دکتر-مهرداد-افتخاری

دکتر مهرداد افتخاری

دکتر مهرداد افتخارى فارغ التحصیل رشته ى دکتراى حرفه اى دندانپزشکى از دانشگاه علوم پزشکى اصفهان در سال ۱۳۸۶ میباشند.

ایشان پس از پایان تحصیلات و گذراندن دوره ى طرح نیروى انسانى در جزیره ى قشم موفق به دریافت دعوتنامه از دانشگاه بین المللى نیویورک (NYU) جهت گذراندن دوره هاى تخصصى “طراحى لبخند و دندانپزشکى زیبایى”و همچنین ” ایمپلنت و بازسازى دهان و فک” در سال ۲۰۱۰ شدند.

پس از پایان دوره های مذکور و دریافت مدرک دانشگاه نیویورک (NYU) به کشور بازگشته و در ابتدا در مطب خصوصى مشغول به کار شده و سپس کلینیک دندانپزشکى دُردیس را راه اندازى نمودند . پس از کسب تجربه هاى علمى و عملى کافى اقدام به تاسیس مرکز تخصصى دندانپزشکى و زیبایى “دکترمهرداد ” نمودند

“دکتر مهرداد افتخاری جراح و دندانپزشک زیبایی دارای مدرک تخصصی ایمپلنت و بازسازی دهان و همچنین دندانپزشکی زیبایی و طراحی لبخند از دانشگاه بین المللی نیویورک NYU و عضو کنگره بین المللی ICOI می باشند.

طراحی لبخند

ایمپلنت

لمینت دندان

لومینیرز

ارتودنسی نامریی

بلیچینگ دندان

جراحی لثه

جراحی دندان

پروتز متحرک

جرمگیری

 

قرار دادن ایمپلنت دندان

بیشتر سیستمهای ایمپلنت دارای ۵ مرحله پایه برای قرار دادن ایمپلنت دندان میباشند:
۱٫ برداشت بافت نرم: برشی درقوس استخوان ایجاد شده، بخش ضخیم متصل به لثه به دو نیمه تقسیم میشود تا ایمپلنت نهایی پیوند محکمی با بافت اطرافش داشته باشد. انتهاهای بافت، که فلپ گفته میشود به مجاورت استخوان بازگردانده میشوند. جراحی بدون فلپ تکنیک دیگری است که بخش کوچکی از بافت (به قطر ایمپلنت) برای جایگیری ایمپلنت برداشته میشود.
۲٫ دریل کردن با سرعت زیاد: پس برداشتن بافت نرم و استفاده از ابزار جراحی یا استنت در صورت نیاز، سوراخهای اولیه برای جلوگیری از سوختگی یا نکروز استخوان با دقت و سرعت زیاد دریل میشوند.
۳٫ دریل با سرعت کم.: سوراخهای اولیه با استفاده از دریلهای پهن تر ( معمولا بین سه تا هفت گام دریل، بسته به طول و پهنای ایمپلنت) دریل میشود. مراقب از اسیب نرسیدن به استئوبلاست یا سلولهای استخوان توسط حرارت زیاد انجام میشود. سالین خنک کننده یا اسپری آب، دما را پایین نگه میدارد.تلفن : ۰۲۱۸۸۰۸۸۸۷۹

وب سایت : http://www.drmehrdad.ir