دکتر مهرداد فتحیان

پس از کسب رتبه برد دندانپزشکی با نمره ۹۶ درصد و ثبت تحقیق در زمینه ارتودنسی با همکاری Dr David Kennedy از میان کلیه داوطلبان این رشته در آمریکا و سراسر جهان، رتبه  ۹ Match در بین ۲۵۰۰۰ شرکت کننده جهت ورود بهه دانشگاه‌های آمریکا را کسب نمود تا موفق شود  تحت نظر برجسته‌ترین متخصصین این رشته از جمله   Dr Bednar, Dr  Blau ,Dr  Drizen , Dr Gianelly و Dr Walker  دست آموخته شود.

“دکتر فتحیان دوره تخصصی را با رتبه اول تخصصی معدل ۹۷ درصد طی نمود و موفق به دریافت لوح و جایزه از این دانشگاه شد سپس پس از این دوره جهت دریافت درجه Master یک سال دیگر به آموزش خود در این دانشگاه ادامه داد و تحقیقی دیگر با همکاری Dr Gianelly به ثبت رساند. دکتر فتحیان در سال ۲۰۱۱ به ایران، پس از ۱۹ سال کار و تحصیل مهاجرت مجدد نمود.

دکتر مهرداد فتحیان

ارتودنسی ثابت

ارتودنسی پیشگیری

ارتودنسی متحرک

نامرتبی و شلوغی دندان ها

شکاف کام و لب

ناهنجاری فکی و دندانی

طراحی لبخند

ایمپلنت و کاشت دندان

جراحی لثه

لامینت دندان

 

متخصص ارتودنسی یک دندان پزشک متخصص در حوزه تراز کردن دندان ها است که با گذراندن سه سال آموزش اضافی در دانشگاه، تخصص ارتودنسی را دریافت کرده است. با وجودی که برخی دندان پزشکان عمومی به بیماران خود خدمات بریس های همرنگ دندان را ارائه می دهند، متخصص ارتودنسی دارای تخصص در شناسایی و درمان مشکلات هماهنگی و ردیف کردن دندان ها و وضعیت قرارگیری آنها بر روی یکدیگر می باشد.تلفن : ۰۲۱۲۲۲۲۶۴۷۴ و ۰۲۱۲۲۲۵۹۷۹۷

ایمیل : [email protected]

وب سایت : http://drfathian.com