دکتر محسن غلامین

کاشت مو
آنچه باید از کاشت مو بدانید ، تکنیک های نوین برای کاشت مو است که می تواند موی طبیعی و قابل رشد را به شما اهدا کند، یکی از مهم ترین عوامل برای کاشت مو ، ریزش مو است .
امروزه ریزش مو یکی از معضلات اکثر انسان ها بخصوص جوان ها می باشد که این معضل در روحیه و اعتماد به نفس آنها تاثیر به زیادی می گذارد و برای درمان این موضوع به مراکز مختلف با هزینه های زیاد مراجعه می کنند و هیچ نتیجه ای نمیگیرند .
ریزش مو حالات گوناگونی دارد یکی از این حالات ریزش مو به صورت سکه ای می باشد که به آن آلوپسی آره آتا نیز می گویند. اندازه این ریزش مو می تواند از ۱ تا ۵ سانتی متر و به صورت یک گردی باشد. این ریزش مو در هرسنی می تواند دیده شود شیوع آن بسیار کم می باشد ولی به طور مساوی درخانم ها و آقایان دیده می شود.

لیزر موهای زاید

کاشت مو

برداشتن خال

تزریق ژل

تزریق بوتاکس

لیفت صورت

 

روش لیزر موهای صورت
لیزر موهای صورت یکی از راه هایی است که می توانید برای همیشه از شر موهای آن خلاص شوید ، در صورتی که شما از داشتن موهای ضخیم و پر پشت در نواحی صورت، گردن، چانه و پشت لب خسته شده اید می توانید با لیزر موهای زائد در طول تنها چند جلسه از داشتن یک صورت صاف و زیبا و لطیف لذت ببرید.
لیزر موهای زائد از روش هایی بسیار موثر برای حذف موهای اضافی بدن است . این روش برای حذف موهای صورت نیز مورد استفاده قرار می گیرد .
چه تعداد جلساتی برای درمان کامل این روش وجود دارد ؟
برای لیزر موهای زائد ، معمولا تعداد جلساتی که برای حذف موهای زائد صورت لازم است نسبت به تراکم موها و نیز جنس آنها متغیر خواهد بود .تلفن : ۰۲۱۴۴۲۲۴۹۶۹

ایمیل : [email protected]

وب سایت : http://drgholamin.ir/

پزشک محترم ، با سلام و احترام ، در صورت تمایل می توانید ، اطلاعات معرفی خود را بصورت رایگان در سایت بادرمان بروز نمایید

لطفا اطلاعات معرفی ، تخصص ها و اطلاعات تماس و عکس را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید