دکتر سعید طالب زاده بنکدار

ردیف و مرتب بودن دندان‌ها، مزایای بسیار زیادی به همراه دارد که از آن جمله می‌توان به امکان تمیز کردن راحت‌تر دندان‌ها، ارتقای بهداشت دهان و دندان، تکلم واضح و رسا و داشتن لبخند زیباتر اشاره کرد.

نتایج استفاده از روش‌های ارتودنسی می‌تواند برای هر فرد بسیار چشمگیر و قابل توجه باشد. لبخندهای زیبا، بهبود سلامت دهان و دندان و افزایش کیفیت زندگی برای اغلب افراد در هر سن و سالی، از مزایای استفاده از روش ارتودنسی می‌باشد. علاوه بر آن، ارتودنسی می‌تواند نتایج بیشتر و تأثیرگذارتری هم داشته باشد که به هماهنگی و تعامل مناسب میان ما و شما در زمینه اقداماتمراقبت از ارتودنسی ثابت و بهداشت دهان و دندان بستگی خواهد داشت.

دکتر سعید طالب زاده بنکدار

 

جراحی فک و دندان

ایمپلنت

کاشت دندان

ارتودنسی ثابت

ارتودندسی متحرک

سیم و پلاک

 

ارتودنسی یکی از تخصص‌های مربوط به رشته دندانپزشکی است که تمرکز آن بر تشخیص و درمان ناهنجاری‌های دندان‌ها و اجزای مرتبط با آن در صورت می‌باشد. ارتودنسی یکی از چندین شاخه‌های تخصصی در رشته دندانپزشکی است که به طور اختصاصی با تشخیص و درمان ناهمردیفی دندان‌ها و بی‌نظمی اجزای ناحیه فک سر و کار دارد. در اوایل پیدایش این تخصص، روش‌های ارتودنسیبیشتر برای درمان دندان‌های کودکان و نوجوانان استفاده می‌شد، اما امروزه حدود ۳۰ درصد از بیمارانی که از ارتودنسی استفاده می‌کنند را بزرگسالان تشکیل می‌دهند. درمان ارتودنسی یک شاخه چندجانبه یا چندمنظوره در دندانپزشکی است که می‌تواند به تنهایی یا در ترکیب با روش‌های درمانی فک و صورت یا دندانپزشکی زیبایی نیز مورد استفاده قرار گیرد.تلفن : ۰۲۱۲۲۶۶۶۴۲۰

پزشک محترم ، با سلام و احترام ، در صورت تمایل می توانید ، اطلاعات معرفی خود را بصورت رایگان در سایت بادرمان بروز نمایید

لطفا اطلاعات معرفی ، تخصص ها و اطلاعات تماس و عکس را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید