بهترین دکتر زانو درد در تهران

موقعیت و شدت زانو درد در افراد مختلف بسیار متفاوت است و این شرایط بستگی به علت ایجاد مشکل دارد. علائم و نشانه هایی که معمولاً با درد زانو همراه است، و بهترین دکتر زانو درد علت درد را که شامل موارد زیر می باشد بررسی می کند :

  • صدمه، فشار و آسیب به زانو
  • آرتروز زانو
  • صدمه به منیسک زانو
  • در رفتن کشکک زانو
  • منحرف شدن استخوان زانو
  • اضافه وزن
  • بالا رفتن سن و یائسگی
  • نقرسضعیف شدن عضلات اطراف مفصل زانو
  • بورسیت زانو
  • نرمی کشکک زانو
  • تاندونیت زانو

بهترین دکتر زانو درد در تهران پس از مشاوره و بررسی اطلاعات پزشکی و عکس های کتف، بهترین نوع درمان درد زانو را انجام می دهد

در زیر اسامی ببهترین دکتر زانو درد در تهران آمده است که می تواند در روند درمان شما مفید باشد

 

دکتر محمدرضا صادقی

آدرس مطب دکتر محمدرضا صادقی : تهران خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ساعی کوچه سی و دوم ساختمان یاس
شماره تماس دکتر محمدرضا صادقی : 02128421446 – 02171057502

بیوگرافی دکتر محمدرضا صادقی

درباره دکتر محمدرضا صادقی

دکتر محمدرضا صادقی از جراحان شناخته شده و برتر ارتوپدی درایران می باشند و اولین پزشکی در ایران هست که سلول عصاره ی جفت را به مفصل تزریق میکند.

ایشان متولد تهران و بزرگ شده در محله ی نیاوران تهران هستند. ایشان در خانواده ای غیر پزشک و مرفه متولد شده که پدر و مادر ایشان از مهندسان برجسته ی ایرانی و از تولید کنندگان بزرگ صنعتی در ایران هستند و از این رو با تحصیل وی در رشته ی پزشکی و زندگی در ایران مخالف بودند.

ولی ایشان به علت علاقه فراوانی که به رشته ی پزشکی و خدمت به مردم داشتند تصمیم به تحصیل در رشته ی پزشکی گرفتند.

همسر و فرزند

دکتر صادقی متاهل بوده و همسر ایشان از متخصصین بیهوشی حاذق دانشگاه تهران بوده که در بیمارستان تندیس تهران فعالیت مینمایند . ایشان از همسر خود یک فرزند پسر دارند.

نظرات در مورد دکتر محمدرضا صادقی

بر اساس نظر سنجی از بیماران ایشان از سال 99 بهترین جراح ارتوپدی در تهران و ایران شناخته شده اند.

عضویت در لیست بهترین دکتر زانو درد در تهران

تحصیلات

از این رو در کنکور سراسری در ایران شرکت کرده و در رشته ی پزشکی عمومی دانشگاه تهران قبول شده و دوره ی پزشکی عمومی خود را با معدل بالا سپردی کرده اند. پس از آن با اصرار خانواده برای تحصیل در رشته ی تخصص به آلمان مهاجرت کردند.

اما به دلیل علاقه ی فراوان به کشورش مجددا به ایران برگشته و در کنکور تخصص شرکت کرده اند که با رتبه ی بالا در رشته ی جراحی ارتوپدی در دانشگاه تهران ( که بالاترین دانشگاه ارتوپدی در ایران است ) قبول شده و دوره ی تحصیل خود را با معدل بالا در ایران دانشگاه گذرانده اند.

پس از آن به آلمان و روسیه رفته و دوره ی فلوشیپ زانو و کتف را در این کشور ها گذرانده اند.

ایشان همچنین به زبان های آلمانی و اسپانیایی و انگلیسی تسلط کامل دارند.

ایشان همچنین عضو انجمن جراحان زانو و لگن و ارتوپدی آمریکا عضو انجمن لگن اروپا ، عضو انجمن تعویض مفصل آسیا و اقیانوسیه ، عضو کمیته جهانی فلوشیپ های سیکات ، و عضو انجمن جراحان ارتوپدی آمریکا و اروپا و آسیا و ایران میباشند.

فعالیت ها

دکتر محمدرضا صادقی به عنوان جراح مشهور ارتوپدی در ایران شناخته می شود که بیش از ۳هزار جراحی و ویزیت رایگان در مناطق محروم استان های خراسان و آذربایجان را در کارنامه ی خود دارد و از این رو جزو پزشکان خوشنام در ایران شناخته می شوند.

و در حال حاضر در بیمارستان تندیس تهران مشغول به فعالیت می باشند .

دکتر محمدرضا گیتی

آدرس مطب دکتر محمدرضا گیتی : تهران ابتدای پاسداران، خ گل نبی ، نرسیده به حسینیه ارشاد ،تقاطع ناطق ، برج زمرد ط3 واحد 33
شماره تماس دکتر محمدرضا گیتی : ۰۲۱۲۲۸۹۵۴۴۰

بیوگرافی دکتر محمدرضا گیتی

درباره دکتر محمدرضا گیتی

متخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی شانه و دست از فرانسه می باشد. سابقه تخصص ارتوپدی دکتر گیتی از سال ۷۳ و سابقه کار فوق تخصصی ایشان در زمینه جراحی های شانه و دست از سال ۸۰ است.

دکتر محمدرضا گیتی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از سال ۱۳۷۴ با رتبه دانشیاری و همچنین دبیر بورد تخصصی رشته ارتوپدی در وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشد.

ایشان در بیمارستان های دانشگاهی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران به آموزش دانشجویان و تربیت متخصصین ارتوپدی مشغول می باشد.

عضویت در لیست بهترین دکتر زانو درد در تهران

دکتر محمود جبل عاملی

آدرس مطب دکتر محمود جبل عاملی : تهران سهروردی شمالی – خیابان هویزه – پلاک 117 – ساختمان 135 – طبقه اول – واحد 5
شماره تماس دکتر محمود جبل عاملی : ۰۲۱۸۸۷۵۸۸۸۴

بیوگرافی دکتر محمود جبل عاملی

درباره دکتر محمود جبل عاملی

از اساتید جراحی استخوان و مفاصل دانشگاه تهران می باشند. ایشان پزشکی عمومی خود را در دانشگاه تهران گذرانده و تخصص ارتوپدی خود را از دانشگاه تهران گرفته اند.

ایشان همچنین فلوشیپ جراحی زانو خود را از بیمارستان شفا یحیاییان گرفته اند . ایشان همچنین ۳۰ مقاله ی چاپ شده در مورد ارتوپدی دارند.

  • استاد تمام جراحی استخوان و مفاصل
  • فارغ التحصیل پزشکی عمومی
  • بورد تخصصی ارتوپدی از دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • فلوشیپ فوق تخصصی جراحی زانو از بیمارستان شفا یحیائیان

عضویت در لیست ببهترین دکتر زانو درد در تهران

دکتر محمد نقی طهماسبی

آدرس مطب دکتر محمد نقی طهماسبی : تهران خیابان شریعتی – تقاطع دولت و کاوه – مجتمع پزشکی کاوه -پلاک 2 – طبقه دوم – شماره 10
شماره تماس دکتر محمد نقی طهماسبی : ۰۲۱۲۲۵۷۲۰۰۷- ۰۲۱۲۲۵۷۲۰۰8

بیوگرافی دکتر محمد نقی طهماسبی

درباره دکتر محمد نقی طهماسبی

از جراحان به نام و قدیمی ارتوپدی در ایران هستند که فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه تهران و رشته ی تخصص ارتوپدی رانیز در دانشگاه تهران گذرانده اند.

ایشان استادیار ارتوپدی دانشگاه تهران بوده و فلوشیپ جراحی زانو از کشور انگلستان دارند . ایشان همچنی عضو هیات تحریریه مجله ی حکیم و هلال احمر و و اکتا مدیکال و مجله ی استخوان و مفاصل ایران میباشند .

ایشان همچنان عضو شورای پزشکی صدا و سیما و عضو کمییون پزشکی قانونی ایران بوده اند . و در بیمارستان شریعتی تهران مشغول به کار اند .

عضویت در لیست ببهترین دکتر زانو درد در تهران

دکتر سید میر مصطفی سادات

آدرس مطب دکتر سید میر مصطفی سادات : تهران شهرک غرب – بلوار فرحزادی – پایین تر از بلوار دریا – کوچه بوستان دوم شرقی – پلاک 1 – واحد1
شماره تماس دکتر سید میر مصطفی سادات : ۰۲۱۸۸۳۷۶۸۲۲

بیوگرافی دکتر سید میر مصطفی سادات

درباره دکتر سید میر مصطفی سادات

از جراحان معروف و قدیمی ارتوپدی در ایران هستند که فارغ التحصیل پزشکی عمومی و تخصص دانشگاه تهران می باشند.

ایشان عضو هیات علمی دانشگاه تهران بوده و فلوشیپ جراحی ستون فقرات خود را در تورنتوی کانادا کذرانده اند .

ایشان همچنی عضو انجمن ستون فقرات ایران، عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران، عضو انجمن بین المللی جراحان ستون فقرات می باشند و مدیر مرکز توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیر گروه ارتوپدی بیمارستان سینا هستند.

عضویت در لیست بهترین دکتر زانو درد در تهران

بهترین دکتر زانو درد
بهترین دکتر زانو درد

موثرترین روشها برای درمان زانو درد چیست؟

  • تزریق ژل حاوی اسید هیالورونیک
  • تزریق prp
  • درمان زانو درد به کمک داروها
  • درمان درد زانو به کمک جراحی زانو
  1. جراحی آرتروسکوپی:
  2. جراحی استئوتومی:
  3. آرتروپلاستی:
  • درمان خانگی زانو درد
  • درمان قطعی زانو درد
  • درمان زانو درد شدید

 

۵ توصیه برای اینکه همیشه زانوهای سالمی داشته باشید

سالم نگهداشتن زانو ها

علت زانو درد ناگهانی هرچه که هست، نباید زندگی روزمره شما را مختل کند. پس بهتر است پیش از آنکه به درد و درمان آن بپردازید، به داشتن زانوهای سالم فکر کنید.

اگر توصیه‌های زیر را جدی بگیرید، می‌توانید فشار روی زانوها را کاهش داده، خطر آسیب و زانو درد ناگهانی را به حداقل رسانده، و با بالارفتن سن، زانوهای سالمی داشته باشید.

 

۱. وزن مناسب خود را حفظ کنید

اضافه وزن یا چاقی، علت زانو درد ناگهانی و بعد هم آرتروز می‌شود. فشار مضاعفی به زانوهای شما وارد می‌کند و چه‌بسا عوارضی مانند افزایش التهاب به همراه داشته باشد.

در طرف مقابل، کاهش وزن، به کاهش فشار روی مفاصل کمک می‌کند. هر یک کیلوگرمی که از وزنتان کم می‌شود، فشار روی زانوهایتان تا ححد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

 

۲. پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری کنید

اگر غضروف زانو آسیب ببیند یا ساییده بشود، فرد دچار درد و مشکلات حرکتی خواهد شد. ورزش‌های ساده و روزمره‌ای مانند پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری، به بازسازی مفصل و تقویت پاها کمک می‌کنند.

توصیه می‌شود روزی ۳۰ دقیقه، و چندبار در هفته پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری کنید تا زانوهایتان تقویت شده و به زانو درد ناگهانی دچار نشوید.

 

۳. عضلات اطراف زانو را تقویت کنید

جراحان ارتوپد همیشه توصیه کرده‌اند عضلات خود را قوی و انعطاف‌پذیر کنید. بعضی تمرین‌های تقویتی هستند که می‌توانند درد زانو را کاهش داده، و از مشکلات بعدی هم جلوگیری کنند.

لیفت پا، تقویت پشت ران، حرکات استپ، دیپ با صندلی و اسکات روی دیوار، از بهترین حرکت‌ها برای تقویت عضلات پا هستند. البته اگر زانو درد دارید، قبل از شروع برنامه ورزشی، با پزشک متخصص مشورت کنید.

 

۴. عضلات خود را کش بدهید

کشش عضلات پا به تسکین درد زانو کمک می‌کند. حرکات کششی می‌توانند به شل شدن عضلات، کاهش فشار روی مفاصل، بهبود انعطاف‌پذیری، و از بین بردن علت زانو درد ناگهانی کمک کنند.

حرکت کششی مناسب زانو باید عضلات و تاندون‌های اطراف زانو را هدف قرار بدهد. کشش عضلات چهارسر ران، همسترینگ، ساق پا، عضلات لگن، و نوار ایلیوتیبیال، نواحی مهم برای حرکات کششی هستند.

 

۵. وضعیت بدنی خود را بهتر کنید

وضعیت بدن (posture) اگر نامناسب باشد، باعث درد مفاصل شده و به علت زانو درد ناگهانی تبدیل خواهد شد. شکل قرارگیری بدن، برای تنظیم کارکرد و حفظ سلامت مفاصلی مانند شانه‌ها، باسن و زانوها بسیار مهم است.

توصیه می‌شود روی زانوهایتان ننشینید، چون گردش خون را کاهش داده و به مفصل فشار وارد می‌کند. در عوض می‌توانید زانوها را خم کرده، و طوری بنشینید که پاها روی زمین قرار بگیرند.

 

 

امیدواریم مطلب لیست ببهترین دکتر زانو درد در تهران بتواند به شما در انتخاب بهترین دکتر زانو درد کمک نماید

بهترین دکتر زانو درد
بهترین دکتر زانو درد