بهترین جراح کتف در تهران

عمل جراحی کتف بیشتر برای افرادی مناسب است که شانه آنها آسیب دیده است یا درد شانه آنها بسیار وسیع است و توانایی انجام کار های روزمره خود را ندارند. آگاه باشید که بهترین جراح کتف به شما کمک می کند تا به فعالیت های روزمره، ورزشی و به علایق روز مره خود که به دست ها نیاز دارند بدون درد ادامه دهید.

انواع روش های جراحی کتف:

• آرتروسکوپی:

در این نوع جراحی پزشک، دستگاهی به قطر یک مداد مجهز به یک لنز کوچک در سر دستگاه را به داخل شکاف هایی برای مشاهده درون مفصل، می‌فرستد.این دستگاه تصاویری را از داخل مفصل بر روی صفحه نمایشگر منعکس کرده و پزشک را در امر تشخیص محل بیماری کمک میکند. دیگر ابزارها را هم می‌توان به وسیله همین وسیله به درون مفصل وارد کرد. از این نوع جراحی شانه در سراسر جهان و به کرات استفاده می‌شود.

• باز:

در برخی موارد هم جراحی باز نسبت به آرتروسکوپی نتایج بهتری دارد. جراحی باز با ایجاد شکاف های کوچکی در نزدیکی محل صدمه، انجام می‌شود.
بهترین جراح کتف در تهران پس از مشاوره و بررسی اطلاعات پزشکی و عکس های کتف، بهترین نوع جراحی کتف را تشخیص می دهد

در زیر اسامی بهترین جراح کتف در تهران آمده است که می تواند در روند درمان شما مفید باشد

 

دکتر محمدرضا صادقی

آدرس مطب دکتر محمدرضا صادقی : تهران خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ساعی کوچه سی و دوم ساختمان یاس
شماره تماس دکتر محمدرضا صادقی : 02128421446 – 02171057502

بیوگرافی دکتر محمدرضا صادقی

درباره دکتر محمدرضا صادقی

دکتر محمدرضا صادقی از جراحان شناخته شده و برتر ارتوپدی درایران می باشند و اولین پزشکی در ایران هست که سلول عصاره ی جفت را به مفصل تزریق میکند.

ایشان متولد تهران و بزرگ شده در محله ی نیاوران تهران هستند. ایشان در خانواده ای غیر پزشک و مرفه متولد شده که پدر و مادر ایشان از مهندسان برجسته ی ایرانی و از تولید کنندگان بزرگ صنعتی در ایران هستند و از این رو با تحصیل وی در رشته ی پزشکی و زندگی در ایران مخالف بودند.

ولی ایشان به علت علاقه فراوانی که به رشته ی پزشکی و خدمت به مردم داشتند تصمیم به تحصیل در رشته ی پزشکی گرفتند.

همسر و فرزند

دکتر صادقی متاهل بوده و همسر ایشان از متخصصین بیهوشی حاذق دانشگاه تهران بوده که در بیمارستان تندیس تهران فعالیت مینمایند . ایشان از همسر خود یک فرزند پسر دارند.

نظرات در مورد دکتر محمدرضا صادقی

بر اساس نظر سنجی از بیماران ایشان از سال 99 بهترین جراح ارتوپدی در تهران و ایران شناخته شده اند.

عضویت در لیست بهترین جراح کتف در تهران

تحصیلات

از این رو در کنکور سراسری در ایران شرکت کرده و در رشته ی پزشکی عمومی دانشگاه تهران قبول شده و دوره ی پزشکی عمومی خود را با معدل بالا سپردی کرده اند. پس از آن با اصرار خانواده برای تحصیل در رشته ی تخصص به آلمان مهاجرت کردند.

اما به دلیل علاقه ی فراوان به کشورش مجددا به ایران برگشته و در کنکور تخصص شرکت کرده اند که با رتبه ی بالا در رشته ی جراحی ارتوپدی در دانشگاه تهران ( که بالاترین دانشگاه ارتوپدی در ایران است ) قبول شده و دوره ی تحصیل خود را با معدل بالا در ایران دانشگاه گذرانده اند.

پس از آن به آلمان و روسیه رفته و دوره ی فلوشیپ زانو و کتف را در این کشور ها گذرانده اند.

ایشان همچنین به زبان های آلمانی و اسپانیایی و انگلیسی تسلط کامل دارند.

ایشان همچنین عضو انجمن جراحان زانو و لگن و ارتوپدی آمریکا عضو انجمن لگن اروپا ، عضو انجمن تعویض مفصل آسیا و اقیانوسیه ، عضو کمیته جهانی فلوشیپ های سیکات ، و عضو انجمن جراحان ارتوپدی آمریکا و اروپا و آسیا و ایران میباشند.

فعالیت ها

دکتر محمدرضا صادقی به عنوان جراح مشهور ارتوپدی در ایران شناخته می شود که بیش از ۳هزار جراحی و ویزیت رایگان در مناطق محروم استان های خراسان و آذربایجان را در کارنامه ی خود دارد و از این رو جزو پزشکان خوشنام در ایران شناخته می شوند.

و در حال حاضر در بیمارستان تندیس تهران مشغول به فعالیت می باشند .

دکتر محمدرضا گیتی

آدرس مطب دکتر محمدرضا گیتی : تهران ابتدای پاسداران، خ گل نبی ، نرسیده به حسینیه ارشاد ،تقاطع ناطق ، برج زمرد ط3 واحد 33
شماره تماس دکتر محمدرضا گیتی : ۰۲۱۲۲۸۹۵۴۴۰

بیوگرافی دکتر محمدرضا گیتی

درباره دکتر محمدرضا گیتی

متخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی شانه و دست از فرانسه می باشد. سابقه تخصص ارتوپدی دکتر گیتی از سال ۷۳ و سابقه کار فوق تخصصی ایشان در زمینه جراحی های شانه و دست از سال ۸۰ است.

دکتر محمدرضا گیتی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از سال ۱۳۷۴ با رتبه دانشیاری و همچنین دبیر بورد تخصصی رشته ارتوپدی در وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشد.

ایشان در بیمارستان های دانشگاهی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران به آموزش دانشجویان و تربیت متخصصین ارتوپدی مشغول می باشد.

عضویت در لیست بهترین جراح کتف در تهران

دکتر سید میر مصطفی سادات

آدرس مطب دکتر سید میر مصطفی سادات : تهران شهرک غرب – بلوار فرحزادی – پایین تر از بلوار دریا – کوچه بوستان دوم شرقی – پلاک 1 – واحد1
شماره تماس دکتر سید میر مصطفی سادات : ۰۲۱۸۸۳۷۶۸۲۲

بیوگرافی دکتر سید میر مصطفی سادات

درباره دکتر سید میر مصطفی سادات

از جراحان معروف و قدیمی ارتوپدی در ایران هستند که فارغ التحصیل پزشکی عمومی و تخصص دانشگاه تهران می باشند.

ایشان عضو هیات علمی دانشگاه تهران بوده و فلوشیپ جراحی ستون فقرات خود را در تورنتوی کانادا کذرانده اند .

ایشان همچنی عضو انجمن ستون فقرات ایران، عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران، عضو انجمن بین المللی جراحان ستون فقرات می باشند و مدیر مرکز توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیر گروه ارتوپدی بیمارستان سینا هستند.

عضویت در لیست بهترین جراح کتف در تهران

دکتر محمد نقی طهماسبی

آدرس مطب دکتر محمد نقی طهماسبی : تهران خیابان شریعتی – تقاطع دولت و کاوه – مجتمع پزشکی کاوه -پلاک 2 – طبقه دوم – شماره 10
شماره تماس دکتر محمد نقی طهماسبی : ۰۲۱۲۲۵۷۲۰۰۷- ۰۲۱۲۲۵۷۲۰۰8

بیوگرافی دکتر محمد نقی طهماسبی

درباره دکتر محمد نقی طهماسبی

از جراحان به نام و قدیمی ارتوپدی در ایران هستند که فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه تهران و رشته ی تخصص ارتوپدی رانیز در دانشگاه تهران گذرانده اند.

ایشان استادیار ارتوپدی دانشگاه تهران بوده و فلوشیپ جراحی زانو از کشور انگلستان دارند . ایشان همچنی عضو هیات تحریریه مجله ی حکیم و هلال احمر و و اکتا مدیکال و مجله ی استخوان و مفاصل ایران میباشند .

ایشان همچنان عضو شورای پزشکی صدا و سیما و عضو کمییون پزشکی قانونی ایران بوده اند . و در بیمارستان شریعتی تهران مشغول به کار اند .

عضویت در لیست بهترین جراح کتف در تهران

دکتر محمود جبل عاملی

آدرس مطب دکتر محمود جبل عاملی : تهران سهروردی شمالی – خیابان هویزه – پلاک 117 – ساختمان 135 – طبقه اول – واحد 5
شماره تماس دکتر محمود جبل عاملی : ۰۲۱۸۸۷۵۸۸۸۴

بیوگرافی دکتر محمود جبل عاملی

درباره دکتر محمود جبل عاملی

از اساتید جراحی استخوان و مفاصل دانشگاه تهران می باشند. ایشان پزشکی عمومی خود را در دانشگاه تهران گذرانده و تخصص ارتوپدی خود را از دانشگاه تهران گرفته اند.

ایشان همچنین فلوشیپ جراحی زانو خود را از بیمارستان شفا یحیاییان گرفته اند . ایشان همچنین ۳۰ مقاله ی چاپ شده در مورد ارتوپدی دارند.

  • استاد تمام جراحی استخوان و مفاصل
  • فارغ التحصیل پزشکی عمومی
  • بورد تخصصی ارتوپدی از دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • فلوشیپ فوق تخصصی جراحی زانو از بیمارستان شفا یحیائیان

عضویت در لیست بهترین جراح کتف در تهران

بهترین جراح کتف در تهران
بهترین جراح کتف در تهران

جراحی آرتروسکوپی

پس از آنکه بیمار دارای آسیب جدی در ناحیه شانه به دلایل متعدد از جمله حرکات سخت ورزشی، کشش بیش از حد شانه، اصابت ضربه به شانه و… شد و هیچکدام از سایر روش های درمانی غیر جراحی پاسخگو نبود جراح به ناچار از آخرین مرحله یعنی درمان به کمک جراحی استفاده خواهد کرد.

در جراحی آرتروسکوپی (جراحی بسته) که یکی از مهم ترین انـواع جراحی شانه است هیچ نیازی به ایجاد برش های بسیار زیاد طولی، عرضی و عمقی در ناحیه شانه نیست بلک فقط چند برش یا سوراخ کوچک اطراف ناحیه آسیب دیده در شانه ایجاد می شود.

سپس جراح لوله ای بسیار باریک که دقیقاً در نوک آن یک دوربین کوچک و یک لامپ پرنور قرار دارد را از طریق یکی از سوراخ ها وارد شانه می کند تا بتوان داخل شانه و آسیب مورد نظر را براحتی دید. حال از سوراخی دیگر یک لوله یا بهتر است بگوییم اهرم مکانیکی را وارد شانه کرده تا با تصاویری که توسط آرتروسکوپ ارسال شده بتوان به راحتی اقدام به درمان ضایعه و رفع آسیب مورد نظر کرد.

جراحی باز شانه

جراحی باز شانه که یکی دیگر از مهمترین انواع جراحی شانه است در مواردی بهترین راه برای درمان ضایعه و بیماری در ناحیه شانه هاست بخصوص در مواردی مانند انتقال تاندون و یا درمان پارگی های بزرگ تاندونی. البته این نوع جراحی ریسک های بیشتری هم دارد از جمله آسیب های عصبی، خشکی مفصل شانه، ابتلا به عفونت و موارد دیگر. اما به هر حال برای درمان برخی بیماری های شانه یکی از بهترین روش هاست.

در این شیوه درمانی، ابتدا ناحیه آسیب دیده همچنین شدت آسیب، قبل از جراحی به شکل دقیق مشخص خواهد شد سپس با ایجاد برش در ناحیه شانه و باز کردن کامل پوست، عضله و بافت به آسیب دست خواهند یافت. پس از ترمیم و درمان عارضه نسبت به بازگرداندن عضلات، بافت و پوست به حالت اولیه اقدام و با بخیه، محل برش را به هم می دوزند .

در بعضی مواقع ممکن است عمل جراحی به صورت باز ضروری باشد، در اکثر مواقع عمل جراحی باز با برش‌های کوچک در حد چند اینچ می‌تواند انجام شود.

جراحی تعویض مفصل گتف

در بعضی موارد که آسیب به شانه بسیار شدید باشد، پزشک ناچار خواهد بود که از جراحی تعویض مفصل شانه استفاده کند، برای انجام جراحی تعویض مفصل شانه اگر فقط سر استخوان بازو خراب ‌شده باشد،

می‌توان آن‌ها آن را از شانه خارج کرد و جای آن یک سر فلزی جایگزین کرد که به این نوع جراحی، جراحی همی آرتروپلاستی گفته می‌شود و به سر فلزی که به‌صورت مصنوعی داخل ‌شانه قرار داده می‌شود پروتز می‌گویند، اگر علاوه ‌بر سر استخوان باز حفره گلنوئید هم آسیب جدی و شدیدی دیده باشد و به شدت خراب ‌شده باشد،

می‌توان آن را هم برداشت و یک کاسه از جنس پلاستیک محکم به‌ جای آن قرار داد، به این نوع جراحی شانه جراحی آرتروز کامل مفصل شانه گفته می‌شود، درهمی آرترو پلاستی سر فلزی مصنوعی که در داخل حفره گلنوئید قرارداده‌ شده است خودش حرکت می‌کند،

اما در تعویض مفصل کامل شانه سر فلزی داخل کاسه پلاستیکی حرکت می‌کند. معمولاً جراحی تعویض کامل مفصل شانه برای درمان درد بهتر از همی آرتروپلاستی نتیجه می‌دهد، عمل‌های جراحی شانه یک سری عوارض ممکن است به همراه داشته باشند که از مهمترین این عوارض می‌توان به مواردی مثل عفونت، لق‌شدن مفصل مصنوعی، در رفتگی، آسیب به عروق و اعصاب شانه و… اشاره کرد.

امیدواریم مطلب لیست بهترین جراح کتف در تهران بتواند به شما در انتخاب بهترین جراح کتف کمک نماید

بهترین جراح کتف در تهران
بهترین جراح کتف در تهران