دکتر محمدرضا اکبری

متخصص پوست و مو در تهران

از بوتاکس و اثرات آن چه میدانید؟

بوتاکس یک سمّ است، قویترین سمی که بشر تاکنون شناخته است. چنانچه فقط یک میلیونیوم گرم آن وارد بدن شود انسان را میکشد. این سمّ میتواند تمام ماهیچه‌های ارادی و غیر ارادی را فلج کند ولی از این خاصیت امروزه برای درمان بیش از ۵۰ نوع بیماری استفاده میشود. همچنین تزریق آن در زیباسازی بدن و بخصوص صورت کاربرد وسیعی دارد بنحویکه تزریق بوتاکس در حال حاضر شایعترین اقدام برای زیبایی‌ در جهان است.

کاشت مو چیست؟
کاشت مو در واقع یک روش جراحی برای درمان ریزش مو و کم پشتی مو و طاسی سر است. در این روش از موی سایر نواحی سر و بدن برای پیوند مو به نواحی کم مو یا بدون موی سر استفاده می شود.
سابقه این عمل به سال های دهه ۱۹۵۰ میلادی در آمریکا باز می گردد و طی سالیان مختلف تغییرات عمده ای در روش های آن ایجاد شده است.
عمل جراحی کاشت مو به طور معمول در مطب پزشک متخصص مو یا بیمارستان و کلینیک کاشت مو انجام می شود. مراحل این عمل به این صورت است که در ابتدا، پزشک جراح پوست سر بیمار را تمیز کرده و پس از تزریق داروهای بی حسی، یکی از تکنیک های دوگانه کاشت مو شامل روش FIT یا روش FUT یا ترکیبی از این دو روش توسط پزشک برای بیمار انتخاب می شود.
انتخاب تکنیک مناسب، بنا بر بانک موی پشت سر بیمار و تراکمی که به عنوان نتیجه کاشت مو انتظار می رود انجام می شود.
کلینیک ایران نوین، با ۱۴ سال سابقه در زمینه کاشت مو و زیبایی، پیشرو در بکارگیری تازه ترین روش های ترمیمی مو با استفاده از پزشکان خبره و متخصص کاشت مو می باشد و تاکنون توانسته است بهترین نتایج کاشت مو را در ایران به بیمار عزیز ارائه نماید.نمونه قبل و بعد جراحی دکتر محمدرضا اکبریارسال پیام به دکتر محمدرضا اکبریشماره تماس کلینیک دکتر محمدرضا اکبری : ۸۸۶۶۴۰۵۱ – ۸۸۷۷۱۷۸۸

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جیلانی
جیلانی
6 سال قبل

من از مراجعین قدیمی دکتر اکبری هستم .از نحوه درمان و اثرات کارهای زیبایی نهایت رضایت رو دارم

بهار
بهار
2 سال قبل

من برای اگزمای پوستم به آقای دکتر مراجعه کردم ودرمان شدم کاملا