دکتر ابراهیم حاتمی پور

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی فارغ التحصیل از دبیرستان با رتبه اول استان و کسب رتبه در بین شرکت کنندگان وارد دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد . پس از گذراندن دوره دکتری پزشکی در امتحان سراسری ورودی تخصصی ، در رشته تخصصی جراحی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پذیرفته شد و بورد تخصصی را از دانشگاه علوم پزشکی شیراز دریافت نمود . موفقیتهای تحصیلی وی موجب منصوب شدن او به دانشگاه آسوشیت پروفسور گردید. دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک وزیبایی را در دانشگاه تهران گذراند وموفق به کسب بورد فوق تخصصی در رشته جراحی پلاستیک و زیبایی ایران شد . در سال ۲۰۰۰ میلادی دوره تکمیلی تروما را از دانشگاه اوتاوا کشور کانادا گذراند .بیش از ۱۳ مقاله علمی در مجلات معتبر خارجی و داخلی و یک کتاب به چاپ رساند و به عنوان داور در چندین مجله علمی ایرانی فعالیت دارد, همچنین با شرکت و سخنرانی در بیش از ۲۰ کنفرانس داخلی و خارجی به امر آموزش و پژوهش مشغول استجراحی صورت

جراحی زیبایی اندام ها

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی شکم

جراحی ترمیمی

 

از نظر زیباشناسی ، چشم ها مهمترین جزء صورت هستند . چشم ها نشان دهندهً سن فرد ومنعکس کننده حالات هیجانی و خلقی وی هستند . متاسفانه چشم ها و پلک ها زودتر از سایر اجزای بدن علائم پیری را نشان میدهند به طور طبیعی در سمت بالا و پایین کره چشم کیسه هایی وجود دارند که حاوی چربی هستند. غشایی نسبتا محکم این کیسه های چربی را در محل خود ثابت نگاه داشته و مانع بیرون زدگی آنها می شود. روی این غشاء را عضله پلک و روی این عضله را نیز پوست پلک می پوشاند .

با افزایش سن ، غشاء نامبرده ضعیف شده و دیگر نمیتواند مانع بیرون زدگی کیسه های چربی شود و از طرف دیگر خاصیت ارتجاعی پوست نیز کمتر می شود و در نتیجه چین و چروک های سطحی کم کم ظاهر شده و پوست پلک و عضلات آن افتادگی پیدا کرده و کیسه های چربی به صورت برجستگی های پف آلود خود را نشان میدهند.

تلفن : ۰۷۱۱۶۲۸۷۰۷۲

فکس : ۰۷۱۱۶۲۷۸۰۷۳

ایمیل : [email protected]

وب سایت : http://drhatamipour.com

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ثریا
ثریا
6 سال قبل

میشه در مورد دکتر حاتمی راهنماییم کنید

هزینه جراحی بینی ایشون چقدر است ؟