دکتر یگانه عالمی

یگانه عالمی ورودی رشته پزشکی در سال ۱۳۶۴ دانشگاه شهید بهشتی و فارغ التحصیل پزشکی عمومی در سال ۱۳۷۱ و ورودی همان سال به تخصص زنان و زایمان در دانشگاه شهید بهشتی می باشد .
دکتر یگانه عالمی موفق به اخذ بورد تخصصی در رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی در سال ۱۳۷۵ از دانشگاه شهید بهشتی می باشد و پس از گذراندن ۲ سال طرح و تعهدات قانونی از سال ۱۳۷۷ در بیمارستان آراد مشغول فعالیت می باشند

حوزه فعالیت
۱ – جراحی زنان و زایمان
۲ – حاملگی های با ریسک بالا
۳ – مشاوره زناشویی و femaie sexual dysfunctional
۴ – جراحی پلاستیک و زیبایی و لیزر زنان
۵- کولپوسکپی و تشخیص سرطانهای دهانه رحم

جراحی پلاستیک و زیبایی زنان

جراحی پلاستیک و زیبایی زنان شامل اعمال جراحی مربوط به کوچک کردن لابیا مینور یا لابیا پلاستی ، کوچک کردن لابیا ماژور یا ماژورا پلاستی و همچنین حجم دهی به لابیا ماژور و دیگر اعمال جراحی مرتبط به زیبایی ناحیه تناسلی می باشد
این اعمال می توانند بطریق جراحی در اتاق عمل و یا به کمک لیزر در کلینیک لیزر انجام شود . بکارگیری روش مناسب برای هر مریض متفاوت می باشد و بسته به شرایط آناتومیک بیمار و نیز نظر جراح انتخاب می شود .

لیزر زنان

تکنولوژی Pixel Co2 با تمرکز کردن انرژی حاصل از لیزر در لایه داخلی واژن باعث انقباض کلاژن و الستین و جمع شدگی لایه ها و همچنین تولید و بازسازی و سفت و مرطوب شدن کامل دیواره ها می شود که حاصل آن تجمع فیبرهای بلند و ضحیم کلاژن و جوانسازی مخاط می باشد .
با جوانسازی مخاط Vulva و واژن و نرمان شدن فلور میکروبی و PH ، خشکی و عفونت های مکرر واژینال کاهش یافته و در کیفیت رابطه جنسی موثر است .
همچنین به دلیل افزایش تعداد و استحکام فیبرهای کلاژن بی اختیاری ادراری که ناشی از شل شدن واژن است در حد قابل قبولی اصلاح می شود .

موارد استفاده لیزر زنان

  • جوانسازی و رفع خشکی واژن
  • برطرف کردن اختلالات جنسی
  • برطرف کردن بی اختیاری ادراری
  • جراحی های زیبایی واژن و لبیا پلاستی
  • روشن کردن لبیا و دستگاه تناسلی خارجی

لابیاپلاستی

– جراحی زیبایی لابیا ( لبهاى کوچک ) است که باعث کاهش سایر و بهتر شدن شکل لبهای کوچک اطراف واژن می شود .
– بعضى از بانوان با لابیا های بزرگ و غیر قرینه متولد میگردند .
– برخی دیگر ، بعد از زایمان طبیعی یا افزایش سن دچار این مشکل میشوند .
– ظاهر لبهای بزرگ باعث کاهش اعتماد به نفس گشته و باعث احساس خجالت در کنار همسرش میشود . بعضی دیگر از بانوان برای زیبا تر کردن دستگاه تناسلی اقدام به این عمل میکنند.
– تحریکات مزمن لابیا در افرادى که لباس های بسیار تنگ می شود و همچنین گاهی اوقات این مشکل به دنبال مقاربت یا فعالیت فیزیکی زیاد ایجاد میگردد .
– جراحی لابیاپلاستی می تواند باعث بهبود ظاهر لب های کوچک گشته و اعتماد به نفس فرد را افزایش میدهد.
– افرادى که دارای لبهای تحریک پذیر هستند بعد از جراحی بهبود می یابند .
– دو علت اصلی برای اقدام به انجام این عمل ، شامل نامتقارن بودن و ظاهر نامناسب لب ها و دوم احساس ناراحتی در لبها می باشد .
– بسیارى از بانوان با پوشیدن لباس تنگ ، ورزش و یا مقاربت و فعالیت فزیکی زیاد دچار درد در این ناحیه می گردند .
– برخی دیگر برای اینکه زیبا تر به نظر برسند اقدام به این عمل میکنند . در حال حاظر این اقدام بسیار شایع تر از گذشته شده است .
جراحی پلاستیک در ناحیه لابیا ( لب های کوچک اطراف واژن ) می تواند به تنهایی و یا همراه با تزریق چربى و یا لیزر واژن جهت رفع شلى واژن انجام شود.در جراحی لابیاپلاستی شکل و اندازه لابیا تغییر می کند ، کوچک تر شده و عدم تقارن بین انها اصلاح میگردد .این جراحی بین یک تا دو ساعت طول میکشد بسته به میزان بزرگی و عدم تقارن قبل از عمل زمان ان متفاوت است .

چه نوع بیهوشی جهت انجام لابیاپلاستی مناسب تر هست ؟

ما این جراحی را تحت بی حسی موضعی انجام میدهیم و نیاز به لوله گذاری و یا بیهوشی جهت این کار وجود ندارد .

اگر من علاقه مند به انجام جراحی لابیاپلاستی باشم قدم بعدی چه می باشد ؟

لطفا قبل از اقدام به جراحی درخواست خود را و ظاهر لابیا که مورد نظر شماست به دکتر گفته حتی می تواند البوم و عکسهای لازم جهت این عمل مشاهده فرمایید .

آیا من می توان در همان روز مشاوره اقدام به عمل جراحی کنم ؟

بله خیلی از بیماران بلافاصله بعد از مشاوره تمایل به انجام جراحی دارند …توصیه میشود از یک هفته قبل از عمل از داروهاى رقیق کننده خون مانند آسپرین و داروهاى ضدانعقاد مانند وارفرین ، مسکن هایی مانند ژلوفن ، بروفن، دیکلوفناک استفاده نشده

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر یگانه عالمی

ارسال پیام به یگانه عالمی

    شماره تماس کلینیک دکتر یگانه عالمی :

    ۰۲۱۸۸۸۲۹۸۱۷

    ۰۲۱۷۷۶۵۷۱۷۶
    ۰۹۰۲۱۰۰۴۷۳۳