بهترین دکتر درمان زود انزالی یا دیر انزالی

مشکلات انزال در مردان امروزه یکی از شایع ترین مشکلات در روابط زناشویی است و بهترین دکتر درمان زود انزالی به شما کمک خواهد کرد

مشکلاتی چون زود یا دیر انزالی در مردان باعث می شود لذت رابطه ی جنسی در زوجین کاهش یافته و نارضایتی در شریک جنسی افزایش یابد

انزال زودرس (PE) می تواند یک وضعیت ناامید کننده برای فرد مبتلا و شریک زندگی آنها باشد. خوشبختانه، چندین روش درمانی وجود دارد که می تواند به مدیریت یا حتی درمان این بیماری کمک کند.

عوامل متعددی در مدت زمان انزال فرد تاثیر دارد

از جمله مهم ترین آنها می توان به استرس و دغدغه های فکر ی و درگیری های ذهنی اشاره کرد ، خستگی جسمی و ابتلای فرد به بیماری هایی گون کرونا نیز میتواند در قوای جنسی فرد تاثیر گذارد.فردی که قبلا به کرونا یا انواع مختلف واریانت های آن دچار شده میتواند تا یک سال دچار اختلالت نعوظ و انزال باشد.

مشکل زود یا دیر انزالی از طریق دارو های تخصصی پزشکی قابل بهبود است. اما باید توجه داشت این دارو ها توسط پزشک متخصص و پس از برری و چگاپ های مربوطه و در صورت نداشتن بیماری های ضمینه ای دیگر تجویز شود.

برای درمان زود یا دیر انزالی ابتدا باید به پزشک متخصص مراجعه کرده و ئس از آن پزشک باید بررسی کند که اصلا شما دچار دیر را زود انزالی هستید یا خیر. در صورتی که مشخص شد فرد دچار این عارضه است میتواند دارو یا ترکیب داروهایی را برای درمان و بهبود فرد تجویز نماید.

۳ پزشک برتر درمان اختلالات زود انزالی یا دیر انزالی

بر اساس نظر سنجی های به عمل آمده از بیماران درمان شده ی اختلال زود انزالی یا دیر انزالی در سایت با درمان لیست زیر بهترین مراکز و پزشکان درمان اختلال انزال در مردان در ایران هستند

در زیر اسم بهترین دکتر درمان زود انزالی یا دیر انزالی

 

مرکز پزشکی آندرومید

  • این مرکز اولین و بهترین مرکز تخصصی پزشکی ارایه خدمات جنسی به اقایان در ایران است که به صورت تخصصی به ارایه ی خدمات زیبایی و درمان مشکلات جنسی مردان در ایران میپردازد.
  • در دنیا مراکز پزشکی زیادی وجود دارد که همانند مراکز زیبایی پوست و مو به ارایه ی این خدمات به مردم می پردازد اما در ایران این مراکز وجود نداشته و اکثر مجموعه هایی که وجود دارد به خدمات مشاوره و روانشناسی درمان های زوجین مشغولند
  • اما اندرومید با هدف سلامت و ارتقاع سطح جنسی مردان به ارایه ی این خدمات تخصصی پرداخته است

از جمله خدمات این مرکز می توان به موارد زیر  اشاره کرد

  • تزریق چربی برای افزایش قطر
  • تزریق بایلوفیلر برای افزایش قطر
  • تزریق ژل برای افزایش قطر
  • تزریق پی شات برای افزایش قدرت و درمان مشکلات نعوظ
  • تجویز دارو برای ایجاد نعوظ در مردان
  • تشخیص و درمان زگیل تناسلی
  • درمان مشکلات جنسی و عفونتی
  • چکاپ های سلامت جنسی قبل از ازدواج

تلفن مرکز : ۰۲۱۲۸۴۲۱۱۴۹
 سایت مرکز www.andromid.ir

دکتر سید امین میرصادقی – جراح ارولوژی ( کلیه مجاری ادراری و تناسلی ، ناباروری )

آدرس : تهران ، میدان آرژانتین ، خیابان بیهقی ، کوچه دهم بیهقی ، پلاک ۱۱ ، طبقه اول ، واحد ۳

تلفن تماس : ۰۲۱-۲۸۴۲۱۴۴۱

وب سایت : www.drmirsadeghi.com

دکتر ناصر سیم فروش – متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری

آدرس مطب: تهران، خیابان پاسداران، نبش گلستان ۲، ساختمان امیر، پلاک ۵

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۵۶۰۴۱۰

 

 

بهترین دکتر درمان زود انزالی یا دیر انزالی
بهترین دکتر درمان زود انزالی یا دیر انزالی

Penis enlargement in Iran

بهترین دکتر زگیل تناسلی

بهترین دکتر درمان زود انزالی

درمان زود انزالی

در اینجا چند درمان رایج برای انزال زودرس آورده شده است:

1. تکنیک های رفتاری: هدف این تکنیک ها به تاخیر انداختن انزال با آموزش بدن و ذهن برای کنترل انزال است. برخی از تکنیک‌های رایج عبارتند از تکنیک فشار دادن، که شامل فشردن آلت تناسلی به مدت چند ثانیه قبل از انزال، و تکنیک توقف-شروع، که شامل توقف تحریک قبل از انزال و سپس شروع مجدد است.

2. داروها: داروهای متعددی وجود دارد که می‌توانند برای درمان زود انزالی استفاده شوند، از جمله مهارکننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین (SSRIs) که معمولاً برای درمان افسردگی استفاده می‌شوند، اما می‌توانند انزال را نیز به تاخیر بیندازند. سایر داروها شامل بی حس کننده های موضعی مانند لیدوکائین یا پریلوکائین است که قبل از رابطه جنسی برای کاهش حساسیت روی آلت تناسلی استفاده می شود.

3. درمان: درمان شناختی رفتاری (CBT) می تواند برای درمان انزال زودرس مفید باشد. این نوع درمان می تواند به شما کمک کند افکار و رفتارهای منفی را که ممکن است به مشکل کمک کنند شناسایی کنید و تکنیک های جدیدی را برای مدیریت اضطراب و بهبود عملکرد جنسی به شما آموزش دهد.

4. تغییر سبک زندگی: برخی تغییرات سبک زندگی نیز می تواند به مدیریت انزال زودرس کمک کند، مانند تمرین تکنیک های آرام سازی، کاهش استرس، و انجام ورزش منظم.

مهم است که با بهترین دکتر درمان زود انزالی مشورت کنید تا بهترین رویکرد درمانی را برای نیازهای فردی خود تعیین کنید. آنها می توانند به شما در ارزیابی شدت بیماری کمک کنند و یک برنامه درمانی مناسب را توصیه کنند.

اطلاعاتی در مورد درمان شناختی-رفتاری و اینکه چگونه می تواند به انزال زودرس کمک کند؟

مطمئناً، درمان شناختی-رفتاری (CBT) نوعی گفتگو درمانی است که هدف آن کمک به افراد در شناسایی و تغییر الگوهای منفی تفکر و رفتار است که ممکن است در انزال زودرس آنها نقش داشته باشد. در مورد انزال زودرس، CBT می تواند به افراد کمک کند تا افکار و باورهای منفی در مورد رابطه جنسی و عملکرد جنسی خود را شناسایی و تغییر دهند. برخی از تکنیک های کلیدی مورد استفاده در CBT برای انزال زودرس عبارتند از:

1. آموزش: CBT برای انزال زودرس معمولاً با آموزش در مورد علل انزال زودرس و نحوه درمان آن شروع می شود. این آموزش می تواند در از بین بردن افسانه ها و باورهای غلط در مورد رابطه جنسی و انزال زودرس مفید باشد که می تواند به اضطراب و اضطراب عملکرد کمک کند.

2. تمرکز حسی: این تکنیک شامل افزایش تدریجی تحریک جنسی در یک محیط کنترل شده و غیر تهدید کننده است. این می تواند به افراد کمک کند تا با تحریک جنسی راحت تر شوند، اضطراب را کاهش دهند و عملکرد جنسی را بهبود بخشند.

3. تکنیک های رفتاری: CBT می تواند شامل تکنیک های رفتاری نیز باشد، مانند تکنیک استاپ-شروع و تکنیک فشار که قبلاً به آنها اشاره کردم. این تکنیک ها می تواند به افراد کمک کند تا کنترل برانگیختگی خود را بیاموزند و انزال را به تاخیر بیندازند.

4. ذهن آگاهی: ذهن آگاهی تکنیکی است که شامل تمرکز بر لحظه حال و پذیرش احساسات و احساسات خود بدون قضاوت است. می تواند در کاهش اضطراب عملکرد و بهبود رضایت جنسی مفید باشد.

به طور کلی، CBT می تواند یک درمان موثر برای انزال زودرس باشد، به ویژه هنگامی که با سایر درمان ها مانند دارو یا تکنیک های رفتاری ترکیب شود. مهم است که با بهترین دکتر درمان زود انزالی که در درمان اختلال عملکرد جنسی تجربه دارد کار کنید تا مطمئن شوید که مؤثرترین درمان را برای نیازهای فردی خود دریافت می کنید.