دکتر علی عطری

در سال ۱۳۳۶ در شهرستان یزد متولد شد. ایشان تحصیلات ابتدایی را در دبستان بدر در سال ۱۳۴۲ و تحصیلات متوسطه را در دبیرستان تعلیمات اسلامی مروج آغاز نمود و در سال ۱۳۵۵ موفق به اخذ مدرک دیپلم گردید. تحصیلات عالی خود را در سال ۱۳۵۵ در رشته پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه تهران آغاز کرد و به سال ۱۳۶۵ فارغ‌التحصیل شد. وی در سال ۱۳۶۹ موفق به اخذ درجه تخصصی در رشته جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گردید. سپس تحصیلات فوق‌تخصص فلوشیپ خود را در رشته جراحی پلاستیک و ترمیمی و جراحی میکروسکوپی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و پاریس UI در سال ۱۳۷۳-۱۳۷۲ به پایان رساند. ایشان اکنون به عنوان عضو هیئت علمی و استادیار گروه جراحی در بخش جراحی ترمیمی و پلاستیک بیمارستان امام خمینی (ره) مشغول به کار می‌باشند.

دکتر علی عطری

عضو هیئت تحریریه مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد از سال ۷۷-۱۳۷۳

دبیر علمی سمینار بازآموزی مدون جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد سال ۱۳۷۵

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید صدوقی یزد از سال ۷۶-۱۳۷۳

رئیس گروه جراحی دانشگاه علوم پزشکی یزد از سال ۷۶-۱۳۷۳

عضو شورای مرکزی کمیته پزشکی جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی از سال ۶۵-۱۳۵۹

معاون آموزشی بخش جراحی پلاستیک و ترمیمی بیمارستان امام خمینی از سال ۱۳۷۷ تاکنون

جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی گوش

لیفت اندام ها

تزریق ژل و بوتاکس

تزریق چربی

 

عمل جراحی سینه یکی از محبوب‌ترین روشهای عمل جراحی زیبایی موجود است. اگر شما قصد کوچک کردن سینه، لیفت سینه و یا افزایش سینه خود را دارید، کلینیک تخصصی زیبایی صدف، عمل‌های جراحی با بالاترین کیفیت و تخصص را به شما ارائه می‌دهد.

اگر شما مایل به تغییر اندازه و یا شکل سینه خود هستید، یا اگر احساس می‌کنید که یکی از آنها به میزان قابل توجهی بزرگتر از دیگری است، شما تنها نیستید. جراحان ما سالانه صدها عمل جراحی سینه را انجام می‌دهند، و ما می‌دانیم که دلایل مختلفی وجود دارد که زنان عمل بزرگ کردن سینه، لیفت سینه و کوچک کردن سینه را انتخاب می‌کنند.تلفن : ۰۲۱۲۲۰۹۲۵۷۵ و ۰۲۱۲۲۰۹۲۵۸۵

ایمیل : [email protected]