یک پیشرفت غیر منتظره دارای تایید FDA و روش غیر تهاجمی است که بطور موثر چربی و سلول های چربی را در منطقه تحت درمان حذف می کند

آنچه که کرایولیپولیز را از روش های درمان دیگر متمایز می سازد

استفاده از تکنولوژی سرما همراه با خلا و فشار منفی وکیوم جهت کاهش سایز چربی،
و حذف سلول های چربی،
تعداد جلسه کم ( یک جلسه )،
برگشت ناپذیری و غیر تهاجمی بودن آن است

 

کرایولیپولیز یکی از روش های کاهش سایز موضعی است که برای پهلوها به کار می رود.

در مورد کرایولیپولیز نکات ذیل بهتر است مورد توجه قرار گیرد :

١- فقط در منطقه پهلوها باید استفاده شود .
٢- کاهش سایز بعد از ٢ جلسه قابل مشاهده هست که بعد از ۴ تا ۶ ماه اتفاق می افند و میزان کاهش سایز بین صفر تا ٢۶ درصد متغیر است.
٣- احتیاج به بیهوشی ندارد.
۴- نیازی به اطاق عمل نیست

 

ما دو نوع چربی در بدن داریم:

۱٫ سلولیتها :
سلولیتها چربیهایی است که دارای خصوصیت می باشند.
الف) بد شکلی سلولیتها عدم تناسب اندام و در حالت عادی تناسب اندام را ایجاد می نمایند اما باید بدانیم که بد شکلی سلولیتها بدلیل اختلالات هورمونی می باشد و ارتباطی به کم فعالیتی ویا پرخوری ندارد
ب) عروق خونی و لنفاوی زیر سلولیتها هستند ونه درون آن
ج) سلولیتها ظرف ۳ تا ۴ سال بد شکل می شوند پس در صورتاصلاح بد شکلی ،سه تا چهارسال طول خواهد
کشید که دوباره بد شکل شوند.

۲٫ چربیهای قهوه ای:
چربیهای قهوه ایی دارای چند خصوصیت هستند:
الف) چربیهای قهوه ای در اثر پر خوری ایجاد می شود
ب) چربیهای قهوه ای در اثر کم فعالیتی ایجاد می شود
ج) چربیهای قهوه ای در اثر بهم ریختگی متا بولیسم بدن ایجاد می شود
در نتیجه چربیهای قهوه ایی را می شود با کم خوری، افزایش فعالیت وطب سوزنی بر طرف نمود اما رفع بد شکلی سلولیتها فقط توسط کرایولیپولیز، لیپولیزر و یا دستگاههای گروه LPG برطرف می شود.

 

کرایو لیپولیز چیست

کرایولیپولیز یکی از روشهای امن و بدون عارضه برای کاهش چربیهای موضعی است که در امریکا و اروپا بطور معمول انجام میشود . طراحی برنامه درمانی مناسب هر شخص اساس موفقیت این روش لاغری موضعی است

کرایولیپولیز درمانی است که اساس آن با سرد کردن بافت چربی می‌باشد. بنابراین دمای سرد باعث انجماد شکسته شدن سلول‌های چربی بدون آسیب به بافت‌ها و سلول‌های افراد می‌شود. انجماد باعث می‌شود سلول‌های چربی از بین بروند و به طور طبیعی توسط سلول‌های لنفاوی متابولیزه شوند. از جمله مزایای این روش آن است که تنها یک جلسه درمان با کرایولیپولیز به طور میانگین ۳۳% از چربی را در ناحیه تحت درمان تخریب می‌کند. این روش کاهش چربی ایمن، غیر تهاجمی و بدون درد است. کرایولیپولیز روشی سریع است و افراد پس از انجام می‌توانند روز خود را به صورت عادی از سر بگیرند و نیز گزینه‌ای مقرون به صرفه است.
نتیجه درمان پس از سه هفته و نتیجه کامل پس از ۲ تا ۴ ماه قابل مشاهده است. حذف طبیعی چربی بدان معناست که سریع از بین نمی‌رود بلکه رسیدن به شکل مناسب بدن ممکن است دوره‌ای طول بکشد.کرایو لیپولیز چیست

 

جلسه درمان چقدر طول می‌کشد؟
بسته به ضخامت ناحیه مورد درمان، و همچنین سرعت پاسخ‌دهی بدنتان به تکنولوژی سرد کننده، در هر جلسه برای هر ناحیه ۴۵ تا ۶۰ زمان لازم است. درمان شما، متناسب با نیازهایی که در جلسه مشاوره پیش از درمان مطرح می‌کنید انجام می‌گیرد. اگر بخواهید بیشتر از یک ناحیه درمان شود، به زمان بیشتری نیاز خواهد بود.
چه نتایجی به دست خواهد آمد؟
مطالعات بالینی انجام شده در مورد کرایولیپولیز، کاهش ۲۰ تا ۴۰ درصدی چربی را نشان می‌دهند. بسته به شرایط فرد، ضخامت چربی رسوب کرده در هر ناحیه، و سبک زندگی فرد پس از درمان، نتایج به دست آمده متفاوت خواهند بود. افرادی که توصیه‌های پس از درمان را رعایت می‌کنند بهترین نتیجه را به دست می‌آورند.
چه موقع نتایج را خواهیم دید؟
این امر به شرایط فرد، ضخامت چربی و ناحیه مورد درمان بستگی دارد. تغییرات در طول چند هفته رخ می‌دهند؛ به طوری که طبق برآوردها زمان مورد نیاز برای مشاهده بیشترین نتیجه ۱۲ هفته است، اگرچه بعضی از مراجعین ما پس از حدود دو هفته اولین نتایج را می‌بینند.
آیا این روش درد دارد؟
خیر، این روش یک فرایند کاملاً راحت دارد. تکنولوژی مورد استفاده ما عملکرد منحصر به فردی دارد که فشار مکش را کم می‌کند. مراجعین، تقریباً همیشه نگران ناراحت کننده بودن این روش هستند، اما بعداً به ما می‌گویند که هیچ ناراحتی یا دردی احساس نکرده‌اند و اینکه به آن اندازه‌ای که خیال می‌کردند سرد نبود. همیشه، راحتی شما بالاترین اهمیت را برای ما دارد.
بعد از جلسه درمان چه احساسی خواهیم داشت؟
خوبی کرایولیپولیز این است که این روش کلاً عوارض بسیار کمی دارد؛ به هیچ‌گونه دوره بهبودی یا زمان استراحتی نیاز ندارد؛ مشاهده کبودی یا قرمزی گسترده بعد از انجام آن بسیار نادر است و شما می‌توانید دقیقاً بعد از هر جلسه بدون ناراحتی به فعالیت‌های عادی روزمره خود ادامه دهید. و حتی اگر درمانتان را در وقت ناهار یک روز کاری انجام دادید، می‌توانید بعد از وقت ناهار به سر کار برگردید.
آیا نتایج دائمی هستند؟
بله، دائمی هستند. سلول‌های چربی بلوری شده توسط روش کرایولیپولیز به وسیله فرایندهای طبیعی بدن جذب می‌شوند. این سلول‌ها پس از نابودی دیگر نمی‌توانند دوباره رشد کنند.
آیا پس از درمان باید از یک برنامه تمرینی به خصوص پیروی کنیم؟
برای جواب دادن درمان نه به مکمل یا برنامه‌های رژیمی خاصی نیاز دارید و نه مجبورید که عادات ورزشی‌تان را تغییر دهید. البته، کرایولیپولیز جایگزینی برای مراقبت از بدنتان نیست، هر چند که معمولاً بدن از درمان انگیزه بیشتری برای مراقبت از خودتان خواهید داشت، زیرا مراقبت از بدن نیز مانند این درمان یک سرمایه‌گذاری برای خوش‌فرم شدنتان است. استفاده از یک رژیم غذایی و سبک زندگی سالم در کنار کرایولیپولیز تنها نتیجه درمان را افزایش می‌دهد.
ناحیه تحت درمان چقدر می‌تواند بزرگ باشد؟
پروب‌های ما برای دو اندازه کاربرد دارند. این به ما اجازه می‌دهد که علاوه بر درمان نواحی بزرگتر مانند بالا و پایین شکم، ران‌ها و پهلو‌ها، نواحی کوچکتری مانند بازوها، چربی اطراف بند سینه بند و داخل ران‌ها را نیز درمان کنیم. پروب کوچک ما مساحتی در حدود اندازه یک کف دست خانم‌ها را درمان می‌کند، در حالی پروب بزرگتر دو برابر این اندازه را درمان می‌کند، و هر دو یک قیمت دارند.
کدام نواحی را می‌توانید درمان کنید؟
بالا و پایین شکم، بازوها، داخل و بیرون ران‌ها، پهلوها، چربی طرفین لگن، چرب‌های آویزان شده از بالای کمر شلوار یا دامن ، پشت ران‌ها، باسن، بالاتنه مردان و سینه‌های مردانه . نمی‌توان از پروب در نواحی چانه، قوزک‌ها یا مچ دست‌ها استفاده کرد زیرا معمولاً این نواحی خیلی کوچکتر از آن هستند که بشود آن‌ها را درمان کرد. از کرایولیپولیز می‌توان برای کوچک کردن سینه‌های مردانه و کوچک کردن باسن استفاده کرد اما نمی‌توان از آن برای درمان بافت سینه زنان یا ژنیکوماستی (بزرگ شدن خوش خیم سینه در مردان) استفاده کرد.

قیمت لیفت بازو

بهترین جراح لیفت بازو