انتخاب بهترین کلینیک لیزر تهران چگونه است ؟

قبل از تصمیم براى انجام لیزر موهای زائد بخوانید

درسالهاى اخیر، تقاضاى عمومى براى انجام لیزر موهای زائد افزایش چشمگیرى داشته است اما مثل هر تکنولوژى جدید و کمتر شناخته شده اى که ممکن است مورد سوء استفاده قرارگیرد؛ بسیارى ازکسانی که بدون مطالعه قبلى و صرفاً براساس تبلیغات یا قیمت ارزانتر، اقدام به انجام لیزر موهای زائد در یک مرکز کردند را مأیوس کرده است. این مقاله سعى دارد تا با ارائه اطلاعات ضرورى دراین زمینه و معرفى روش صحیح انتخاب مرکز مناسب براى انجام لیزر موى زائد؛ مانع تکرار تجربه تلخ از دست دادن پول و وقت و بدترازآن، بى اعتمادى نسبت به یک روش درمانى مؤثر و جدید شود. شاید مهمترین نکته اى که باید به آن توجه شود، اینست که: هر لیزرى، لیزر نیست! و اطمینان از برند (نام تجارى) دستگاه لیزر، شرط اصلى لازم براى موفقیت درمان قطعى و دائمى موهاى زائد است.

مهمتر از همه نوع دستگاه مورد استفاده و تخصص فردی است که نزد او اقدام به انجام لیزر موهای زائد خواهید کرد.

لازمست بدانید که دستگاه های لیزر متفاوتی با کیفیت و کارآیی متفاوت وجود دارد و اینکه گفته شود:

دستگاه لیزر مورد استفاده برای لیزر موهای زائد، الکساندرایت یا به اختصار الکس است کافی نیست (الکس یا الکساندرایت نام عمومی لیزرهایی است که طول موج ۷۵۵ نانومتر تولید می‌کنند). لیزر الکساندرایت ممکنست چینی، کره ای، ایتالیایی یا آمریکایی باشد. اینکه دستگاه لیزر موهای زائد چقدر مؤثر باشد و اینکه در چند جلسه بتواند موهای زائد را ازبین ببرد (نه اینکه برای مدت محدود رشد موها را به تأخیر بیندازد یا آنها را نازک کند) به کیفیت و فناوری پیچیده دستگاه لیزر و کمپانی سازنده آن بر می‌گردد.

بهترین لیزر موی زائد: دایود یا الکساندرایت؟
دو نوع لیزر برای رفع موهای زائد وجود دارد:

• لیزرهای دایود که با طول موج ۸۱۰ نانومتر کار می کنند.
• لیزرهای الکساندرایت که با طول موج ۷۵۰ نانومتر کار می کنند.

لیزرهای دایود برای رفع موهای زائد در پوستهای روشن کاربرد دارد، درحالیکه لیزرهای برپایه الکساندرایت می توانند پوستهای تیره را هم مورد هدف قرار دهند.

هدف از ایجاد و توسعه لیزرهای الکساندرایت، افرادی بودند که پوست سبزه و موهای ضخیمی داشتند. در اصل کمپانی های سازنده لیزر موهای زائد بعد از اینکه بازارهای اروپایی را از لیزرهای دایود اشباع دیدند، تصمیم گرفتند به سمت بازارهای خاورمیانه و امریکای جنوبی و استرالیا بپردازند. جایی که افراد از پوست تیره تر و موهای ضخیم تری نسبت به اروپایی ها برخوردار بودند.

بهترین دکتر لیزر زنان

کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر شید

  • دکتر مسعود داوودی
  • تهران – زعفرانیه – مقدس اردبیلی – پلاک ۱۴۰ – طبقه ۳
  • تماس : ۰۹۱۲۳۸۴۰۶۴۱

جهت مشاوره با شماره واتس اپ زیر تماس بگیرید

ساعت کاری: ۱۰ الی ۱۸

ادامه لیست بهترین کلینیک لیزر – بهترین مرکز لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۰

بهترین دستگاه لیزر

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

بهترین کلینیک لیزر – بهترین مرکز لیزر موهای زائد

بهترین جراح بینی  –  ایمپلنت دندان  – لمینت دندان