دکتر مجید رحمانی
مسترشیپ ایمپلنت های دندانی و دندانپزشک زیبایی
فلوشیپ جراحی های پیشرفته پیوند استخوان، سینوس لیفت و ایمپلنت

+ مسترشیپ ایمپلنت های دندانی از دانشگاه تهران
+ فلوشیپ ایمپلنت از آکادمی ایمپلنت آمریکا
+ مسترشیپ ارتودنسی از جامعه ارتودنسی آمریکا
+ فلوشیپ دندانپزشکی زیبایی از آکادمی دندانپزشکی زیبایی آمریکا

ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان یا کاشت دندان Dental implant ، نوعی پایه تیتانیومی یا فرم هایی هستند که به وسیله جراحی زیر لثه و داخل استخوان فک قرار می گیرند. هنگامی که آنها در جای خود قرار میگیرند، به دندانپزشک این امکان را میدهد که دندان های جایگزین را روی آنها قرار دهد.

لمینیت دندان
لمینیت دندان یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش های اصلاح طرح لبخند است. در لمینیت دندان، دندانپزشک زیبایی لایه ای از مواد مخصوص را که همرنگ و هم شکل دندان ها است را بر روی دندان مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا محدودیت سنی برای کاشت ایمپلنت وجود دارد؟
حداقل سن برای کاشت ایمپلنت زمانی است روند رشد به پایان رسیده باشد و حداکثر سنی برای کاشت دندان وجود ندارد. این امر بستگی به سلامت جسمی شما، کیفیت و مقاومت استخوان و داروهایی که شما مصرف می کنید دارد.تصمیم گیرنده نهایی در این امر پزشک شما می باشد.

طول عمرهای ایمپلنت های دندانی چقدر است ؟
با پیشرفت هایی که دندانپزشکی نوین داشته انتظار می رود بیشتر ایمپلنت ها عمر نامحدودی داشته باشند البته طول عمر یک درمان ایمپلنت بستگی به عوامل متعددی دارد که بهداشت ونحوه نگهداری توسط بیمار، قطر و طول ایمپلنت، توزیع صحیح نیروها روی ایمپلنت موثرند .

– ایمپلنت دندان در تهرانقیمت ایمپلنت دندان –

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر مجید رحمانی

ارسال پیام به دکتر مجید رحمانی

شماره تماس کلینیک دکتر مجید رحمانی :

تماس با کلینیک
تلفن ثابت: ۰۲۱۲۲۸۹۵۸۶۵
تلفن همراه: ۰۹۱۰۵۵۸۸۵۵۷

ساعات کاری کلینیک
شنبه تا چهارشنبه: ۰۸٫۰۰ – ۱۷٫۰۰
پنج شنبه ها: ۰۹٫۰۰ – ۱۲٫۰۰

اینستاگرام دکتر مجید رحمانی : http://instagram.com/drmajidrahmani

متخصص ایمپلنت دندان در تهران  –  بهترین جراح بینی  –  ایمپلنت دندان  – لمینت دندان – متخصص ایمپلنت دندان خوب  – قیمت ایمپلنت دندان  – ایمپلنت فوریفیلم لمینت دندان – قیمت لمینت دندان – لمینت دندان در تهران  – دندانپزشکی زیبایی – دندانپزشکی زیبایی خوب – ونیر کامپوزیت – طراحی لبخند