دکتر پژوا سلیمان زاده

دارای بورد جراحی عمومی

پلاستیک ، ترمیمی و زیبایی

دکتر پژوا سلیمان زاده

ارایه مقالات زیبایی
جراحی های زیبایی موفق

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی شکم

لاغری با لیپوماتیک

تزریق بوتاکس

تزریق چربی

تزریق ژل

لیفت صورت

جوانسازی پوست

جراحی سینه شامل ( پروتز سینه ، لیفت سینه ، تزریق چربی )

 

جراحی بینی

جراحی بینی یکی از جراحی های زیبایی است که امروزه افراد از این جراحی زیبایی استقبال زیادی می کنند. در واقع جراحی بینی می تواند کمک کند که تناسب بین اعضای صورت شما برقرار شود و چهره ی شما زیبا تر شود. اما لازم است که قبل از تصمیم برای انجام جراحی بینی اطلاعاتی در این باره کسب نمایید تا بتوانید با آگاهی تصمیم به انجام این جراحی زیبایی بگیرید. در این مقاله ما به طور کامل در ارتباط با جراحی بینی به شما آگاهی لازم را خواهیم داد.

انتخاب جراح بینی

می توان گفت اولین و مهم ترین نکته ای  که قبل از جراحی بینی باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب جراح بینی است. جراح بینی با داشتن آگاهی و تبحر لازم می تواند بینی شما را به بهترین نحو جراحی کند. برای انتخاب جراح بینی نیاز است که نمونه کارهای وی را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به مطب وی رفته و با تنظیم یک قرار ملاقات در ارتباط با جراحی بینی با او مشاوره نمایید. جراح بینی با معاینه ی شما نوع بینی شما را مشخص می کند و در مورد نوع جراحی شما و همچنین نتیجه ی جراحی بینی تان با شما صحبت خواهد نمود.

انواع بینی

بینی ها دو نوع دارند:

  • بینی گوشتی
  • بینی استخوانی

ابتدا باید نوع بینی شما مشخص شود و بعد در ارتباط با نوع جراحی بینی شما تصمیم گرفته شود. جراح بینی نوع بینی شما را تشخیص می دهد و بعد با توجه به نوع بینی تان جراحی انجام خواهد شد.تلفن : ۰۲۱۲۲۷۷۰۵۸۲

موبایل : ۰۹۱۲۹۳۳۰۲۵۲

ایمیل : [email protected]

وب سایت : http://drsoleymanzadeh.ir

پزشک محترم ، با سلام و احترام ، در صورت تمایل می توانید ، اطلاعات معرفی خود را بصورت رایگان در سایت بادرمان بروز نمایید

لطفا اطلاعات معرفی ، تخصص ها و اطلاعات تماس و عکس را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید