دکتر شهاب سلامی

دکتر شهاب سلامی

تمام افرادی که خواهان بهبود ظاهری چهره خود هستند، متقاضی ایده‌آل درمان جوان سازی پوست صورت محسوب می‌شوند. اگرچه دلایل تمام مراجعین یکسان نیست، اما معمولاً موارد زیر را شامل می‌شود:

زیباسازی پوست صورت و افزایش اعتماد به نفس
کاهش شرمساری و عدم رضایت از چهره
درخشان‌تر و صاف‌تر کردن پوست
از بین بردن عارضه‌های ناخوشایند و نازیبای پوستی مانند لک صورت، پیری، تجمع غیریکنواخت رنگدانه‌ها، رگ‌های عنکبوتی و …
جوان شدن پوست دست
بااین حال مراجعین باید بدانند که زیباسازی پوست با هدف بهبود و نه به کمال رساندن ظاهر انجام می‌شود؛ بنابراین بیماران باید انتظارها و اهداف واقع‌بینانه‌ای از جوانسازی پوست داشته باشند. پیش از اتخاذ هر گونه تصمیم در مورد عمل باید در جلسه مشاوره در مورد دلایل تمایل به انجام عمل جوانسازی پوست با پزشک صحبت کرد تا مشخص شود که آیا چنین عملی مناسب است یا خیر.

تزریق بوتاکس
لیفتینگ
جوانسازی
پاک سازی پوست
پی ار پی
ریزش مو
مزوتراپی
میکرودرم ابریژن
کرایولیپولیز
لیزر رفع موهای زاید

 

تزریق پی‌آرپی برای جوان‌سازی صورت: پی آر پی (پلاسمای سرشار از پلاکت) جایگزین طبیعی ژل‌های سنتزی است که تزریق آن هیچ گونه حساسیتی را به دنبال ندارد. پلاکت حاوی فاکتورهای رشد متعدد است که منجر به جوان سازی پوست ظرف مدت چند ماه می‌شود. عامل‌های رشد موجود در پی‌آرپی پس از تزریق داخل صورت تشکیل رگ‌ها و کلاژن جدید را تحریک می‌کنند. ایجاد رگ‌های خونی جدید رنگ و تون پوست را بهبود می‌دهد. تشکیل کلاژن جدید در لایه میانی پوست نیز صورت را جوان‌تر جلوه می‌دهد. اپیدرم (لایه بیرونی پوست) در نتیجه انباشته شدن عامل‌های رشد در لایه میانی صاف‌تر می‌شود.

تلفن : ۷۷۱۸۱۹۷۰_۰۲۱
همه روزه عصرها شنبه تا چهارشنبه ( از ساعت ۱۷ الی ۲۰ ) با وقت قبلی

پزشک محترم ، با سلام و احترام ، در صورت تمایل می توانید ، اطلاعات معرفی خود را بصورت رایگان در سایت بادرمان بروز نمایید

لطفا اطلاعات معرفی ، تخصص ها و اطلاعات تماس و عکس را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید