دکتر محمدرضا نظری

متولد سال ۱۳۵۱ مشهد مقدس ، کلیه مراحل تحصیلی ابتدایی و متوسطه خود را در شهرستان خوی گذراند. در سال ۱۳۶۹ بلافاصله پس از اخذ دیپلم با معدل ممتاز، با پذیرش در کنکور سراسری در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه پذیرفته شد و سال ۱۳۷۶ با معدل ممتاز فارغ التحصیل گردید.

آدرس : مراغه، خیابان خواجه نصیر جنوبی ، جنب بانک اقتصاد نوین ، ساختمان انصار ، طبقه سوم .

تلفن : ۰۴۱۳۷۲۵۲۲۰۰

پس از گذراندن دوره خدمت سربازی و طرح ، در سال ۱۳۸۱ در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در رشته گوش و حلق و بینی پذیرفته شده و در ۱۳۸۵ فارغ التحصیل و از آن سال به بعد در شهرستان مراغه مشغول به کار گردید. دکتر نظری عمده وقت خود با بیماران را در مطب شخصی در مراغه گذرانده و با بیمارستان امیرالمومنین مراغه ، بیمارستان خصوصی نورنجات و بیمارستان بین المللی تبریز همکاری دارد.

 

“همچنین دکتر محمدرضا نظری در طی این مدت در سمینارهای متعدد داخلی و خارجی، شرکت فعال داشته و دوره های کوتاه مدت تکمیلی خصوصا در زمینه جراحی زیبایی و جوان سازی صورت را گذرانده است. دکتر نظری، اخیرا و با تایید هیئت بورد آکادمی جراحان پلاستیک اروپا (European Academy of Facial Plastic Surgery) ، به عضویت کامل این نهاد علمی معتبردر آمده و اجازه رسمی استفاده از نشان آنرا دریافت نموده است.

 

جراحی زیبایی بینی

بلفاروپلاستی

بالاکشیدن ابروها

لیفتینگ صور

جراحی لاله گوش

انحراف بینی

آندوسکوپی و جراحی سینوسها

جراحی های گوش

جراحی لوزه

جراحی رفع خرخر شبان

 

طبق نظر تمام مکاتب جراحی زیبایی بینی، بینی زیبا بینی طبیعی است. در حقیقت بینی به شکل نازیبا در هنگام صحبت فرد باعث می شود توجه مخاطب در چهره به بینی جلب شود ولی بینی زیبا و طبیعی باعث می شود هنگام صحبت ، توجه مخاطب به بینی جلب نشده ، بلکه به اجزاء زیبای صورت از جمله چشم و ابرو و گونه ها جلب شود مخصوصا در ایرانی ها که چشم و ابروی زیبایی دارند.

جالب توجه اینکه در فرهنگ عامه ما دقیقاً تصور بر عکس است و بسیاری از افراد می خواهند پس از عمل ، بینی کاملاً عمل شده بنظر برسد و مخاطب متوجه جراحی بینی فرد بشود که این دقیقاً بر خلاف اصول زیبایی صورت است.اخیراً در تمامی مکاتب جراحی زیبایی بینی گفته می شودجراحی عملکردی (فانکشنال) و زیبایی بینی ، یعنی به هیچ وجه جراحی زیبایی به تنهایی وجود ندارد و علاوه بر جراحی زیبایی حفظ حداکثر عملکرد ساختمانهای بینی و بحث تنفس بینی بسیار حائز اهمیت است.

در جراحی پلاستیک و ترمیمی، هدف بازیابی شکل و عملکرد طبیعی بدن است. این شاخه از جراحی کاربردهای متنوعی داشته و از آن برای درمان عوارض و آثار عارضه‌های مختلف در بخش‌های مختلف بدن کودکان و بزرگسالان استفاده می‌شود. در ادامه تعدادی از عکس های عمل زیبایی بینی آورده شده است.

 

اسامی جراحان بینی + قیمت

جراحی بینی  ۱۵ تا ۲۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۲۵ تا ۳۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۳۵ تا ۴۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۴۵ تا ۵۰ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۵۰ میلیون به بالا

مشاهده