دکتر نگار فرخ نسب

تزریق بوتاکس :

بوتاکس که به عنوان یک سم شناخته می شود با تزریق در عصب های صورت باعث فلج شدن موقت آ نها می شود . زمانی که عصب های غیر ارادی صورت از کار بیافتند شما دیگر قادر به اخم کردن نخواهید بود ، اخم غیر ارادی و یا خندیدن باعث می شود که چین و چروکهای سطحی و عمیقی دراطراف لب ها ، چشم ها و پیشانی ایجاد شود ، با تزریق بوتاکس در این نواحی شاهد خواهید بود که خطوط از بین رفته و مانع ایجاد چروک های دیگر می شود .

البته بوتاکس یک روش موقت برای از بین بردن چربی ها می باشد و بعد از حدود سه تا شش ماه نیاز است تا مجددا تزریق بوتاکس را تمدید نمایید .البته ماندگاری بوتاکس به عواملی چون جنس پوست و نوع بوتاکس بستگی دارد .دقت داشته باشید که انتخاب پزشک متخصص پوست برای این نوع درمان بسیار حائز اهمیت بوده و باید به مراکز معتبر برای این امر مراجعه نمایید، تزریق بوتاکس منقضی باعث می شود که دچار عفونت و یا افتادگی پلک ها بشوید.

تزریق ژل:

شناخت انواع ژل و نوع تزریق آن در صورت
ژل برای برجسته سازی گونه و لب و چانه مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه وجود برجستگی و داشتن فرم در صورت یکی ا مسائلی است که بسیاری از خانم ها به دنبال آن هستند.
برخی هنرپیشه های سینما را دیده اید که وجود این برجستگی ها چقدر زیبا و حذاب شده اند، شاید این عمل آن ها شما را برای تزریق ژل و برجسته سازی بخش های متفاوت چهره تان وسوسه کرده باشد . با تزریق ژل در صورت ، گونه یا چانه می توانید در این بخش های صورت برجستگی ایجاد کنید و به آن فرم دلخواه را بدهید.

نتایج مطالعات دانشمندان نشان می دهد ، چانه برجسته و گونه های برجسته یکی از معیارهای زیبایی صورت هستند . به صورت طبیعی قوس گونه ای که بخشی از استخوان گونه است ، موجب برجستگی گونه ها می شود . باید بدانید که کسانی که گونه های برجسته دارند ، به صورت ارثی ، اسکلت صورتشان به این شکل فرم گرفته است . این مورد در برخی افراد متفاوت است و این دسته شاهد رشد کافی استخوان های گونه نیستند و بنابراین گونه های پهن و بی حالتی دارند.برجسته سازی گونه،این روزها زیادی پیدا کرده است و روش های متفاوتی مانند تزریق ژل و چربی ، گذاشتن پروتز در گونه برای زیباتر کردن صورت وجود دارند .

تزریق بوتاکس و ژل
مزوتراپی(لیفتینگ،جوانسازی،لاغری و رشد مو)
خدمات PRP
خدمات لیزر(لیزر فراکشنال و لیزر لیپولیز، رفع موهای زائد)
میکرودرم ابریژن
پیلینگ شیمیایی
کاشت مو
خال برداری
سوراخ کردن گوش
درمان آکنه
درمان لک و اسکار
لایه برداری و جوان سازی پوستتلفن : ۰۲۱۴۴۰۱۸۹۱۶ , ۰۲۱۴۴۰۱۳۴۱۰

وب سایت : http://drfarrokhnasab.ir

پزشک محترم ، با سلام و احترام ، در صورت تمایل می توانید ، اطلاعات معرفی خود را بصورت رایگان در سایت بادرمان بروز نمایید

لطفا اطلاعات معرفی ، تخصص ها و اطلاعات تماس و عکس را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید