دکتر حمید وحیدی

متخصص و جراح پوست ومو – کاشت مو و لیزر

عضو هیات علمی دانشگاه شماره نظام پزشکی۳۶۱۰۱

فارغ التحصیل از دانشگاه تهران ۱۳۷۰

“فارغ التحصیل از دانشگاه اهواز .دوره تخصصی۱۳۸۱

لیزرتراپی
تزریق بو تاکس و فیلر
تزریق چربى
هایفوتراپى
رادیوفرکانسى
کرایو لیپولیز و body sculpting
کاشت مو و PRP
ساب سیزن و درمان اسکارهاى اکنه

 

نخ لیفتینگ صورت چگونه نصب می شود؟

این نخ لیفتینگ صورت از خارهای ظریف و چند جهته که بر روی نخ های مخصوص جراحی تعبیه شده است برای بالا کشیدن پوست در ناحیه گونه ، گردن ، ابرو و صورت استفاده می کند. این نخ ها قابل جذب می باشند. این نخ از سوراخ بسیار ظریفی که در پوست تعبیه می شود وارد زیر پوست می شود و در زیر پوست یا زیر موها پنهان می باشد. این خارها وقتی زیر پوست باز می شوند مانند چتر باز شده و مانند داربست پوست را پشتیبانی کرده و باعث بالا کشیدن عمودی پوست ناحیه می شوند و این خاصیت را تا چند ماه یا سال حفظ می کنند. این نخ ها بعد از ۱۲ تا ۱۸ ماه جذب می شوند ولی بعلت ساختمان کلاژن اطراف نسج کار گذاشته شده اثرات سفتی و لیفتینگ Lifting باقی می ماند.

بخیه های خاردار چیست؟

برخلاف نخ های بخیه مرسوم و معروف که صاف هستند نخ های پرومو ایتالیا Happy Lift واجد خارهای بسیار ظریف در جهات مختلف مانند جوجه تیغی هستند که این حالت ژئومتریک با ثبت جهانی با تحقیقات و مطالعات بسیار به نتیجه رسیده است. این نخ ها زیر پوست دیده نمی شوند و کاملا نامرئی هستند.
این نخ ها چگونه کار می کنند؟
بعلت طراحی خاص این نخ ها و خارهای مربوطه نخ ها در جایگاه خود محکم قرار گرفته و ایجاد اسکار نمی کنند. وقتی این نخ در بافت قرار بگیرد پوست بلافاصله شروع به کلاژن سازی می کند. این اثر باعث سفت شدن و بالا کشیدن موضع پوست درگیر می شود.تلفن : ۰۲۱۸۸۷۲۴۰۴۸