دکتر امیر هوشنگ احسانی

مقاطع پزشکی عمومی و دوره تخصصی پوست و مو را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به پایان رسانده است و در حال حاضر دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون آموزشی بیمارستان رازی است. دکتر احسانی تاکنون تحقیقات زیادی را در زمینه لیزر و ریزش مو انجام داده‌ و هم اکنون در کلینیک‌های تخصصی دولتی و خصوصی به درمان مراجعان می‌پردازد.

دکتر امیرهوشنگ احسانی

همچنین چند کتاب را در زمینه پوست و مو به نگارش در آورده‌است. در سومین جشنواره آموزشی شهید مطهری که به منظور تجلیل از اساتید عرصه آموزش پزشکی و شناسایی و معرفی فرایندهای برتر آموزشی کشوری و دانشگاهی دکتر امیر هوشنگ احسانی، هیئت علمی بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی، با طرح آموزشی طراحی سیستم آموزش از راه دور برای دانشجویان گروه پوست رتبه ۱۵ کشوری را کسب کردند.

درمان قارچ انگشتان

موخوره

ریزش مو

برداشتن خال و زگیل

برداشت توده های پوستی

دکتر امیر هوشنگ احسانی

از بوتاکس و اثرات آن چه میدانید؟

بوتاکس یک سمّ است، قویترین سمی که بشر تاکنون شناخته است. چنانچه فقط یک میلیونیوم گرم آن وارد بدن شود انسان را میکشد. این سمّ میتواند تمام ماهیچه‌های ارادی و غیر ارادی را فلج کند ولی از این خاصیت امروزه برای درمان بیش از ۵۰ نوع بیماری استفاده میشود. همچنین تزریق آن در زیباسازی بدن و بخصوص صورت کاربرد وسیعی دارد بنحویکه تزریق بوتاکس در حال حاضر شایعترین اقدام برای زیبایی‌ در جهان است.

تزریق بوتاکس اطراف چشم

امروزه بوتاکس در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد .این ماده ی مفید که نوعی سم است با تزریق در عضلات بدن باعث تضعیف عضلات آن شده و رفته رفته عصب های آن را فلج میکند .

نتیجه ی این فلج عضلانی تحرک کمتر و جلوگیری از ایجاد خط و خطوط در آن ناحیه است .

در واقع با تزریق بوتاکس می توانید مانع ایجاد چین و چروک در اطراف پیشانی و چشم ها بشوید .با تزریق این ماده در دور چشم نیز میتوانید تا حد زیادی از آسیب های وارد شده به این ناحیه را بکاهید .

چین و چروک ایجاد شده در دور چشم معمولا به دلیل خندیدن های عمیق و یا بالارفتن سن ایجاد میشوند .

بهترین دکتر زگیل تناسلی

تلفن : ۰۲۱۸۸۶۵۳۱۴۵ تا ۴۷

https://badarman.com/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نسیم
نسیم
6 سال قبل

دکتر احسانی خیلی سرش شلوغه و به من وقت نداد
دکتر خوب پوست و مو میشناسید معرفی کنید ؟