دکتر فربد امامی یگانه – فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته

عمل اسلیو معده از جمله عمل‌‌‌های رایجی است که امروزه متقاضیان زیادی دارد، زیرا با انجام این عمل معده کوچک می‌شود و افراد با خوردن مقدار کمی‌غذا سیر می‌شوند، که این روند به لاغری افراد می‌انجامد.

افراد برای انجام این عمل حتما باید به بهترین دکتر اسلیو معده که دارای مدرک فلوشیپ فوق تخصصی لاپاراراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی مراجعه نمایند تا نتایج مطلوبی را دریافت کنند.

تیم جراحی لاغری دکتر فربد امامی‌یگانه فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته همواره بهترین گزینه درمانی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته

اعمال جراحی دکتر امامی یگانه

اسلیو معده
بایپس
انواع فتق
انواع کانسر
جراحی های زنان

اسلیو معده:
اسلیو معده یک نوع جراحی لاغری برای کاهش وزن می‌باشد که در آن قسمت زیادی از معده با عمل جراحی برداشته شده، و معده تا حدود ۱۵ درصد اندازه اولیه خود، کاهش پیدا می‌کند که در نتیجه این عمل، معده فرد به ساختاری لوله مانند تبدیل می‌شود، به بیان دیگر (sleeve)به زبان انگلیسی به آستین، اسلیو گفته می‌شود و چون در این جراحی معده به شکل آستینتبدیل می‌شود به آن اسلیو گفته می‌شود.

در واقع هدف اصلی از جراحی اسلیو معده، کاهش حجم آن می‌باشد و با برداشتن نزدیک ۷۰ درصد از معده و خارج کردن آن از بدن فرد، این عمل قابل برگشت نیست.

عمل اسلیو معده از جمله عمل‌‌‌های رایجی است که امروزه متقاضیان زیادی دارد، زیرا با انجام این عمل معده کوچک می‌شود و افراد با خوردن مقدار کمی‌غذا سیر می‌شوند، که این روند به لاغری افراد می‌انجامد. افراد برای انجام این عمل حتما باید به بهترین دکتر اسلیو معده مراجعه نمایند تا نتایج مطلوبی را دریافت کنند.

تفاوت اسلیو معده با بای پس معده:
افرادی با وزن بسیار سنگین می‌توانند گزینه‌‌‌های مناسب برای عمل بای پس معده باشند، زیرا در این عمل، جراح ابتدا، قسمت کوچک معده را با استفاده از منگنه می‌بندد و فقط اندازه یک پیمانه حجم از معده باقی میماند، در مرحله بعدی جراح معده ای را که کوچک کرده از ابتدای روده کوچک جدا می‌کند و به قسمت پایین تر روده وصل می‌نماید، که به این عمل جراحی بای پس می‌گویند

. ولی، عمل اسلیو معده در افرادی با BMI حداقل ۴۰ انجام می‌شود ولی عمل بای پس معده، در افرادی که وزن سنگین باعث ایجاد بیماری‌‌‌های مختلفی در آنها شده است می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

بهترین دکتر اسلیو معده

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر فربد امامی یگانه

ارسال پیام به دکتر فربد امامی یگانه

شماره تماس کلینیک دکتر فربد امامی یگانه : ۰۹۱۲۰۹۹۴۱۰۳

۰۲۱-۲۸۴۲۲۱۵۸

۰۲۱-۲۶۷۱۴۳۵۹

اینستاگرام دکتر فربد امامی یگانه : dr.farbodemami