سید مسعود داودی

در سال ۱۳۴۳ در شهرستان ورامین متولد شد. وی دیپلم خود را در سال ۱۳۶۲ از دبیرستان علامه حلی (تیزهوشان) اخذ نمود و تحصیلات خود را در رشته پزشکی در دانشگاه تهران  ادامه داد تا اینکه در سال ۱۳۶۹ مدرک دکترای عمومی (پزشکی) خود را از دانشگاه تهران دریافت نمود. ایشان دوره تخصصی پوست و مو را نیز در دانشگاه تهران (بیمارستان رازی) گذراند و در سال ۱۳۷۵ همزمان با اتمام این دوره، امتحان بورد تخصصی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

“وی در کنار تدریس در بیمارستان و طبابت خصوصی، ده سال در بیمارستان، ریاست بخش تخصصی پوست و مو و مدیریت این گروه را به عهده داشته و همچنین عضو شورای برنامه ریزی و آموزش دانشگاه علوم پزشکی بوده اند. طی این سالها راهنمایی و مشاوره بالغ بر ۳۰ پایان نامه را بر عهده داشته و در حال حاضر نیز به عنوان دانشیار مشغول به کار هستند

دکتر سید مسعود داودی

تزریق ژل
تزریق چربی
تزریق بوتاکس
لیزر ها
لیفت با نخ
جوانسازی
پاکسازی پوست
لاغری
ریزش مو
مزوتراپی
پی ار پی

 

لایه برداری پوست Peeling
Peeling به معنی لایه برداری وبرداشتن یک قشر سطحی از روی پوست می باشد. این عمل در اصطلاح پیلینگ یا سایش یا لایه برداری سطحی گفته می شود که توسط این عمل یک لایه سطحی از سلولهای مرده پوست که حاوی جوش، جای جوش و لکه های قهوه ای روی پوست برداشته می شود. و در نتیجه این عمل، مشکلات پوستی مانند کدر بودن، زبر بودن، منافذ باز و چروک های ریز از بین رفته و پوست حالت شاداب و باطراوت پیدا می کند.
انواع لایه برداری پوست
یک نوع تقسیم بندی براساس نوع عامل لایه برداری وجود دارد :
۱- پیلینگ شیمیایی :
لایه برداری شیمیایی به معنی تخریب و برداشت کنترل شده لایه هایی ازپوست بواسطه ترکیبات شیمیایی با هدف محو آثار باقیمانده از جوش وآکنه،بثورات جلدی، کک ومک وانواع لکه های پوستی است. تاثیر پیلینگ بسته به عمق آن از یک روز تا دو هفته به طول می انجامد و پس از دوره پوسته ریزی، پوستی جدید جایگزین می گردد.عمق پیلینگ به غلظت ماده مصرفی، تعداد دفعات مصرف ومدت زمانی که روی پوست می ماند، بس
تگی دارد. از مواد مورد استفاده می توان به سالسیلیک اسید، اسید لاکتیک، اسید کربولیک (فنل) اسید تری کلرواستیک، رزور سینول، اسیدرتینوئیک اشاره نمود .
۲- پیلینگ مکانیکی یا Dermaberasion:
که طی آن به وسیله وسایل الکترومکانیکی خاصی پوست ساییده می شود و در رفع اسکار های عمیق تر ناشی از آکنه کاربرد بیشتری دارد.
۳- پیلینگ لیزری :
که در سالهای اخیر صورت می گیرد در حال حاضر از دو نوع لیزر برای لایه برداری استفاده می شود. لیزر دی اکسید کربن، لیزر اربیم یاگ که در این دو نوع لیزر از خواص تخریب سلولهای پوست توسط لیزر برای لایه برداری پوست استفاده می شود.

تلفن : ۰۹۱۲۳۸۴۰۶۴۱

جهت مشاوره با شماره واتس اپ زیر تماس بگیرید

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر داودی

https://badarman.com/wp-content/uploads/2017/05/f4891d5e-f79d-4829-b921-c731a29e00ce.jpg

ارسال پیام به دکتر داوودی

جهت مشاوره با شماره واتس اپ زیر تماس بگیرید

Nose job in Iran – عملیه تجمیل الانف فی ایران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
افسان زارعی
افسان زارعی
4 سال قبل

سلام
من الان یکسال ریزش موی شدید دارم و مشکل کم خونی و تیروئید هم ندارم الان ۶ ساله به دلیل کنسر برث تاموکسیفن روزناه ۲ عدد مصرف میکنم اصلا ریزش نداشتم از سال ۹۷ که لایت مو انجام دادم و همزمان زیر نظر کارشناس تغذیه رژیم گرفتم موهام به شدت می ریزند مراجعه کردم قرصهای وینامین اصلا تاثیر نکرده مزو و پی ار پی هم که پزشکان میگویند تاثیرش موقتی است و دائمی نیست لطفا راهنماییم کنید.
ضمنا من یکبار هایفو انجام دادم اصلا تاثیری نداشته بنظر شما دوباره انجام بدهم هایفو ولی لیفت نخ اناجم دادم واقعا تاثیر فوق العاده ای داشته میشه لطفا راهنمایی کنید.