دکتر پریسا عظیمی نژادان

من در تبریز در خانواده ای متوسط به دنیا آمدم . پدرو مادرم هر دو مهندس فوق لیسانس کشاورزی و کارمند بودند. من یک خواهر کوچکتر از خودم دارم. دوره ابتدایی و راهنمایی را در مدرسه بوعلی سینا تبریز که توسط خواهران روحانی فرانسوی اداره میشد به اتمام رساندم و فارسی و فرانسه را همزمان یاد گرفتم. دوره دبیرستان با خاطرات جنگ و بمباران توام بود. در سال ۱۳۶۵ با رتبه ممتاز از دبیرستان فارغ التحصیل شدم. همان سال در کنکور پزشکی قبول و وارد دانشگاه تبریز شده و در سال ۱۳۷۲ فارغ التحصیل شدم. در همان سال در امتحان ورودی تخصصی جراحی عمومی دانشگاه شهید بهشتی تهران شرکت کرده و قبول شدم ،  در سال ۱۳۷۸ فارغ التحصیل گردیدم

” دکتر پریسا عظیمی نژادان

بلافاصله در امتحان پره برد و بورد تخصصی جراحی قبول شدم. دو ماه بعد بعنوان جراح عمومی بیمارستان فیروز آبادی شهرری شروع به کار کردم. بعد از گذشت سالها هنوز در آن مرکز مشغول به کار هستم. از سال ۱۳۷۹ همزمان با شروع به کار دولتی، مطب شخصی ام را تاسیس کردم..

در سال ۱۳۸۵ جهت اخذ مدرک فلوشیپ ( فوق تخصص) جراحی پستان عازم آمریکا و سپس فرانسه شدم و در سال ۱۳۸۸ پس از فارغ التحصیلی به ایران برگشتم و پس از تایید مدرکم توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به عنوان جراح فلوشیپ پستان در زمینه جراحی سرطان ، بازسازی و زیبایی پستان شروع به کار کردم.

  • جراحی های زیبایی پستان
  • بزرگ کردن سینه
  • کوچک کردن سینه
  •  بالا بردن سینه
  • از بین بردن واریس های سطحی و عمقی پستان

 

تلفن : ۲۶۲۰۵۱۲۶ و ۲۶۲۰۵۱۲۵