دکتر مهدی شیدوش

متولد سال ۱۳۵۲ در تهران می باشد. در سال ۱۳۶۹ به عنوان یکی از کم سن ترین دانشجویان پزشکی کشور وارد دانشگاه سراسری علوم پزشکی شده و پس از اتمام دوره دکترای پزشکی در سال ۱۳۷۶ از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل گردید. پس از آن دوره های مدیریتی، آموزشی، پوست و لیزر و زیبایی را در کالج زیبایی امریکا، کشورهای اروپایی منجمله فرانسه و ایتالیا و چین گذرانده است.
ایشان همچنین مدیریت شرکت سهامی خاص تولیدی، صنعتی و بازرگانی تلاش مجد (T.M) را از ۱۷ سال پیش تا کنون بر عهده داشته و در حال حاضر جزو واردکنندگان انحصاری دستگاههای لیزر، زیبایی، لاغری و تناسب اندام در ایران می باشد. پس از سالها کسب تجربه در زمینه های بالینی، تحقیقاتی، آموزش به پزشکان، بازرگانی و افتتاح مراکز زیبایی، هم اکنون با افتتاح شعبه جدید و بسیار مجهز مرکز T.M که بی شک می توان گفت جزو مجهزترین و کاملترین مراکز زیبایی و تناسب اندام در ایران می باشد آماده ارائه خدمات استاندارد زیبایی به هموطنان مختلف از اقصی نقاط ایران و جهان می باشد.
ایشان عضو انجمن جهانی زیبایی و جوانی بوده و تنها پزشک سخنران شرکت کننده از ایران در کنگره جهانی زیبایی و پزشک معتمد و مرجع موسسات زیبایی در فرانسه و ایتالیا می باشد و سالانه در چندین کنگره بین المللی زیبایی جهانی شرکت و همکاری آموزشی دارد.

ایشان مدرس دوره های زیبایی در آکادمی یورواستتیک فرانسه Euro-Aesthetic Academy بوده و مولف کتاب مراقبت های پوست و پاکسازی (کتاب رفرنس سازمان فنی حرفه ای کل کشور و کتاب جامع امتحانات و درسنامه این رشته) می باشد.
دکتر مهدی شیدوش عضو انجمن لیزر ایران، عضو هیاٌت تحریریه سازمان نظام پزشکی ایران و از اسپانسرهای برگزاری کنگره های زیبایی در ایران بوده و در مجلات و نشریات معتبر پزشکی و زیبایی دارای مقالات بسیاری برای پزشکان محترم و عموم هموطنان عزیز می باشد. می توانید در قسمت مقالات، تعدادی از مقالات چاپ شده ایشان در مجلات و نشریات معتبر و علمی کشور را ملاحظه بفرمایید.
شرکت در کنگره های داخلی و خارجی، سخنرانی در کنگره های پوست و زیبایی و ارائه کارگاه های عملی برای پزشکان و متخصصین و آموزش ایده های نوین علم زیبایی به پزشکان در کنگره های معتبر از سایر فعالیتهای ایشان می باشد.
دکتر مهدی شیدوش در همکاری با سازمان صدا و سیما و پورتال سلامت به عنوان مشاوره زیبایی در خدمت بازدیدکنندگان محترم می باشد..


خدمات

مو

هایفو: تکنولوژی لیفتینگ صورت و گردن

لیفت صورت با تکنیک نخ لیفت سیلوئت

بادی جت

DERMA ROLLER جوانسازی با

روش نوین جوانسازی با میکرونیدلینگ

CO2 جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی پوست با لیزر فرکشنال

جراحی های پلاستیک

عمل زیبایی پلک

میکرو پیگمنتیشن ” آرایش دایم چهره و بدن

جوانسازی مناطق تناسلی بانوان

FRACTIONAL RFمکانیسم عمل آر اف فرکشنال

لاغری موضعی با اولتراسونیک کاویتیشن

(IPL ELIGHT) جوانسازی پوست

لاغری موضعی روش لیپوماتیک

رفع موهای زائد

تزریق بوتاکس

تزریق فیلر

درمان کک و مک و خال

درمان جوش و ترکهای پوستی

لیفتینگ و فرم دهی RF

میکرونیدلینگ با درماین

پیلینگ زیبایی

تزریق چربی

مراقبت های پوست و میکرودرم ابرشن

مزوتراپی

پاک کردن تاتو با لیزر

کاشت مو

جراحی زیبایی بینی(رینوپلاستی)

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر مهدی شیدوشhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/maa9.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/cl3.jpgارسال پیام به دکتر مهدی شیدوش

    شماره تماس کلینیک دکتر مهدی شیدوش :

    شماره های تماس مرکز پزشکی :
    ۲۲۷۷۷۱۵۶-۷ (۰۲۱)
    ۰۹۰۱۳۵۹۶۵۱۹ مشاوره پزشکی

    آموزشگاه الیزا بانو و تجهیزات پزشکی :
    ۲۲۷۷۷۴۲۵-۶ (۰۲۱)
    ۰۹۳۶۵۱۲۵۴۶۴ مشاوره آموزشگاه و تجهیزات پزشکی

    پست الکترونیکی : [email protected]
    آدرس مرکز پوست ، زیبایی ، لیزر و تناسب اندام :