دکتر سمیرا کبیری

Dr Samira Kabiri
انجام کلیه خدمات زیبایی

انواع مختلف فیلرها

کلاژن : یک پروتئین طبیعی بدن می باشد که انواع قابل تزریق آن از لایه درم پوست انسان تهیه و شامل® Cosmoderm یا ® Cosmoplast می باشد انواع® Zyderm و® Zyplast از انواع کلاژن گاوی می باشد که برخلاف انواع انسانی نیاز به انجام تست آلرژی قبل از تجویز دارد . طول مدت ماندگاری ۲ تا ۴ ماهه دارند .

هیالورونیک اسید : یک ماده طبیعی بدن می باشد برای برجسته کردن لب و پرکردن چین و چروک پوستی مناسب است ( مثلا چین نازولابیال )
این ماده برای پرکردن چین و چروک های سطحی و یا فرورفتگی های پوستی _ در محل آسیب پوستس ) مناسب بوده و ماندگاری ۶ ماه یا بیشتر دارد .

هیدروکسیل آپاتایت : یک ماده طبیعی معمولی بدن می باشد که بیشتر در استخوان ها دیده می شود و فرمول آن مثل ژل می باشد ، سنگین ترین نوع فیلر بوده و برای چین و چروک های عمقی ( نازولابیال ) مناسب است . البته این فیلر برای خطوط ماریونت ، خط اخم ، برجسته سازی ناحیه گونه و دیگر نواحی صورت هم مناسب می باشد .

چربی انسانی : از بدن خود فرد گرفته شده و دوباره به خود فرد تزریق می گردد و بــرای پــرکردن صورت ، پرکردن چین های عمقی و بـرجسته سازی مناطق مختلف صورت ( مثل گونه ) مناسب است . برخلاف دیگر فیلرها مراحل انجام آن پیچیده تر بوده و نیاز به لیپوساکشن قبل از تزریق می باشد . نتایج و ماندگاری آن در بعضی از افراد یک سال و یا بیشتر و متغیر می باشد ( می توان مقداری از چربی را ذخیره سازی نمود که البته نتایج ذخیره سازی به خوبی نوع تازه نمی باشد . )

زیبائی برای زندگی

زیباترشدن بوسیله حجیم کننده های بافتی

علائم قابل رویت پیری در طی زمان بعلت اشعه خورشید ، وراثت و روش زندگی ایجاد می گردد و یکی از علائم زودرس آن ایجاد چین و چروک و کاهش حجم پوست می باشد با تزریق فیلرها بصورت غیر جراحی می توان کاهش حجم را جبران کرده و این خطوط را ازبین برد . اگر شما تمایل دارید که ظاهر شما جوانتر گردد و خطوط چین و چروک ها از بین رود این تزریقات برای شما مناسب می باشد .

فیلرهای قابل جذب می توانند

ضخیم کردن لبها

بهبود طرح صورت

کم کردن خطوط و چین و چروک های پوست

بهتر کردن ظاهر اسکارهای _ زخم های ) فرورفته

فیلرها نمی توانند

جلوی مراحل طبیعی پیری صورت را بگیرند بنابراین اگر شما تمایل داشته باشید عناصر صورت جابجا شود باید جراحی کنید ( FaceLift ) ولی فیلرها می تواند زمان انجام جراحی را به تاخیر بیاندازد .

آیا تزیرق فیلر برای من مناسب است ؟

هرچند که این روش به پیچیدگی عمل جراحی نمی باشد ولیکن این کار هم بای بنا به میل شخصی بوده نه برای جلب توجه و یا میل شخص دیگر و یا برای رسیدن به یک تصویر ایده آل . فیلرها برای شما مناسب است اگر

شما از لحاظ فیزیکی سالم باشید

سیکار نمی کشید

انتظار بهبودی داشته ولی واقع گرا هستید و اهداف واقع گرایانه در مورد ظاهر خود دارید .

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر سمیرا کبیری

ارسال پیام به دکتر سمیرا کبیری

شماره تماس کلینیک دکتر سمیرا کبیری : ۰۹۳۹۷۶۹۷۵۴۴
۰۲۶-۳۲۷۴۳۰۹۳

اینستاگرام دکتر سمیرا کبیری :

https://www.instagram.com/drkabirisamira/