دکتر الهام سردار

پوست و مو

شماره تماس کلینیک دکتر الهام سردار : ۰۵۱۳۷۶۶۶۶۳۳

Dr Elham Sardar

تلفن مشاوره و تعیین وقت ۰۹۳۶۶۹۵۸۸۱۲

 

لیفتینگ صورت

در این مقاله ، لیفتینگ صورت را به طور کامل توضیح خواهیم داد. افتادگی و تغییر پوست صورت دلیلی بوده که اشخاص ممکن است برای عمل لیفتینگ مراجعه کنند. افتادگی و تغییر پوست به عامل های شایعی بستگی دارد از جمله :

  • افزایش سن
  • کاهش وزن
  • استفاده از سیگار
  • استفاده از الکل
  • برخورد مستقیم با نور آفتاب به مدت زیاد
  • وراثت

ارتجاعی بودن پوست در حالت کودکی زیاد بوده ، این ارتجاعی بودن به علت سطح وسیعی از چربی است که زیر پوست قرار دارد که این امر درباره کودکان چاق بیشتر صدق میکند. با افزایش سن در افراد به مرور در پوست یک حالت جمع شدگی به همراه چین و چروک ایجاد میشود که قابلیت ارتجاعی بودن پوست را نیز کاهش و از چربی های زیر پوست کاسته میشود.

این روند بافت های اطراف چشم را و فک پایینی را شل میکند و چهره فرد اخمو و خسته به نظر می رسد.

نور خورشید باعث ایجاد یک التهاب شدید و مزمن در پوست میشود که در نهایت منجر به متلاشی شدن عواملی می‌شود که پوست را جوان و شاداب نگه می‌دارد. برخورد مستقیم با نور آفتاب از عامل های بسیار مؤثر در ایجاد این تغییرات است،

به صورتی که بسیاری از این تغییرات پوستی که در گذشته آن را به پیری طبیعی نسبت می‌دادند، در واقع ناشی از تماس طولانی مدت با آفتاب بوده است.
برای کودکان توصیه میشود از سن ۶ ماهگی تا یک سالگی از کرم های مخصوص ضد آفتاب استفاده کرده که میتواند بسیار مفید باشد.

عمل بلفاروپلاستی

با افزایش سن، پوست صورت دچار تغییراتی در شادابی، رنگ و ضخامت میگردد و حالت جوانی و تازگی خود را رفته رفته از دست می دهد. به تدریج چروکها ظاهر شده و نخستین تغییر فاحش را میتوان در ناحیه پلک ها مشاهده کرد. یکی از علتهای اصلی افتادگی پلک ، نازک بودن پوست آن است.

وقتی بیماران از پف زیر چشم ، چروکهای متعدد و افتادگی پلک ها رنج می برند نیاز به جراحی زیبایی پلک دارند در غیر این صورت نباید این کار انجام شود. عمل بلفاروپلاستی منظره چشم را هشت تا ده سال جوانتر می کند.

اکثر افراد یکی دو روز پس از عمل بلفاروپلاستی می توانند مطالعه کنند یا تلویزیون تماشا کنند.

معمولاً تا ۲-۳ هفته پس از انجام عمل بلفاروپلاستی نمی توان از لنز تماسی استفاده کرد و فرد باید از عینک مناسب استفاده کند. پس از یک هفته تا ۱۰ روز که همه بخیه های عمل جراحی زیبایی پلک یا عمل بلفاروپلاستی برداشته شدند و محل زخم تقریباً جوش خورد می توان فعالیت های شغلی را از سر گرفت.

از این زمان با صلاح دید پزشک می توان از مواد آرایشی برای پنهان کردن کبودی و محل برش استفاده کرد. معمولاً تا ۳-۴ هفته پس از عمل بلفاروپلاستی چشم ها شدیداً به آفتاب، باد شدید و گرد و غبار حساس هستند. در این مدت بهتر است از یک عینک آفتابی بزرگ و یک کرم ضد آفتاب مخصوص دور چشم استفاده کرد.

 

 

 

اسامی جراحان بینی + قیمت

جراحی بینی ۲۵ تا ۳۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۳۵ تا ۴۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۴۵ تا ۵۰ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۵۰ میلیون به بالا

مشاهده
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علي السالم
علي السالم
5 سال قبل

سلام
ایا برداشتن ابرو و چروک بر روى صورت صورت مى گیرد

صدیقه غلامی
صدیقه غلامی
3 سال قبل

با سلام .من چندین بار ب کلینیک های مختلف مراجعه کردم ولی هیچ دکتری مثل خانم دکتر سردار دلسوز و مهربان ک واقعا با محبت کار می‌کن ندیدم .با این ک مسیرم دور ،ولی همیشه سختی راه رو تحمل میکنم تا خانم دکتر خودشون کارکنم انجام بدند.

مریم
مریم
2 سال قبل

کارشون در مورد زیبایی و زاویه صورت و گونه و … چطوره