مرکز جراحی آذر در سال ۱۳۷۴ توسط جمعی از پزشکان متخصص افتتاح گردید . و افتخار همکاری با اساتید جراح پلاستیک و کادر بیهوشی بسیار با تجربه و کاردان را دارد . به جرات می توان گفت که این مرکز به عنوان اولین کلینیک جراحی زیبایی و پلاستیک در کل کشور شناخته شده است .

کلیه پزشکان و پرسنل کلینیک بر آن هستند که با تمام وجود خدمات هر چه بهتر و بیشتر را در اختیار بیماران قرار دهند تا بیمار با سلامت و رضایتمندی کامل از مرکز ترخیص شود . این کلینیک با وجود مدیریت با تجربه و امکانات رفاهی مناسب و تجهیزات پیشرفته و به روز امید دارد که بتواند با خدماتدهی و ارائه امکانات مناسب در جهت خدمت به مردم به فعالیت خود ادامه دهد .

“مرکز جراحی محدود آذر دارای اتاق های عمل مجهز به جدیدترین امکانات و تجهیزات بی هوشی و هوشبری و متخصصین بیهوشی باتجربه و دقیق وآگاه به علوم روز و نیز پرسنل کار آشنا
و با اخلاق همواره رضایت و سلامت بیماران خود را سرلوحه امور قرارداده و افتخار دارد از بدو تاسیس تا کنون تمام بیماران با رضایت کامل از مرکز ترخیص گردیده اند.

اتاق های عمل
مرکز جراحی آذر دارای اتاق های عمل مجهز به تجهیزات پزشکی مدرن مانند ست های جراحی عالی جهت تمام رشته های جراحی و دستگاه های مدرن چون دستگاه لیزرکربنات و دستگاه لیپوساکشن اولتراسوند و میکروسکوپ گوش و حلق و بینی و می باشد.

بخش بستری
بخش بستری این مرکز مجهز به اتاق های بستری دو و سه تخته بوده و در هر اتاق امکانات رفاهی در حد بهترین ها شامل تخت های سه شکن راحت وتلویریون و یخچال اختصاصی و تلفن سانترال و نیز اینترنت وایرلس بدون محدودیت سرعت جهت رفاه حال بیماران و همراه آنان می باشد.

پزشکان

دکتر علی اکبر جلالی
جراحی فوق تخصص پلاستیک دانشگاه ایران

۰۲۱۸۸۷۹۹۶۴۱

دکتر سید کمال فروتن
فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی

۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۴

دکتر غلامرضا عبادیان
متخصص بیهوشی و احیا قلب و ریه

۰۲۱۸۸۷۸۱۵۷۸

دکتر محمد احمدی مقدم
فوق تخصص جراحی ترمیمی و پلاستیک

۰۲۱۸۸۸۷۹۱۶۰

دکتر محمد جواد فاطمی
فوق تخصص جراحی ترمیمی و پلاستیک

۰۲۱۲۲۸۴۲۶۳۳

دکتر میترا کاشانی
بورد تخصصی در جراحی زنان ˓ زایمان ˓ نازایی

۰۲۱۸۸۸۸۴۱۴۲

دکترعلی بیژنی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

۰۲۱۸۸۷۸۱۵۸۰

دکتر محمداسماعیل اکبری
فوق تخصص جراحی عمومی

۰۲۱۸۸۷۸۱۵۸۰

دکتر احمد خالق نژاد طبری
فوق تخصص جراحی و ارولوژی کودکان

۰۲۱۲۲۲۵۲۱۰۲

دکتر محمد قناعت پیشه
فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

۰۲۱۸۸۷۸۲۸۱۱

بهترین دکتر زگیل تناسلی

بهترین دکتر اورولوژی

تصاویر کلینیک آذر

ارسال پیام به مرکز جراحی آذر

    شماره تماس کلینیک آذر :

    ۰۲۱۸۸۷۸۱۵۷۸

    [email protected]

    azardayclinic.com

    اینستاگرام مرکز جراحی آذر :

    https://badarman.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%db%b5-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1/