دکتر جواد خلیلی پویا متولد ۱۳۳۸ در تهران
متاهل و دارای دو فرزند
در سال ۱۳۵۷ وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و در سال ۱۳۶۶ در رشته جراحی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته و در سال ۱۳۷۰ فارغ التحصیل و با اخذ مدرک بورد تخصصی در سال ۱۳۷۱ به عنوان عضو هیات علمی و استادیار جراحی در بخش جراحی بیمارستان امیر اعلم شروع به فعالیت علمی، آموزشی و درمانی کردند.
در این دوران در کنار پرفسور فرخ هزار خانی استاد جراحی پلاستیک، زیبایی، فک و صورت به آموزش جراحی های زیبایی بخصوص زیبایی فک و صورت پرداختند.
دکتر جواد خلیلی پویا برای اولین بار در بخش جراحی بیمارستان امیر اعلم اقدام به بازسازی پستان بلافاصله بعد از برداشتن سینه و در همان جلسه با استفاده از فلاپ های پوستی – عضلانی کردند و در کنفرانس های داخلی به ارائه آن پرداختند.

“همچنین آقای دکتر جواد خلیلی پویا بمدت یکسال از طرف انجمن علمی ایران مدرس کاشت مو در ایران بوده اند و به جراحان و پزشکان زیادی در رشته کاشت مو در دوره های مقدماتی و پیشرفته آموزش داده اند.
بارها ایشان از روش های و تکنیک هایی استفاه می کردند که هنوز در کتب و مقالات جراحی پلاستیک به آنها اشاره نشده است و چند سال بعد در مقالات جراحی پلاستیک از طرف جراحان مختلف در اروپا یا امریکا به آن روش ها اشاره شده و بکار گرفته می شد.

جوانسازی صورت

لیفت پیشرفته صورت

جراحی زیبایی باسن

تزریق چربی

لیپوساکشن

ابدومینوپلاستی

براکیوپلاستیتلفن : ۰۲۱۲۶۳۸۳۹

فکس : ۰۲۱۲۶۱۰۳۸۴۰

ایمیل :[email protected]

وب سایت : http://dr-khalilipooya.ir