دکتر فاضل اعلمی

متخصص جراحی عمومی، فارغ التحصیل در مقطع پزشکی عمومی در سال ۱۳۷۵ از دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و فارغ التحصیل مقطع تخصص از دانشگاه علوم پزشکی مشهد. سانتر بیمارستان قائم سال ۱۳۷۹ و عضو جامعه جراحان شاخه خراسان و عضو انجمن جراحان درون بین ایران.

“دکتر فاضل اعلمی ، دارای سابقه ۱۵ سال انجام اعمال جراحی عمومی و لاپاراسکوپی، ۱۲ سال سابقه در اعمال جراحی پلاستیک و ۱۰ سال انجام اعمال جراحی چاقی (Bariatric) می باشد. وی همچنین سابقه ریاست بیمارستان شهید طالقانی مشهد (سانتر تروما) را نیز عهده دار می باشد.

جراحی چاقی مرضی

لیفت صورت

لیفت بازو

لیفت شکم

جراحی زیبایی سینه

 

لاپاراسکوپی نوعی تکنیک برای درون‌بینی شکم (حفره صفاق) و لگن است. اغلب لاپاراسکوپی اقدامی تشخیصی است ولی گاه می‌تواند درمانی نیز باشد مانند آپاندکتومی به روش لاپاراسکوپی .

جراحی های پلاستیک مانند لیفت صورت، لیفت بازو، لیفت شکم و جراحی زیبایی پستان توسط دکتر اعلمی در بهترین سانترهای پزشکی مشهد صورت می پذیرد.

جراحی های چاقی مرضی است که در متون علمی چاقی اینگونه تعریف شده است: چاقی یک وضعیت طبی است که همراه چربی اضافه در بدن است و باعث کاهش طول عمر و افزایش مشکلات سلامتی می شود.

 

چاقی مرضی چیست؟

چاقی یک وضعیت طبی است که همراه چربی اضافه در بدن است و باعث کاهش طول عمر و افزایش مشکلات سلامتی می شود. شاخص توده بدنی (به اختصارBMI) با تقسیم وزن بر حسب کیلو گرم بر قد بر حسب متر به توان ۲ محاسبه می شود.

چراحی پلاستیک چیست؟

جراجی پلاستیک، یک تخصص پزشکی است که با اصلاح یا ترمیم شکل و کارکرد سروکار دارد. ترمیم کارکردی، ساختاری، و زیبایی هرگونه نقص یا بدشکلی بدن انسان را جراحی پلاستیک می نامند. در حالی که بیش‌تر برای جراحی زیبایی شناخته‌شده‌است

تلفن : ۰۵۱۳۸۴۴۰۷۴۵ و ۰۵۱۳۸۴۰۷۸۸۵

وب سایت : http://fazelalami.ir/