دکتر بهمن ادهم

دارای مدرک لیزر و زیبایی پوست از کالج زیبایی وُگ ونکوور کانادا
با بیش از ۶ سال تجربه حرفه ای موفق

ژل، بوتاکس، لیزر موهای زائد، لیفتینگ صورت، تزریق چربی، کاشت مو در یک جلسه، زاویه سازی صورت، نخ، آبرسانی و پاکسازی پوست، میکرودرم و هیدرودرم، لیزر جوش صورت ، از بین بردن جای تتو ,لاغری غیر تهاجمی


جوانسازی پوست
پوست زیبا می تواند تاثیرات زیادی را در زیبایی و جذابیت چهره افراد داشته باشد . جوانسازی پوست می تواند…

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد یکی از بهترین و پرطرفدارترین راه های دائمی از بین بردن موهای زائد بدن زنان و مردان…

تزریق بوتاکس
بوتاکس تشکیل شده از سمی کشنده است که با توجه به این مساله توانسته در علم پزشکی کمک بسیاری کند…

تزریق ژل
امروزه روش های زیادی برای جوانسازی وجود دارد . با بالارفتن سن تغییراتی در ظاهر فرد به وجود می آید.…

جوانسازی پوست
پوست زیبا می تواند تاثیرات زیادی را در زیبایی و جذابیت چهره افراد داشته باشد . جوانسازی پوست می تواند به افراد در داشتن پوست های زیبای و جوان کمک کند . امروزه راه های مختلفی برای رسیدن به پوستی زیبا و جوان وجود دارد.

بیشتر افراد با بالا رفتن سن خود و ورود به دوره میانسالی و یا به دلیل عوامل محیطی و طبیعی در پوستشان تغییراتی ایجاد می شود ،در نتیجه در این افراد نیاز به ترمیم و جوانسازی پوست احساس می شود . در مواردی که آسیب دیدگی پوست کمتر باشد کرم ها و لوسیون های مختلفی می توانند برای فرد موثر باشند ،اما اگر آسیب های وارد شده به پوست شدید باشند برای درمان نیاز به روش های تخصصی تر می باشد .

متخصص پوست می تواند به راحتی با کمک آزمایشات و بررسی های دقیق نوع درمان را برای هر فرد تشخیص دهد . برای جوانسازی پوست مشاوره با کمک متخصص پوست می تواند بسیار کمک کننده باشد . متخصص پوست می تواند تشخیص دهد که هرنوع پوست در افراد چه درمانی را نیاز دارد .

در این مقاله به بررسی روش های مختلف جوانسازی پوست می پردازیم ،لازم به ذکر است که برخی از این روش ها می توانند به تنهایی و یا ترکیبی با هم نیزاستفاده شوند .

جوانسازی با استفاده از بوتاکس
با استفاده از روش بوتاکس می توانیم در جهت بر طرف کردن چین و چروک های ایجاد شده در پوست که می تواند به دلایل پیری درافراد ایجاد شوند اقدام کرد . لازم به ذکر است که طریقه تزریق بوتاکس و همچنین نوع بوتاکس می تواند در نتیجه کار موثر باشد . بوتاکس در واقع یک سم طبیعی می باشد که می تواند هنگام نفوذ به لایه های زیرین پوست ،سبب تضعیف سیستم عصبی در افراد شود ،در نتیجه می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی ،عصب های غیر ارادی را فلج کند. تزریق بوتاکس نمی تواند سبب از بین رفتن چین و چروک ها ی پوست به طور قطعی شود ،بلکه تنها می تواند با خاصیتی که دارد از عمیق شدن آن ها جلوگیری کند . در صورتی که شما تصمیم به از بین بردن همیشگی چین چروک های صورت خود دارید بهتر است از سایر روش های جوانسازی پوست استفاده کنید . بوتاکس تنها می تواند در مدت ۳الی ۶ماه چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست شما را از بین ببرد .

بهترین دکتر لیزر زنان

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر بهمن ادهمhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/24838670_1380741482034831_3824916291190259712_n.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/23969345_1919161741680638_4960526195671171072_n.jpgارسال پیام به دکتر بهمن ادهم

شماره تماس کلینیک دکتر بهمن ادهم : ۰۲۱۲۲۷۷۹۱۹۷