دکتر محسن نراقی

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی است. او علاوه بر کسب عناوین نخست کشوری و دانشگاهی در دکترای پزشکی و رتبه اول کشوری در بورد تخصصی، دریافت عنوان فلوی رسمی جامعه جراحان بینی آمریکا و فلوی بورد تخصصی و فوق تخصصی اروپا را در کارنامه دارد.

بیش از یک دهه تلاش مستمر در پی ریزی آموزش روش های نوین جراحی های اندوسکوپیک بینی و صورت و تدریس در دوره های متعدد آموزشی جراحی های اندوسکوپیک و پلاستیک بینی در داخل و خارج از کشور، انتشار هفده عنوان کتاب تخصصی و فوق تخصصی را توسط وی به دنبال داشته است.

تاب “جراحی پلاستیک صورت” دکتر نراقی، عنوان کتاب برتر دانشگاهی سال ۱۳۸۶ را به خود اختصاص داد. همچنین مجموعه  دو جلدی “راینولوژی ” او نخستین کتاب جامع در زمینه بیماری ها و جراحی بینی به زبان فارسی به شمار می رود.

سوابق تحصیلی :

  • رتبه اول کشوری در آزمون جامع پزشکی ایران
  • رتبه اول فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • رتبه اول کشوری در بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سروگردن
  • بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت از فدراسیون جهانی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت
  • بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت از بورد اروپایی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت
  • فلوی رسمی بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سروگردن اروپا
  • فلوشیپ راینولوژی و جراحی اندوسکوپیک بینی و سینوس از دانشگاه کارل فرانسنس

“بیش از هفت هزار جراحی تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان های دانشگاهی با تربیت بیش از دویست متخصص و فوق تخصص، و انجام جراحی های داوطلبانه در محرومترین نقاط میهن در دو دهه اخیر، نمونه ای از مساعی انساندوستانه او در انتقال تجربیات، آموزش نسل جدید متخصصان و درمان بیماران دردمند است.

به پاس نقش او در تحولات علمی در زمینه جراحی های با حداقل آسیب بافتی و ارائه روش های نوین، عنوان برترین محقق پزشکی کشور در جراحی در سال ۱۳۸۳به وی اعطا شد.

 

اندوسکوبیک بینی با لیزر

جراحی زیبایی بینی

 

راینولوژی و هنر راینولوژیست

راینولوژی از کلمه لاتین “راینو” به معنای بینی و “لوژی” به معنای شناخت تشکیل شده است.

راینولوژی یک شاخه فوق تخصصی در دانش پزشکی است که به جراحی ها و درمان مشکلات بینی و ساختمان های اطراف بینی در سر و صورت می پردازد. با گسترش روزافزون دانش پزشکی، روش های جدید جراحی برای کاهش مشکلات بیماران پس از جراحی های بینی و تشکیلات مجاور بینی ابداع شده است.

از جمله این روش ها که در سال های اخیر دگرگونی شگرف در حیطه راینولوژی ایجاد کرده است، روش های جراحی اندوسکوپیک بینی است. به کمک این روش ها بسیاری از جراحی هایی که پیش از این با برش های مختلف صورت می گرفته، بدون برش و با نتایج مطلوب تر انجام می گیرد. یکی از مباحث مهم در رشته فوق تخصصی راینولوژی، جراحی پلاستیک و زیبایی بینی با حفظ عملکرد آن است.

تنفس مهمترین فیزیولوژی بدن انسان و مهمترین عملکرد بینی است. هنر راینولوژیست حفظ آمیزه ای از زیبایی و عملکرد بینی است. راینولوژی نوین دسترسی به ظریف ترین عناصر بینی را با حداقل آسیب بافتی و روش های پیشرفته امکان پذیر ساخته است.

 

آدرس : خیابان ولی عصر – نرسیده به میدان ونک – نبش گاندی ۱۴ – ش- ۱۲۸۱

تلفن : ۰۲۱۸۸۸۸۱۳۷۶

 

Nose job in Iran – عملیه تجمیل الانف فی ایران

 

اسامی جراحان بینی + قیمت

جراحی بینی  ۱۵ تا ۲۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۲۵ تا ۳۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۳۵ تا ۴۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۴۵ تا ۵۰ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۵۰ میلیون به بالا

مشاهده