دکتر ابوالفضل جویا

مدرس کمپانی  سینکلر امریکا در خاور میانه جهت اموزش متخصصین در زمینه تزریق ژلهای تخصصی و مدرس خاور میانه اینخهای امریکایی سیلوءت امریکا و مدرس تزریق ژلهای تخصصی در کمپانی مرز المان  در زمینه تزریق سه بعدی.

ایشان جزو انجمن متخصصین پوست و مو و زیبایی اروپا و امریکا میباشند . ضمنا دوره های تکمیلی کاشت مو و لیزر  و داروهای گیاهی درماتولوژیک و از کشورهای المان  . استرالیا . اسپانیا . سوئد. ایتالیا و فرانسه  به انجام رسانده اند .

دوره بسیار پیشرفته تزریق های تخصصی سینه و باسن  و صورت و سایر نقاط بدن را در فرانسه با موفقیت بسیار به پایان رسانده اند . دارای تخصص و دوره های پیشرفته خود را در زمینه لیپولیز و لیپوساکشن با دستگاهای مختلف لیپولیز   . لیپوست . لیپوماتیک و واتر بادی جت   با موفقیت چشمگیر به پایان رسانده اند.

“دکتر ابوالفضل جویا

در حال حاضر بعنوان متخصص جراح سرطانهای پوست و بیماریهای بدخیم پوست و تومورهای پوستی و باروش جراحی mohs در بیمارستان امید در حال خدمت به هموطنان میباشند.

در حال حاضر انواع جراحی های زیبایی و روشهای ترکیبی با پیشرفته ترین و مدرنترین دستگاهای دنیا توسط ایشان در حال انجام و اموزش میباشد

جوانسازی پوست

لیزر ار اف یا فرکشنال

لیزر موهای زاید

میکرودرم ابریژن

کرایوتراپی یا فریز

تزریق ژل و بوتاکس

تزریق چربی
بیماری های پوستی

کاشت مو

بیماری های ناخن

زیبایی

بهداشت پوست

 

 

کربوکسی تراپی چیست؟

انسان اکسیژن را به درون ریه ها استنشاق کرده و دی اکسید کربن را طی عمل باز دم در محیط آزاد می کند.

امروزه از دی اکسید کربن در علم زیبایی استفاده می شود چگونه ؟
دی اکسید کربن در ناحیه زیر پوست تزریق می شود زمانی که دی اکسید کربن در یک ناحیه از بدن افزایش یابد مغز آن را درک می کند و پیغام جهت افزایش اکسیژن رسانی به ناحیه ارسال می شود بنابراین نه تنها اکسیژن بلکه مواد مغذی و خونرسانی به ناحیه افزایش میابد بنابراین در ترمیم زخم و سوختگی و بازسازی مجدد بافتی نقش عمده ای ایفا می کند .
این ایده در سالهای ۱۹۳۰ در فرانسه برای اولین بار شکل گرفت. در سال ۲۰۰۲ مطالعه ای بر روی بیماران با اختلالات خونرسانی اندام تحتانی انجام شد و دیده شد که در ۸۰% آنها استفاده از این گاز توانست اندام بیمار را نجات دهد به این شکل بیمار اندام خود را روزانه ۲ مرتبه در آب غنی از گاز دی اکسید کربن برای ۱۰ دقیقه قرار میداد .این عمل موجب بهبود خونرسانی و بهبود زخم اندام و حتی مواردی از بهبود گانگرن شد. از طرفی این گاز در برخی جراحی های شکمی با حجم زیاد به داخل شکم یا حتی عروق (در جراحی قلبی )تزریق می شود بدون اینکه عارضه ای ایجاد نماید.تلفن : ۰۳۱۳۶۶۹۲۹۷۴

وب سایت : http://drjooya.com

3.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مونا راهساز
مونا راهساز
1 سال قبل

اخلاق و حوصله کاری شان را دوست دارم . همیشه یه عالم سوال ازشون میپرسم و جواب میگیرم . من برای درمان اگزما و مشکل پوستی بهشون مراجعه کردم اما تزریق ژل لب و اطراف چشم برای از بین بردن گودی زیر چشم و سیاهی دورچشمم داشتم که از تبحر دکتر جویا باید بگم که همشون فوق العاده انجام شدند .

آرزو کوهی
آرزو کوهی
1 سال قبل

من برای لک های صورتم به دکتر ابوالفضل جویا مراجعه کردم فعلا با فیشیال صورت و مزوتراپی داریم پیش میریم جلساتتم هنوز ادامه داره ولی خیلی پوستم روشن تر شده و دیگه کدر نیست

حنانه مرادی
حنانه مرادی
1 سال قبل

من پیش دکتر جویا تزریق ژل لب داشتم که خواستم ازشون نتیجه کار طبیعی باشه برام یک سی سی تزریق کردن عالی . خیلی خوب شده و من دوستش داشتم .

مایده رضایی
مایده رضایی
1 سال قبل

ممنون از خدمات پوست و زیبایی جناب دکتر جویا .

شیما کوهیار
شیما کوهیار
1 سال قبل

دکتر جویا لیفت ابرو برای من انجام دادند . افتادگی ابروهای من برطرف شده ممنون از دقت و ظرافت جناب دکتر جویا