دکتر امین نوروزی
منخصص جراحی دهان ، فک و صورت
دارای بورد تخصصی جراحی دهان ، فک و صورت

انجام رینوپلاستی یک تصمیم شخصی است و شما آن را برای خودتان انجام می دهید نه برای ارضاء فرد دیگر و یا رسیدن به یک شکل ایده آل خاص در صورت وجود شرایط زیر جراحی بینی برای شما مناشب است

رشد صورت شما کامل شده و شما حداقل ۱۷ سال سن داشته باشید

سالم می باشید

سیگار نمی کشید

هدف خاصی از عمل دارید که باید واقع گرایانه باشد و صرفا بخواهید ظاهر شما بهبود یابد .

بینی یکی از مهم ترین اعضای بدن است که عملکرد آن نقش حیاتی برای انسان دارد و کوچک ترین اختلال برای این عضو می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد پس برای آنکه به زیبایی برسیم نباید سلامتی را نادیده بگیریم و در مرحله اول با مراجعه به پزشک متخصص سلامتی خود را تضمین کنیم سپس به زیبایی دست بیابیم.

راینوپلاستی اغلب با استفاده از بیهوشی عمومی انجام می شود و متخصص بیهوشی شما را کنترل خواهد داشت . سپس جراحی شما از طریق برش های کوچک انجام خواهد شد .

در روش های سنتی برای شکل دهی نوک بینی اغلب مقدار زیادی از غضروف را برمیدارند و یا از روش شکل دهی مخرب استفاده می شود که تمامی قوس های غضروفی را تخریب می کنند .

کیفیت پوست بینی یکی از فاکتور های اصلی تعیین کننده نتیجه نهایی عمل بینی است . رعایت نکات بعد از جراحی بینی هم در رسیدن به نتیجه دلخواه بی تاثیر نیست اما به جرات اصلی ترین فاکتور یک جراحی زیبایی بینی ( رینوپلاستی ) تبحر و تجربه ی پزشک جراح است .

بیشترین دلیلی که افراد جراحی بینی را انجام میدهند ، جنبه زیبایی می باشد . بیشتر افراد احساس می کنند که ظاهر بینیشان با بقیه اجزای صورتشان متناسب نمی باشد ، در نتیجه اقدام به جراحی زیبایی بینی می کنند .

در طول جراحی بینی تغییراتی بر روی پل بینی،نوک بینی و سوراخ های بینی می توان ایجاد کرد . انتخاب یک جراح واجد شرایط برای انجام عمل جراحی بینی این اطمینان را خواهد داد که بیماران سودمندترین نتایج را از جراحی بینی به دست آورند .

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر امین نوروزی

ارسال پیام به دکتر امین نوروزی

شماره تماس کلینیک دکتر امین نوروزی : ۰۹۱۰۱۴۸۲۱۴۲

اینستاگرام دکتر امین نوروزی : https://www.instagram.com/face.plastic.surgery/