دکتر آرام آذر هوشنگ متولد ۱۳۴۳ اخذ مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی درسال ۱۳۶۸ وکسب بورد تخصصی در جراحی در سال ۱۳۷۲ . از سال ۱۳۷۴ موفق به کسب رتبه استادیاری شده و با حکم وزیر وقت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به تدریس در دانشگاه عتوم پزشکی مشغول شدند . .
ایشان سپس دوره سه ساله فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را با موفقیت به پایان رساندند و در امتحانات بورد فوق تخصصی در رشته جراحی پلاستیک و زیبایی به رتبه برتر نائل آمده و طی حکمی از وزیر وقت آموزش پزشکی مورد تشویق قرار گرفتند . .
ایشان مقالات و رساله های متعددی در مباحث جراحی و بخصوص اعمال جراحی زیبایی بینی وصورت ارائه کرده اند که در کنگره های بین المللی داخل و خارج کشور مطرح و به عنوان مقاله برتر شناخته شده و موجب کسب جوائزی شده است . .
آقای دکتر آرام آذرهوشنگ در طی سه دهه گذشته هزاران عمل جراحی موفق را در بیمارستان ها ی آموزشی و خصوصی تهران با موفقیت به انجام رسانده اند و در حال حاضر به طور خاص به اعمال جراحی زیبایی در صورت و بدن و استفاده از مواد و تکنو لوژی های غیر تها جمی در جوانسازی صورت وبدن متمرکز می باشند . . .

دارای بورد های تخصصی و فوق تخصصی
رتبه استادیاری دانشگاه
کسب رتبه برتر بورد فوق تخصص
عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی
نظام پزشکی: ۲۸۵۵۰

زیبایی بینی

زیبایی صورت

جراحی شکم و سینه

خدمات سرپایی

 

زیبایی بینی

ایران به عنوان پایتخت جراحی زیبایی بینی شناخته میشود بطوریکه عمل جراحی برای زیبایی بینی در ایران هفت برابر آمریکا انجام می شود و ایران رتبه اول در جراحی زیبایی بینی را دارد.

جراحی زیبایی بینی قدمت شصت ساله دارد و ابتدا جراحان طی عمل جراحی انحراف بینی مقداری از اشکالات ظاهری را رفع می کردند لیکن بتدریج وضعیت معکوس گردید بطوریکه امروزه رفع انحراف بینی به جزء کوچکی از عمل زیبایی بینی تبدیل شده است . با تکنیک های جدید نه تنها تنفس بیمار دچار اختلال نمی شود بلکه در صورت وجود مشکلاتی در تنفس از بینی بیمار پس از عمل جراحی به وضوح بهبود تنفس از بینی را تجربه خواهد کرد و بعلت دستکاری کمتر مخاطی حس بویایی از بین نمی رود .

تلفن : ۰۲۱۸۸۸۸۰۳۰۸

ایمیل : [email protected]

وب سایت : http://azarhooshang.com/