دکتر علیرضا بابایی

اینجانب با مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیباییاز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال ۱۳۸۰۰ فارغ التحصیل شدم. ورودی سال ۱۳۵۶ رشته پزشکی دانشگاه تهران هستم که در رشته طب عمومی در سال ۱۳۶۴ فارغ التحصیل و بنا به نیاز کشورم به مدت ۶ سال در مناطق جنگی و محروم، خدمت نمودم. در سال ۱۳۷۰ به دانشگاه علوم پزشکی ایران وارد و موفق شدم تا بورد تخصصی جراحی عمومی را در سال ۱۳۷۴ اخذ کنم. در سال ۱۳۷۷ با رتبه استادیاری جهت گذراندن دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک در دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شدم. در سال ۲۰۰۳ میلادی برای شرکت در یک دوره تکمیلی جراحی پلاستیک و زیبایی، عازم مونیخ آلمان شدم و این دوره را در دانشگاه LMU مونیخ به پایان رساندم. در طول دوره فعالیت علمی و عملی خود، بیش از ۲۰ عنوان مقاله تالیف نموده ام که در مجلات معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسیده‌اند.

عضو شاخه جراحی پلاستیک و فک و صورت AO
عضو انجمن جراحان پلاستیک غرب آسیا ۱۳۸۴ (WASAP1384)
عضو انجمن بین المللی جراحان پلاستیک (ISAPS)
عضو جامعه جراحان ایران
عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران
عضو هیئت اجرایی کنگره جراحی پلاستیک جمجه، فک و صورت تهران ۱۳۷۸

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی صورت و پلک ها

پروتز گونه،‌ چانه، پستان

لیپو ساکشن

جراحی زیبایی بینی

با وجود اینکه شکل بینی وراثتی می باشد در اثر ضربه و یا جراحی قبلی تغییر می کند . به عمل جراحی بینی رینوپلاستی گفته می شود که باعث ظاهر زیباتر و موزون تر با دیگر عناصر صورت می گردد . عمل جراحی بینی همچنین وضعیت تنفسی شما را که بعلت اختلالات راه هوائی در بینی ایجاد شده بهبود می بخشد .

جراحی زیبایی صورت و پلک ها

نام دیگر عمل جراحی زیبائی پلک بلفاروپلاستی می باشد که در طی آن با عمل جراحی پلک تحتانی ، پلک فوقانی یا هردوی آنها ظاهری جوان تر در ناحیه اطراف چشم ها خواهید داشت و آرامتر و هوشیارتر به نظر خواهید رسید

پروتز گونه،‌ چانه، پستان

نام دیگر این روش جراحی Augmentation Mammoplasty باشد و در این روش از پروتز سینه جهت ایجاد یک سینه بزرگ تر و پرتر و یا جایگزینی حجمی از سینه که در حین حاملگی یا کاهش وزن از بین رفته استفاده می گردد . از پروتز جهت بازسازی پستان که در حین سرطان و یا ضربه از بین رفته هم استفاده می گردد .

لیپو ساکشن

لیپوساکشن یعنی کشیدن چربیهای نامطلوب توسط دستگاه مکنده واین از طریق سوراخهای کوچک وبا استفاده از کانولاهای کوچک و بدون برش جراحی انجام میشود. در این روش چربی از محلهای ناخواسته مثل شکم، ران، باسن، بغل پا، زانو، بازو، چانه، گونه و گردن برداشته میشود.

قیمت لیفت بازو

بهترین جراح لیفت بازو

تلفن :۰۲۱۲۶۱۴۰۶۴۹ و ۰۲۱۲۶۱۴۰۶۵۰

فاکس : ۰۲۱۲۶۱۴۱۶۴۹

ایمیل : [email protected]

وب سایت : http://www.dralirezababaei.com/