دکتر بهزاد خلعتبری

دکتر بهزاد خلعتبری

عمل جراحی سینه یکی از محبوب‌ترین روشهای عمل جراحی زیبایی موجود است. اگر شما قصد کوچک کردن سینه، لیفت سینه و یا افزایش سینه خود را دارید، کلینیک تخصصی زیبایی صدف، عمل‌های جراحی با بالاترین کیفیت و تخصص را به شما ارائه می‌دهد.

اگر شما مایل به تغییر اندازه و یا شکل سینه خود هستید، یا اگر احساس می‌کنید که یکی از آنها به میزان قابل توجهی بزرگتر از دیگری است، شما تنها نیستید. جراحان ما سالانه صدها عمل جراحی سینه را انجام می‌دهند، و ما می‌دانیم که دلایل مختلفی وجود دارد که زنان عمل بزرگ کردن سینه، لیفت سینه و کوچک کردن سینه را انتخاب می‌کنند.

لیفت صورت

لیفت اندام ها

جراحی ترمیمی

از بین بردن اثار سوختگی

جراحی زیبایی سینه

جراحی شکم

 

جراحی فرم دهی سینه (ماستوپکسی) می‌تواند ظاهر سینه‌های شل شده و آویزان را که ممکن است ارثی و یا نتیجه بارداری، شیر دهی، کاهش وزن و پیری باشد، بهبود ببخشد. هدف از این جراحی، انتقال بافت سینه به بالا و سفت کردن فرم آن است. در این روش، بافت سینه (به جز پوست) اضافه و یا کم نمی‌شود. بنابراین اندازه سینه ثابت باقی می‌ماند. پاپیلا نیز به سمت بالا حرکت می‌کند و ممکن است طی عمل فرم دهی، کاهش یابد. روش‌های مختلفی برای فرم‌دهی سینه وجود دارد. نوع روش کوچک کردن سینه، شکل و محل شل‌شدگی سینه تعیین می‌شود.تلفن : ۰۷۱۱۳۶۲۹۰۴۶۱

پزشک محترم ، با سلام و احترام ، در صورت تمایل می توانید ، اطلاعات معرفی خود را بصورت رایگان در سایت بادرمان بروز نمایید

لطفا اطلاعات معرفی ، تخصص ها و اطلاعات تماس و عکس را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید

3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لئیا
لئیا
4 سال قبل

سلام دکتر خلعتبری عملهای موفقی داشته اند چرا عکسهاشون رو نمیذارند تا مورد بازدید قرار بگیره ؟