خدمات کلینیک دندانپزشکی دکتر هاشمی

لمینت Laminate
لمینت ها با اصلاح بدشکلی ، بدرنگی، کجی و یا فاصله دندانها، زیبایی شگرفی به دندانها می بخشند ……

بلیچینگ، یک روش بی ضرر برای سفید کردن دندان ها است… بلیچینگ با دستگاه اشعه در یک ساعت…
درمان ریشه RootCanal

عصب کشی دندان
عصب کشی با دستگاه دیجیتالی روتاری اندو ، پیشرفته ترین روش عصب کشی یا درمان ریشه است ….

ایمپلنت Implant
دندانپزشک
ایمپلنت، بهترین راه حل برای جایگزینی دندانهای ازدست رفته است و با دندان طبیعی هیچ تفاوتی ندارد ..

جراح دندانپزشک از دانشگاه تهران

لبخند زیبا و طرح لبخند چیست
دندانپزشکی زیبایی و طراحی لبخند
Cosmetic Dentistry & Smile Design
دراین دنیای در حال تغییر و روبه پیشرفت ، زیبایی همیشه مقوله ای با اهمیت بوده است.
داشتن یک لبخند زیبا وخوشایند نه تنها از نظر اجتماعی و عاطفی بلکه از نظر اقتصادی و کسب مشاغل بهتر، موفقیت بیشتری را نصیب فرد می کند. چرا که دندانها و لبخند زیبا نقش عمده ای را در جذابیت صورت و اعتماد به نفس شخص ایفا می کند.
طرح لبخند
طراحی لبخند,اصلاح طرح لبخند,طرح لبخند,لبخند هالیوودی

اکنون با پیشرفت تکنولوژی در دندانپزشکی مدرن، این امکان برای دندانپزشک زیبایی وجود دارد که لبخند فرد را زیباتر سازد و در عین حال ظاهر جوان تری را در وی ایجاد نماید. واین همه با درمان های محافظه کارانه و حفظ نسج سالم ، بدون هیچگونه آسیب به دندان ها مقدور است.

طرح لبخند

آنچه در اصلاح طرح لبخند توسط دندانپزشک مدنظر قرار می گیرد، وجود قرینگی در دندانهای راست و چپ، رابطه صحیح قرار گرفتن دندانها با لب بالا و پایین ، تناسب صحیح عرض و طول هر دندان و رابطه صحیح خطی و طولی بین دندانهای جلو، چه در لبه برنده و چه در لبه لثه ایی دندانها و بسیاری نکات ریز و درشت دیگری است که بر اساس فرمول ها و قوانین خاصی ارزیابی می شود و هریک از اینها می تواند در خلق یک لبخند زیبا تاثیری وافر داشته باشد.

لمینت دندان
لمینت دندان چیست؟ Dental Laminate
یکی از مهمترین درمان های دندانپزشکی زیبایی، لامینت ونیرها هستند. لامینت(Laminate) یا ونیر (Veneer) یک لایه بسیار نازک سرامیکی و یا کامپوزیتی است که روی سطح جلویی دندانها باند می شود.
لامینت ها برای اصلاح بدشکلی – بدرنگی – شکستگی – ترک خوردگی – ویا کجی دندانها ونیز برطرف کردن فاصله بین دندانها کاربرد دارند. گاهی اوقات لمینت ها میتوانند جایگزین مناسبی برای درمان ارتودنسی نیز باشند و بعنوان درمان راحت تر و مطمئن تر و سریعتر و کم هزینه تری مورد استفاده قرار بگیرند.
لمینت دندان , کامپوزیت دندان , لمینت دندان , لامینت دندان , لمینت دندان, کامپوزیت دندان , لامینت دندان , لمینیت دندان , کامپوزیت دندان , لمینت دندان , کامپوزیت دندان

بطور کلی لامینت دندان به دو نوع تقسیم می شود:
۱- لمینت سرامیکی (غیر مستقیم) indirect laminate
۲- لمینت کامپوزیتی (مستقیم) direct laminate
منظور از لمینت مستقیم این است که دندانپزشک لامینت کامپوزیت را مستقیم روی دندان شکل می دهد و با اشعه فیکس می کند و منظور از لمینت غیرمستقیم این است که پس از تراش و قالب گیری دندان توسط دندانپزشک، لمینت در لابراتوار ساخته می شود.
لمینت سرامیکی:
لامینت سرامیکی یک لایه نازک حدود ۱-۲ میلیمتر از جنس پرسلن یا همان چینی ویا سرامیکی خاصی می باشد که پس از تراش مختصر سطح جلویی دندان و قالب گیری توسط دندانپزشک، در لابراتوار ساخته شده سپس روی دندان چسبانده می شود.
لمینت کامپوزیتی: ونیرکامپوزیت
لامینت کامپوزیتی نیاز به قالب گیری و لابراتوار ندارد و حتی نیاز به همان تراش مختصر دندان را هم ندارد و مستقیما کامپوزیت توسط دندانپزشک روی سطح مینای دندان بدون هیچگونه تراش، گذاشته شده، شکل داده می شود و با اشعه فیکس می شود. که این حتی می تواند به عنوان یک لایه محافظت کننده روی مینای دندان در طول سالها نقش مهمی ایفا کند.
به خصوص در مواردی که مینای دندان دچار مشکلاتی مثل ساییدگی، شکستگی، لب پریدگی، ترک های ریز و یا تحلیل می باشد ، لمینیت کامپوزیتی نه تنها هیچ آسیب و ضرری به مینای دندان نمی رساند بلکه به عنوان یک لایه محافظت کننده و پوشاننده روی مینای دندان بسیار مفید هم هست ضمن اینکه زیبایی بی نظیری هم ایجاد می کند.
البته در زیبایی و جلوه طبیعی و طول عمر لامینیت ها، تکنیک دقیق توسط دندانپزشک ومواد مورد استفاده با کیفیت بالا، تاثیر بسزایی دارد.
به یک نمونه لمینت کامپوزیتی توجه کنید:
لمینت دندان
در سمت راست تصویر، قبل از انجام درمان لمینت کامپوزیتی، به بد فرمی و بد رنگی دندانها و ناصافی لبه ها و نامرتبی دندان ها توجه کنید. در حالیکه در سمت چپ تصویر ملاحظه می کنید بعد از انجام درمان لامینت کامپوزیتی، چه قدر دندانها صاف و خوش فرم و مرتب و خوش رنگ شده اند.
درخشندگی و جلوه دندانها در هنگام لبخند و حتی حین صحبت کردن فرد، کاملا چشمگیر است.

لمینت دندان در تهران

تصاویر کلینیک دندانپزشکی دکتر هاشمیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/laminate03.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/laminate02.jpgارسال پیام به کلینیک دندانپزشکی دکتر هاشمی

    شماره تماس کلینیک دندانپزشکی دکتر هاشمی :

    ۰۲۱-۲۲۷۶۳۷۱۵
    تلفکس:

    ۰۲۱-۲۲۷۶۳۷۱۶
    موبایل مطب:

    ۰۹۱۹۰۸۷۸۷۳۵

    لمینت دندان – فیلم لمینت دندان – قیمت لمینت دندان – لمینت دندان قبل و بعد – لمینت دندان در تهران – لمینت دندان در نیاوران – دندانپزشکی زیبایی – دندانپزشکی زیبایی خوب – ونیر کامپوزیت – طراحی لبخند