دکتر شاهین باستانی نژاد

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران عضو کمیته علمی انجمن راینولوژی و پلاستیک صورت

 

شماره تماس کلینیک دکتر شاهین باستانی نژاد : ۸۸۲۰۵۶۰۶
۸۶۰۸۷۲۵۰
۰۹۳۳۹۲۳۳۰۶۷

اینستاگرام دکتر شاهین باستانی نژاد :

https://www.instagram.com/dr.shahin.bastaninejad/

در سال ۱۳۵۷ متولد شدند، اصالتا شیرازی هستند و در اصفهان دوران تحصیل خود را سپری نموده اند، در سال ۱۳۷۵ وارد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شده، در سال ۱۳۸۴ به عنوان دستیار گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز به کار نمودند و در سال ۱۳۸۸ فارغ التحصیل شدند.

دکتر باستانی نژاد، در دوران دستیاری موفق به کسب عنوان دستیار برتر از دانشکده علوم پزشکی تهران شدند. در آزمون بورد رتبه چهارم را بدست آورده و در سال ۱۳۸۸-۸۹ در شهرستان جهرم استان فارس طرح خود را طی نمودند، پس از گذشت یکسال به عنوان هیئت علمی در بیمارستان امیراعلم تهران آغاز به کار کردند.

طی این مدت انتشارات متعددی داشته اند و مجری بسیاری از برنامه ها و سمینار های جراحی زیبایی بینی (۳ دوره) و جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس (۷ دوره) بوده اند. در حال حاضر در فیلد جراحی پلاستیک بینی، بازسازی بینی، تومورهای بینی و آندوسکوپی سینوس و قاعده جمجمه فعالیت می کنند و در این فیلد به پرورش نسل جوان دستیاران و فلوشیپ های راینولوژی مشغول هستند.

در حال حاضر دانشیار گوش گلو بینی دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و عضو کمیته علمی انجمن راینولوژی و فاشیال پلاستیک ایران می باشند و در فیلد راینوپلاستی در سال ۱۳۹۶ با صلاحدید اساتید گرانقدر این رشته، مفتخر به دریافت دبیری راینوپلاستی این کمیته علمی شده اند.

فیلد مورد علاقه دکتر شاهین باستانی نژاد راینوپلاستی اولیه، راینوپلاستی ثانویه، بازسازی بینی و کلیه جراحی های آندوسکوپی بینی و سینوس است و در زمینه جراحی های قاعده جمجمه نیز با همکاران جراح مغز و اعصاب به صورت تیمی همکاری می کنند.

 

“از سال ۱۳۹۲ ریاست بخش درمانگاه تخصصی بیمارستان امیراعلم به دکتر باستانی نژاد سپرده شده است و از سال ۱۳۹۵ مسئول مرکز توسعه آموزش این بیمارستان نیز می باشند. در کنگره های انجمن های گوش گلو و بینی و انجمن راینولوژی و فاشیال پلاستیک به عنوان کمیته علمی و گاها در کمیته اجرایی فعالیت می نمایند و برنامه علمی بخش راینوپلاستی کنگره ۱۳۹۶ راینولوژی و فاشیال پلاستیک را طرح ریزی نمود اند. مسئولیت برنامه ریزی ژورنال کلاب، گراند راند، مورتالیتی موربیدیتی گروه گوش و حلق و بینی بیمارستان امیراعلم طی چهار سال اخیر نیز بر عهده دکتر شاهین باستانی نژاد بوده است.
نهایتا اینکه، دکتر شاهین باستانی نژاد در اواخر سال ۱۳۹۶، بنابر صلاحدید گروه گوش، حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی تهران و ریاست محترم بیمارستان تخصصی امیراعلم تهران، به عنوان و سمت معاونت آموزشی این بیمارستان ارتقا پیدا کردند.

 

مهمترین اصل در جراحی زیبایی بینی این است که از یک سادگی نامطبوع به پیچیدگی ای برسیم که ورای آن، سادگی مطبوعی حاصل شود، اگر هدفتان از انجام دادن این جراحی ایجاد یک بینی بسیار کوچک است یا یک بینی با نوک به شدت جمع شده، باید بدانید که هدفتان را اشتباه انتخاب کرده اید، بینی عضوی است جهت نفس کشیدن.

رعایت کلیه نسبت های صورت، رعایت عمکرد طبیعی بینی، رعایت کلیه زوایا و خطوط زیبایی شناختی بینی و و و… این کارها مسیر را پیچیده میکند، ولی حاصل آن یک سادگی مطبوع است…

خدمات ما :

جراحی بینی

سینوس

پلاستیک بینی

آندوسکوپی بینی و سینوس

بازسازی بینی