تزریق چربی چیست ؟

تزریق چربی با انتقال چربی از نواحی خاص بدن که دارای چربی اضافه هستند (مثل بخش خارجی ران ها) و تزریق آن در نواحی مشخص که با کمبود چربی روبرو می باشند انجام می شود، این روش درمانی یک راهکار بی خطر، دارای نتایج با دوام، و به نسبت ساده است که می تواند نتایج طبیعی برای ظاهر فرد ایجاد نماید. هر سال، هزاران نفر از این روش درمانی به صورت موفقیت آمیز برای بزرگ شدن باسن و دیگر اعضا بدن استفاده کرده و به نتایج مورد نظر خود دست پیدا می کنند.

روش انجام تزریق چربی

برای این درمان، چربی پوست از یک بخش از بدن برداشته شده و سپس شستشو داده و تصفیه می شود. سپس این چربی به دقت به نواحی خاص بدن که نیازمند حجیم کردن است، با سوزن های مخصوص تزریق می شود. ممکن است تکمیل این روش درمانی به تکرار دفعات تزریق چربی به منظور دستیابی به نتایج مورد نظر نیاز داشته باشد.

در چه مواردی تزریق چربی برای من مناسب است ؟

پر کردن مناطق لاغر فرورفته صورت مثل گونه وزیر چشم
برجسته سازی لب ها , گونه ها ,چانه
برجسته سازی باسن
بزرگ کردن سینه ها و بازسازی سینه
جوانسازی دست و کاهش ظاهری عروق زیر پوست
پرکردن اسکار یا جای زخم فرورفته و سوختگی ها

مزایای تزریق چربی

در این روش درمانی از بافت چربی بدن شما استفاده می شود. به همین خاطر احتمال واکنش معکوس یا آلرژیک به چربی تزریق شده در بدن وجود ندارد.
چربی استفاده شده برای انتقال به مقدار زیاد در بدن بیمار موجود است. در حالت عادی امکان برداشتن ۱ تا ۲ لیتر چربی از بدن وجود دارد و برای این کار می توان از قسمت های مختلف بدن استفاده کرد تا به این ترتیب قیمت تزریق چربی کاهش پیدا کند.
تزریق چربی در صورت دارای ماندگاری و دوام طولانی است. سلول های انتقال یافته که پس از پیوند اولیه زنده می مانند، می توانند برای سال های طولانی به زندگی خود ادامه دهند. تکنیک های جاری مورد استفاده برای این روش درمانی منجر به زنده ماندن تقریبی ۵۰ تا ۷۰ درصد سلول های چربی تزریق شده می شوند.
این روش درمانی دارای خطرات و مضرات پایین است. در این روش چربی با استفاده از برداشته می شود که یک روش بسیار ایمن و بی خطر است. در این حالت دوره ریکاوری کوتاه می باشد. بیمارانی که از عمل جراحی انتقال و تزریق چربی به صورت استفاده می کنند، معمولاً پس از گذشت حدود یک هفته به فعالیت عادی خود باز می گردند.

بهترین دکتر تزریق چربی