دکتر حبیب انصارین

برخی از اعمال جراحی زیبایی که توسط ایشان انجام می پذیرد

دکتر حبیب انصارین

تمام افرادی که خواهان بهبود ظاهری چهره خود هستند، متقاضی ایده‌آل درمان جوان سازی پوست صورت محسوب می‌شوند. اگرچه دلایل تمام مراجعین یکسان نیست، اما معمولاً موارد زیر را شامل می‌شود:

زیباسازی پوست صورت و افزایش اعتماد به نفس
کاهش شرمساری و عدم رضایت از چهره
درخشان‌تر و صاف‌تر کردن پوست
از بین بردن عارضه‌های ناخوشایند و نازیبای پوستی مانند لک صورت، پیری، تجمع غیریکنواخت رنگدانه‌ها، رگ‌های عنکبوتی و …
جوان شدن پوست دست
بااین حال مراجعین باید بدانند که زیباسازی پوست با هدف بهبود و نه به کمال رساندن ظاهر انجام می‌شود؛ بنابراین بیماران باید انتظارها و اهداف واقع‌بینانه‌ای از جوانسازی پوست داشته باشند. پیش از اتخاذ هر گونه تصمیم در مورد عمل باید در جلسه مشاوره در مورد دلایل تمایل به انجام عمل جوانسازی پوست با پزشک صحبت کرد تا مشخص شود که آیا چنین عملی مناسب است یا خیر.

تزریق ژل
تزریق چربی
تزریق بوتاکس
لیفت با نخ
جوانسازی
پاک سازی پوست
پی ار پی
ریزش مو
مزوتراپی
میکرودرم ابریژن
کرایولیپولیز

 

پیوند موی طبیعی با پایان نامه آقای دکتر دیفن باخ درآلمان درسال ۱۸۲۲ با موضوع پیوند مو در حیوانات شروع شد. در دهه ۱۹۵۰ پزشکان ژاپنی برای نخستین بار اقدام به برداشت مو از نواحی گوناگون بدن و کاشت آن در مناطق طاس نمودند.
درسال ۱۹۵۹ دکترنورمن اورنتریخ متخصص پوست آمریکایی اولین بار برای رفع طاسی مردانه، تکنیک برداشت مو از پشت سر و پیوندآن در نواحی طاس جلوی سر را توضیح داد. نظربه اینکه هیچکدام از پزشکان قبل از دکتر اورنتریخ متوجه اثردرمانی این روش برای طاسی مردانه نشدند و وی اولین کسی بودکه پیوند مو را برای رفع طاسی مردانه انجام داد لذا در حال حاضر دکتراورنتریخ را پدر پیوند موی طبیعی می دانند.

کاشت موی طبیعی در ابتدا با استفاده از گرافت های درشت ۵-۴ میلیمتری (دارای ۲۰- ۱۵ تارمو) انجام می شد. این گرافت ها پس از درآمدن، نمای عروسکی بسیارزشتی (مثل موهای مسواک) با نمای ناهنجار به سرشخص داده که با افزایش سن و ریزش موهای اطراف منطقه کاشته شده، این وضعیت بدترگردیده و تصویر کاملاً غیرطبیعی ایجاد می شد. این وضعیت باعث ایجادحس بدبینی و ناامیدی بین متخصصین پوست و بیماران نسبت به نتایج کاشت موی طبیعی شده بود. با پیشرفت علم پزشکی متخصصین پوست ازگرافت های کوچکتری به نام مینی گرافت (حاوی ۱۰- ۵ تارمو) و سپس میکروگرافت (حاوی ۳- ۱ تارمو) برای کاشت مو استفاده کردند. متدهای برداشت مو از منطقه پشت سر، چگونگی طراحی خط موی جلوی سر، روش های بیحسی، تکنیک های ایجاد شکاف و گذاشتن گرافت در محل کاشت مو، روش های تربیت تکنسین های متخصص در انجام کاشت مو، همگی در سال های اخیر پیشرفت های اعجاب انگیزی نموده است و امروزه با استفاده از مینی گرافت و چیدمان هنرمندانه آنها در دست متخصصین پوست ماهر در انجام کاشت مو، نتایج کاشت موی طبیعی بسیار عالی و خارق العاده شده است.تلفن : ۰۲۱۸۸۹۰۶۵۰۳

کد پستی : ۱۵۹۵۶

پزشک محترم ، با سلام و احترام ، در صورت تمایل می توانید ، اطلاعات معرفی خود را بصورت رایگان در سایت بادرمان بروز نمایید

لطفا اطلاعات معرفی ، تخصص ها و اطلاعات تماس و عکس را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید