دکتر یزدان بخش نجفیان

اسم من یزدان بخش نجفیان و متولد ۱۳۱۹ (ژانویه ۱۹۴۱) می باشم. در سال ۱۳۳۸ (۱۹۶۰ م) دیپلم دبیرستان و درسال ۱۳۴۵ (۱۹۶۶ م) درجه دکترا از و درسال ۱۳۵۱ (۱۹۷۲ م) تخصص پوست از دانشکده پزشکی دانشگاه تهران اخذ نمودم. به مدت ۲ سال در بخش ۲ پوست دانشگاه وین معلومات خود را در بیماریهای پوست و آلرژی و بیماریهای آمیزشی و جراحی پوست را تکمیل و به روز کردم. پیوند مو را در شهر ماربورگ آلمان به روش استاندارد و مرسوم آن زمان یعنی روش پانچ فرا گرفتم و سالها آن را در تهران اجرا نمودم.

“ر سالهای اخیر که آن روش منسوخ گشته فقط از روش فولیکولار یونیت و دراصطلاح FUTو FITاستفاده می کنم ( ۱۰۰۰ الی ۳۰۰۰ فولیکولار یونیت در هر جلسه) اینجانب عضو آکادمی بیماریهای پوست امریکا و اتریش و ایران هستم.

تزریق ژل
تزریق چربی
تزریق بوتاکس
لیزر ها
لیفت با نخ
جوانسازی
پاکسازی پوست
لاغری
ریزش مو
مزوتراپی
پی ار پی

 

جوانسازی پوست

امروزه جوانسازی پوست یکی از مهم ترین مسائل زندگی محصسوب می شود چرا که زیبایی و جذابیت حق طبیعی هر فردی می باشد . شیوه های مختلفی برای مراقبت و حفظ شادابی پوست ارائه شده است که البته با توجه به اهمیت این موضوع نیاز ایت که این امر توسط یک متخصص پوست مو و زیبایی انجام شود .
متخصص پوست به شما روش های مختلفی از جوانسازی را ارائه خواهد داد تا در مدت زمان مشخصی به هدف خود نزدیک شوید .
معمولا بالارفتن سن و یا عوامل ژنتیکی و محیطی تغییرات زیادی در بدن وبه خصوص برروی پوست ایجاد می کنند که این عامل باعث می شود که بر روی صورت شاهد چین و چروک و افتادگی باشیم.
برای رفع این مشکل می توانید از روش های مختلف جوانسازی بهره مند شوید :
روش های جوانسازی شامل موارد زیر خواهد بود.
تزریق بوتاکس
تزریق ژل
هایفوتراپی
کربوکسی تراپی
میکرونیدلینگ
مزوتراپی
و سایر درمان ها ..تلفن : ۰۲۱۲۲۷۶۱۷۱۲ و ۰۲۱۲۲۷۲۰۸۸۰ و ۰۲۱۲۲۸۱۳۲۳۹

موبایل : ۰۹۱۲۱۱۲۶۲۸۹ و ۰۹۱۲۱۰۱۸۵۶۲ و ۰۹۱۲۷۹۳۵۴۳۴

وب سایت : http://www.hairskinclinic.com