دکتر سارا لطفی

دکتر لطفى متخصص پوست، مو، زیبایى و لیزر و عضو انجمن متخصصین پوست ایران در سال ٩٠ بعد از گذراندن ۴ سال دوره دستیارى در دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى تهران با نمره ممتاز و کسب رتبه اول بورد شفاهى فارغ التحصیل شده و موفق به اخذ مدرک بورد تخصصى پوست، مو و لیزر شده است.

مقاله پایان نامه وى با عنوان ارتباط بیمارى لیکن پلان با آنتى اکسیدان ها در ژورنال معتبر Clinical Experimental Of Dermatology چاپ شده و همچنین چندین مقاله انگلیسى و فارسى دیگر در مجلات معتبر خارجى و داخلى به چاپ رسانده است.

وى همواره تلاشش را براى ارتقا دانش و مهارت خود به کار گرفته است و با شرکت در کنگره هاى معتبر ایرانى و خارجى و یادگیرى متد جدید در به روز نگه داشتن دانش خود کوشیده و در همین راستا یک دوره Observer Ship جهت یادگیرى متد جدید تزریق ژل و بوتاکس و همچنین آشنایى با لیزرهاى جدید را در دانشگاه Houston و کلینیک زیبایى دکتر Fridman گذرانده است.

اعمال زیبایی دکتر سارا لطفی

جوانسازی پوست
پوست زیبا می تواند تاثیرات زیادی را در زیبایی و جذابیت چهره افراد داشته باشد . جوانسازی پوست می تواند…

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد یکی از بهترین و پرطرفدارترین راه های دائمی از بین بردن موهای زائد بدن زنان و مردان…

تزریق بوتاکس
بوتاکس تشکیل شده از سمی کشنده است که با توجه به این مساله توانسته در علم پزشکی کمک بسیاری کند…

تزریق ژل
امروزه روش های زیادی برای جوانسازی وجود دارد . با بالارفتن سن تغییراتی در ظاهر فرد به وجود می آید.…

با استفاده از روش بوتاکس می توانیم در جهت بر طرف کردن چین و چروک های ایجاد شده در پوست که می تواند به دلایل پیری درافراد ایجاد شوند اقدام کرد . لازم به ذکر است که طریقه تزریق بوتاکس و همچنین نوع بوتاکس می تواند در نتیجه کار موثر باشد . بوتاکس در واقع یک سم طبیعی می باشد که می تواند هنگام نفوذ به لایه های زیرین پوست ،سبب تضعیف سیستم عصبی در افراد شود ،در نتیجه می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی ،عصب های غیر ارادی را فلج کند.

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر سارا لطفی

ارسال پیام به دکتر سارا لطفی

    شماره تماس: ۶-۰۲۱۲۲۵۷۹۳۰۵ – ۰۲۱۲۲۵۷۹۳۳۸ – ۰۲۱۲۲۵۷۹۳۰۷ – ۰۹۳۰۶۹۰۷۷۹۷۷
    آدرس ایمیل: [email protected]
    اینستا گرام : https://www.instagram.com/dr_saralotfi/