دکتر حمید پژوهشگر

تجربه ۲۰ سال در جراحی پلاستیک و زیبایی دارد ، مخصوصا مهارت خاصی در جراحی بینی و صورت که او را متمایز کرده است و این تجربه خود را مدیون هزاران عمل جراحی بینی که در طی سالیان متمادی انجام داده و موفقیت و شهرت روزافزونی بدست آورده است .

 

او در سمپوزیوم های زیادی در جراحی پلاستیک و زیبایی در کشورهای دیگر شرکت نموده و بهره وری و دانش خود را  به روز نموده است و از تجهیزات پیشرفته ای برای اعمال جراحی خود استفاده می نماید .

” دکتر حمید پژوهشگر عضو پیوسته انجمن جراحان ایران و عضو دائمی انجمن لیزر پزشکی ایران است . همچنین عضو انجمن لیزر تراپی سوئیس بوده و دوره های فلوشیپ در جراحی های پیشرفته در کشور سوئیس ، آمریکا ، اسپانیا و روسیه را گذرانده است و نیز در زمینه آموزش به همکاران خود کوشا بوده است .

آگاهی و استفاده از جدیدترین تکنیک های روز آمریکا در زمینه جراحی پلاستیک بینی با حفظ حداکثر عملکرد تنفسی بینی از خصوصیات جراحی های ایشان می باشد حفظ حداکثر راحتی بیمار پس از جراحی زیبایی بینی از نکات ممیزه جراحی های زیبایی بینی ایشان می باشد که از جمله آنها می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

بیمار بلافاصله پس از جراحی زیبایی قادر به تنفس از طریق بینی خواهد بود و بینی پس از عمل باز خواهد بود و راحتی بسیاری را پس از عمل به این علت تجربه خواهد کرد( این امر مستلزم ظرافت بسیار جراحی می باشد) در اکثریت موارد (بالای ۹۰ درصد بیماران) مش یا فیتیله در بینی گذاشته نمی شود، فلذا بیمار درد شدید موقع خروج آنرا متحمل نخواهد شد.

در اکثریت موارد ( بالای ۸۰ درصد) به علت تکنیک خاص جراحی، بیمار درد چندانی را پس از عمل نخواهد داشت.

در اکثریت موارد به علت تکنیک خاص جراحی، تورم و کبودی پس از جراحی ناچیز است و آن هم طی چند روز اول رفع می شود .

تلفن : ۰۱۱۴۴۲۲۳۵۲۹

موبایل : ۰۹۱۱۱۲۵۷۰۳۶

وب سایت : http://www.doctorpazhouheshgar.com

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پوپک
پوپک
6 سال قبل

میشه در مورد دکتر پژوهشگر راهنماییم کنید

هزینه جراحی بینی ایشون چقدر است ؟

پوپک حافظی
پوپک حافظی
6 سال قبل

امیدوارم دکتر پژوهشگر خودشون این پیغام من رو بخونند . من در حال حاضر پزشک هستم و ایران زندگی نمی کنم. سالها پیش در سن ۱۷ سالگی بینی خودم رو به ایشون سپردم -البته جوان و نااگاه بودم ـو هرگز امکان نداشت بینی ای بدتر از این کسی بتونه برام درست کنه.پرفوراسیون سپتوم بینی، پل بینی کاملا overresected شده و تیغه ی بینی به حدی نازک هست که عینک رو نمی تونه تحمل کنه و تنفس بسیار سخت هست.…به سراغ جراحی ترمیمی نرفتم.چون با این نقصم آشتی کردم و در کنار رشته ی تخصصی م که روانپزشکی هست اموختم که کمال گرا نباشم و بپذیرم و با این بینی معیوب به نوعی دوست شدم .ولی اگر پرفوراسیون سپتوم من بیشتر بشه مجبور هستم این ریسک را به جان بخرم. اینجا هم بالای ۱۰۰۰۰ دلار هزینه عمل مجدد بینی و سپتوپلاستی هست.

برای مهمترین قسمت صورتتون که در نگاه اول به چشم هر کسی میاد خیلی دقت کنید و زمان و انرژی و هزینه بگذارید.

این تجربه ی تلخ شخص من هست.امیدوارم به دردتون بخوره