخی از بیمارانی که بازوهایشان به دلیل کاهش شدید وزن به دنبال رعایت رژیم های غذایی کاهنده وزن و یا جراحی های چاقی، شل و آویزان شده است.
برخی از افرادی که با افزایش سن، دچار افتادگی در ناحیه بازو شده اند و اگر این عمل را انجام ندهند، به مرور زمان گسترش می یابد.

قیمت لیفت بازو

بهترین جراح لیفت بازو