دکتر نازنین ابدالی جراح بینی در مشهد

امروزه در شهر مشهد مراکز درمانی و زیبایی متعددی اقدام به انجام اعمال جراحی زیبایی بینی و صورت مینمایند و تعداد زیادی از پزشکان و جراحان این شهر در این مراکز عمل جراحی بینی را برای بیماران ایرانی و خارجی انجام میدهند.دکتر نازنین ابدالی به عنوان یکی از متخصصین بنام زیبایی و جراحی پلاستیک در مشهد با سابقه چندین سال عمل جراحی زیبایی بر نواحی مختلف صورت همچون بینی، گوش، پلک، کشیدن پوست صورت و… تا کنون سابقه صدها جراحی موفق بر این نواحی را دارا هستند.
دکتر نازنین ابدالی همچنین در جهت استفاده از بروزترین تکنیک ها و تکنولوژی ها برای دستیابی به بهترین و زیبا ترین نتایج بالاخص در جراحی زیبایی بینی رینوپلاستی، سالانه در قریب به اکثر فستیوال ها و ورکشاپ های مختلف جراحی پلاستیک در اقصی نقاط ایران و بعضا خارج از ایران سفر میکنند.

شما عزیزانی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی در مشهد را دارید میتوانید با مطالعه مقالات سایت دکتر نازنین ابدالی به دانستنیهای خود در رابطه با انواع مختلف بینی و همچنین مدل های مختلف جراحی بینی بیافزایید. همچنین میتوانید درمورد بهترین زمان جراحی زیبایی بینی و عوارض عمل بینی مطالعه نمایید تا قبل از انجام عمل زیبایی بینی در مشهد بالاترین سطح اطلاعات از این عمل شرایط و نتایج ان به دست اورید.

شما مراجعین عزیز میتوانید با مراجعه به مطب دکتر نازنین ابدالی برای انجام مشاوره جراحی زیبایی بینی با یکی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا با شبیه سازی سه بعدی عمل بینی بیمار میتوانید نتیجه مورد علاقه خود را برای جراحی بینی تان به صورت سه بعدی مشاهده نمایید. وجود شبیه سازی سه بعدی به پزشک این امکان را میدهد که تصویر کاملی از بهترین نوع عمل بینی متناسب با چهره بیمار را کاملا شناسایی کرده و در هنگام عمل به کار برد

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر نازنین ابدالی

ارسال پیام به دکتر نازنین ابدالی

شماره تماس کلینیک دکتر نازنین ابدالی : ۰۹۰۳۸۵۶۰۰۸۹

اینستاگرام دکتر نازنین ابدالی :

https://www.instagram.com/dr.n.ebdali/