دکتر رزیتا پورکیان ، جراح-دندانپزشک می باشند و تجربه بسیار موفقی در درمان بیماران دندانپزشکی داشته اند. ایشان تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه معتبر گذرانده اند و مدارک بسیاری در درمان دندانپزشکی از موسسات مختلف تخصصی دارند. حصول درمان موفق همراه با تکنولوژی بروز و جدید ، از اهداف اصلی ایشان است و همواره کوشیده اند ، همراه با تکنولوژی ، دانش خود را نیز افزایش دهند.

ترمیمی و زیبایی :
دندانی که پوسیده شده است باید ترمیم شود. ترمیم های سنتی ، یا مواد پر کردن دندان شامل طلا، آمالگام، پرسلن و کامپوزیت می باشد. با ظهور جدیدترین فن آوری های علمی دندانپزشکی، مواد ترمیم کننده امروزه از هنرهای پیشرفته شامل سرامیک و جدیدترین مواد کامپوزیتی هستند. این مواد نه تنها محکم هستند، بلکه ظاهر دندان های طبیعی را بازسازی می کنند و بسیار زیباتر هستند. در برخی موارد به کمک مواد کامپوزیت و لامینیت های سرامیکی می توان مشکلات ظاهری دندانها از جمله کجی یا نامرتبی جزئی دندانها ، رنگ دندانها ، لب پریدگی دندانها ، فرم و شکل دندانها را اصلاح نمود و به این ترتیب لبخند زیباتری برای بیماران ایجاد نمود.

روکش :
هنگامی که پوسیدگی در یک دندان بسیار شدید باشد ، بخش های زیادی از دندان باید برداشته شود، روکش ها اغلب برای بازسازی تاج دندان استفاده می شوند.روکش ها انواع مختلفی دارند که شرایط متفاوتی دارند. برای آشنایی بیشتر قسمت روکش ها را ببنید.
بریج ها و پروتزهای ثابت :
یک بریج ممکن است برای جایگزینی دندان های ازدست رفته استفاده شود، و با بازیابی ظاهر دندانها ، منجر به کاهش استرس و افزایش سلامتی بیمار شود. یک بریج در فاصله دو چند دندان قرارمی گیرد و به بازیابی دندان ازدست رفته کمک میکند. رعایت بهداشت بریج ها بسیار مهم است. پل شما می تواند از طلا، آلیاژها، پرسلن یا ترکیبی از این مواد ساخته شده باشد و برای حمایت به دندانهای اطراف آن متصل شود.بریجهای ثابت همیشه در دهان باقی می ماند و توسط دندان های طبیعی پشتیبانی می شود.
پروتز متحرک :

پروتز متحرک (قطعات و پروتزهای کامل) همانند بریج برای جایگزینی دندانهای از دست رفته کاربرد دارند . البته ثابت نبوده می توانند از دهان چندین بار در روز برای تمیز کردن و استراحت خارج شوند.

کشیدن دندان:
در برخی مواقع دندان به شدت تخریب شده قابل بازیابی نیست ، در این حالت لازم است دندان کشیده شود. فرایند کشیدن دندان با بی حسی محلی و در یک جلسه قابل انجام است. کشیدن دندان عقل و موارد نهفته ممکن است پیچیده تر باشد و نیاز به دقت و هزینه بیشتر باشد.
دندانپزشکی کودکان:
ما دوستدارلبخند های زیبا و سالم کودکان هستیم و در محیطی آرام و سرگرم کننده کلیه درمانهای کودکان شما را انجام می دهیم.
سفید کردن دندان :
در گذر زمان رنگ دندانها تحت تاثیر عوامل مختلف تغییر میکند. در این مرکز کمک میکنیم با سفید شدن رنگ دندانها به روش بیلیچینگ ، زیباتر لبخند بزنید و اعتماد بنفس بیشتری داشته باشید.

کشیدن دندان عقل

جراحی دندان عقل

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر رزیتا پورکیان

ارسال پیام به دکتر رزیتا پورکیان

شماره تماس کلینیک دکتر رزیتا پورکیان :

تلفن : ۶۶۵۵۰۰۰٧

اینستاگرام دکتر رزیتا پورکیان :